On mulla helmi mies. Oltiin suunniteltu viikonloppuloma yhdessä ja mulla alkoi tänään kuukautiset niin miehen mielestä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Vee"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
mä ymmärrän kyllä miestäsi täysin. minusta kun reissuun lähtee siitä pitää pystyä nauttimaan
kaikilla "mausteilla". ja meille ei kyllä riitä pelkkä kiireetön aamu ja valmis aamias
pöytä. ei olis edes kiva olla viettämässä yöelämää, jos perä vuotaisi. eli me kyllä siirrettäis
reissua

Isossa kaupungissa oli julmetun suuri tavaratalo josta sai aivan kaikkea, siis todellakin aivan kaikkea.
Laittoivat sitten lehteen ilmoituksen myyjän paikasta ja paikkaa hakemaan ilmaantui ujohkon oloinen maalaispoika.
Myyntipäällikkö tenttasi miestä:
"Oot sitten maalta kotoisin?"
"Joo-o."
"Ootko ennen tehnyt myyntihommia?"
"Juu, kyllä mä siellä maalla..."
Vaikka sälli olikin vähän ujon oloinen, niin myyntipäällikkö jotenkin piti hänestä, ja otti hänet hommiin. Pitkän hikisen ensimmäisen työpäivän jälkeen päällikkö tulee siinä viiden pintaan katsomaan miten maalaispoika on pärjännyt.
"No, montakos kauppaa olet tehnyt?"
"Yhden."
Päällikkö on vähän pettynyt, ja toteaa:
"Niin, yleensä meidän myyjät tekee sellaiset 20-30 kauppaa päivässä. Paljonkos arvoinen se ainokainen sitten oli?"
"1.2 miljonaa."
"Yksi pilkku kaksi miljoonaa!! Mitä *ihmettä* sä
oikein myit?!?"
"Niin no, mä myin tälle kaverille ensin sellaisen pienen
ongenkoukun, sitten vähän isomman, seuraavaksi sellaisen Rapalan viehesarjan ja vielä perhontekovehkeet. Sitten se tietysti tartti siimaa, ja mä myin sille ensin sellaista tavallista, sitten vähän
vahvempaa ja vielä sellaista kunnon barracudankestävää extrasiimaa.
Tietysti siihen sitten oli myytävä kunnon vavat ja kelat.
Sitten todettiin että kyllä se venekin tarvitaan, ja niin mä vein sen kaverin veneosastolle ja myin sille Marino 9000:n erikoisvarustein. Seuraavaksi se totesi ettei sen vanha kuplavolkkari kyllä jaksa vetää semmoista rohjoa, joten vein sen sitten vielä auto-osastolle ja myin sille Range Roverin ja trailerin.
Kaikkineen siitä tuli aika tarkkaan 1.198.160 mk."
"Ei jumalauta, mies tulee ostamaan ongenkoukkua ja
sä myyt sille kaiken tuon?"
"No ei ihan... itte asiassa se tuli ostamaan muijalleen
tamponeja, ja mä sitten sanoin sille että sun viikonloppus on joka tapauksessa pilalla, mikset lähde vaikka kalaan

Puhuitko ap itsesi pussiin? Onko siis niin kipeät menkat että viikonloppu olis menny sängyssä kipuillen ja sinun angstatessa? Jos tietää että on menkkojen aikaan hankalaa niin hae ihmeessä kunnon lääkkeet kipuihin. Ymärrettävää että mies pettyi, mutta oli kyllä silti aika törkeä. Toisaalta en hyvää suhdetta vielä noin pienestä jaksas ainakaan purkaa. Ootkos muuten kotiäiti, kun kerran koti noin paljon ahdistaa?

Siis anteeksi? Kun maha, kohtu ja muut värkit alakerrassa kouristaa niin etten voi olla yhdynnässä niin kaikki muukin elämä pysähtyy? :laugh: Kyllä tän kanssa kuule on oppinut elämään. Eli jos pystyn istumaan autossa, kävelemään ja nukkumaan hotellin lakanoissa niin pitää pystyä seksiinkin? Mahtava logiikka...

Juu en ole kotiäiti enää vaan työelämässä. Mutta me ei saada lapsia viikonloppuhoitoon kuin todella harvoin niin oispa sitten kiva tehdä jotain tavallisesta poikkeavaa yhdessä silloin.

[QUOTE="Aapee";25982733]Mulla on niin kivuliaat kuukautiset ensimmäiset kolme päivää, etten pysty käyttämään edes tampoonia.[/QUOTE]

Öö, miksi sitten haluat itsekään lähteä hotellia maksamaan, jos menkat on vielä kovin kivuliaat? Outoa...liekkö provo koko aloitus.

Alkuperäinen kirjoittaja isoäiti mölykylästä;25982860:
mä ymmärrän kyllä miestäsi täysin. minusta kun reissuun lähtee siitä pitää pystyä nauttimaan
kaikilla "mausteilla". ja meille ei kyllä riitä pelkkä kiireetön aamu ja valmis aamias
pöytä. ei olis edes kiva olla viettämässä yöelämää, jos perä vuotaisi. eli me kyllä siirrettäis
reissua

Kuinka usein te saatte lapset vkloppuhoitoon. Meillä olivat viimeksi loppukesästä. Että ei ihan kuukautisten takia siirrellä...

[QUOTE="vieras";25982910]Öö, miksi sitten haluat itsekään lähteä hotellia maksamaan, jos menkat on vielä kovin kivuliaat? Outoa...liekkö provo koko aloitus.[/QUOTE]

Et varmaan lukenut aiempaa vastaustani? Näiden kanssa on ollut pakko oppia elämään. Jos mun elämä pusähtyisi kerran kuukaudessa kolmeksi päiväksi niin aika avutonta. Mutta seksiä pystytään harrastamaan muutkin 27 päivää kuukaudessa. Miksi harrastaa sitä silloin kun kivut ovat kovat ja vielä lisätäkin kramppeja?

Mä oisin vaan lähtenyt yksin. Oisin nauttinut valmiista ruuasta, isosta sängystä, telkkarista ja kirjasta ja nukkunut pitkään ja hyvin. Ja aamulla valmiille aamiaiselle. Oi onnea.

• Tykkää
Reactions: Mimmar
Mä olisin itsekin perunut jos olisin noin kipeä kuukautisten aikaan kuin ap. Kerrankin saa rauhassa paneskella... olis ihanaa. Meillä tosin kuukautiset ei haittaa ja särkylääke tepsii kipuun. Eihän se niin kivaa ole kuin ilman menkkoja.

Ja joku sanoi, että kipuihin on apua saatavilla. No olen kokeillut pillereitä, mutta kokeilemani neljä merkkiä eivät sopineet. Tulin sellaiseksi noidaksi, että mies pyysi lopettamaan ne. Ja lääkkeille olen tosi herkkä, esim. Panacodista menee aivan pää sekaisin. Menen siis sellaiseksi ihan hervottomaksi ja nukun vaan. Buranaa käytän 1000mg kolmesti päivässä ja se helpottaa vähän.

[QUOTE="eee";25982942]Sitä en kyllä ymmärrä, mikset ole hakenut kipuihisi lääkettä lääkäristä.
Mikä ehkäisy sulla on käytössä?[/QUOTE]

Kivut voivat olla niin kovat, että lääkkeistä ei ole apua tai sitten lääkkeet ei sovi. Muutama päivä kuukaudessa kovia kipuja on kuitenkin monen mielestä parempi vaihtoehto kun lääkeriippuvuus joihinkin todella vahvoihin kipulääkkeisiin.

[QUOTE="vieras";25982982]Kivut voivat olla niin kovat, että lääkkeistä ei ole apua tai sitten lääkkeet ei sovi. Muutama päivä kuukaudessa kovia kipuja on kuitenkin monen mielestä parempi vaihtoehto kun lääkeriippuvuus joihinkin todella vahvoihin kipulääkkeisiin.[/QUOTE]

Näinpä. Mutta kato kun joidenkin mielestä asiat menee vain niin, että koska itsellä menee asiat tietyllä tavalla niin se on sitten se kiveen hakattu totuus. Ei ymmärretä, että ei se kaikilla mene niin.

ai ei voi hotelliin mennä rentoutumaan kun on menkat? itsellä on ekat päivät niin kivuliaat ja runsaat menkat ettei kyllä mieli tee mitään seksiä ja meillä ei tuon takia reissua peruttais, saa sitä seksiä muulloinkin! kyllä on ukkos kunnon törppö! ja vielä uskaltaa sanoa noin menkkojen alkaessa :D rohkea mies.. just menkkojen aikaanhan sitä hemmottelua kaipaa..

[QUOTE="Vee";25982652]ei kannata sitten mennä ollenkaan ja tuhlata rahaa hotelliin! Kun munhan kanssa ei näköjäön sitten voi muuten viettää aikaa. Voi vitun paskapää!!! Suutuin hirveästi ja annoin tulla tulikiven katkua niin tämä sanoo takaisin, että mikset voinut laskea etukäteen alkaako. Helvetti piiiitkästä aikaa saadaan lapset hoitoon ja viikonloppu itselle ja minä niin odotin, että pääsee näistä kotiympyröistä irtaantumaan!

Suutuin ja peruutin huoneen kokonaan. Riidan jälkeen mies sitten pyysi anteeksi ja sanoi, että mun olisi pitänyt osata ennakoida ja laittaa hänelle vaikka tekstari aikaisemmin, jotta hän olisi saanut aikaa rauhoittua! Vittu minä en usko tuota miestä! Vähän jäätävä tunnelma. Miten minä tuon kanssa alunperin aloin? Muutenkaan ei ole viime vuosina ollut parisuhde hyvässä kunnossa. Ajattelin, että ihana pitkästä aikaa herätä kiireettömästi hotellihuoneessa ja käydä valmiilla aamupalalla...[/QUOTE]

Kyl mä suakin ymmärrän että vituttaa, mutta ymmärrän myös sun miestä.

Miehelläs on ollut päässä joku illuusio teidän hotelliviikonlopusta ja nyt se meni vituiks. Miehes on pettynyt. Ymmärrettävää? Ja kyllähän (yleensä) nainen tietää milloin sillä on menkat, aika epäreilua sulta olla kertomatta ja ajoittamatta yhteistä viikonloppua siihen aikaan kuusta kun ei menkkoja ole.

Miehes kun tosta pyytää anteeksi impulsiivista suuttumisen ilmaisuaan niin sä annat, eiks jeh? Kuten annat anteeksi jokaiselle läheisellesi joka myös tuntee negatiivisakin tunteita ja saa luvan kanssa myös näyttää ne tunteensa, eiks niin? Etkä vedä hernettä niin syvälle kiduksiisi ettei se sieltä koskaan tule ulos vaan kasvaa isoksi palloksi joka jossain vaiheessa ulostetaan miehen päälle katkeruudella kuorrutettuna.

• Tykkää
Reactions: lissukka.
En millään pysty ymmärtämään näitä viestejä, joissa hotelliyö olisi peruttu kipeiden kuukautisten vuoksi, jos ei kerran voi harrastaa seksiä. Miten vähän tällaisissa kodeissa harrastetaan seksiä, jos ei voi yhtä lyhyttä lapsivapaata viettää nautiskellen ilman seksiä? Meillä ainakin molemmat olisivat nauttineet siitä, että saisi vain olla yhdessä, keskustella rauhassa, nukkua sylikkäin ja heräillä ihan rauhassa. Onneksi tuli löydettyä sellainen puoliso, joka osaa myös ajatella, keskustella ja nähdä parisuhteen muunakin kuin lasten- ja kodinhoidon kätevänä ulkoistamisena vaimolle ja varmana seksisuhteena, kun muualta ei irtoa.

Onhan tuo mies nyt tuossa pyydellyt anteeksi käytöstään. Sanoo, että käyttäytyi tosi rumasti. Pettyi ja ei osannut hillitä sanojaan. Kyllä muakin vielä vituttaa sen sanat, mutten nyt ala rypemään itsesäälissä kun on vapaata. Mennään ehkä huomenna yhdeksi yöksi tai sit ollaan vaan kotosalla.

mulla on käytössä pillerit ja niillä pystyy helposti siirtämään menkkoja jos on just jonnekkin lomalle silloin lähdössä.Esim.mökillä on paljon kivempaa kun ei tartte ulkohuussissa kuukautisvälineitten kanssa värkätä.Samoin myös kylpylä tms. reissuja voi järjestää katsomatta kalenteriin mulloin on menkat..

[QUOTE="susu";25983178]mulla on käytössä pillerit ja niillä pystyy helposti siirtämään menkkoja jos on just jonnekkin lomalle silloin lähdössä.Esim.mökillä on paljon kivempaa kun ei tartte ulkohuussissa kuukautisvälineitten kanssa värkätä.Samoin myös kylpylä tms. reissuja voi järjestää katsomatta kalenteriin mulloin on menkat..[/QUOTE]

Huoh... Lukisitko ketjun kokonaan? Kyllä minäkin ne pillerit ottaisin jos voisin.

No mulla on aikanaan ollut helvetilliset kuukautiskivut ja sairaan runsaat vuodot. Niihin oli lääkkeenä 3-4 kertaa vuorokaudessa panacod + clotam ja lisäksi cyklokapron, joka hillitsi vuodot. Niillä pystyi kyllä elämään. Cyklokapronilla vuodot sai loppumaan kokonan jos halusi.
Syynämoisiin menkkoihin oli myoomat ja niiden takia kohtu sitten poistettiin.

Sun kuvailemiis menkkoihin saa kyllä kunnon gynellä tai naistentautien plk käynniltä hyvät avut ja helpotukset.

En millään pysty ymmärtämään näitä viestejä, joissa hotelliyö olisi peruttu kipeiden kuukautisten vuoksi, jos ei kerran voi harrastaa seksiä. Miten vähän tällaisissa kodeissa harrastetaan seksiä, jos ei voi yhtä lyhyttä lapsivapaata viettää nautiskellen ilman seksiä? Meillä ainakin molemmat olisivat nauttineet siitä, että saisi vain olla yhdessä, keskustella rauhassa, nukkua sylikkäin ja heräillä ihan rauhassa. Onneksi tuli löydettyä sellainen puoliso, joka osaa myös ajatella, keskustella ja nähdä parisuhteen muunakin kuin lasten- ja kodinhoidon kätevänä ulkoistamisena vaimolle ja varmana seksisuhteena, kun muualta ei irtoa.

Veit niin sanat suustani! Hienoa, että sinulla on noin hyvä mies :)

Yhteistyössä