On mulla helmi mies. Oltiin suunniteltu viikonloppuloma yhdessä ja mulla alkoi tänään kuukautiset niin miehen mielestä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Vee"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"Vee"

Vieras
ei kannata sitten mennä ollenkaan ja tuhlata rahaa hotelliin! Kun munhan kanssa ei näköjäön sitten voi muuten viettää aikaa. Voi vitun paskapää!!! Suutuin hirveästi ja annoin tulla tulikiven katkua niin tämä sanoo takaisin, että mikset voinut laskea etukäteen alkaako. Helvetti piiiitkästä aikaa saadaan lapset hoitoon ja viikonloppu itselle ja minä niin odotin, että pääsee näistä kotiympyröistä irtaantumaan!

Suutuin ja peruutin huoneen kokonaan. Riidan jälkeen mies sitten pyysi anteeksi ja sanoi, että mun olisi pitänyt osata ennakoida ja laittaa hänelle vaikka tekstari aikaisemmin, jotta hän olisi saanut aikaa rauhoittua! Vittu minä en usko tuota miestä! Vähän jäätävä tunnelma. Miten minä tuon kanssa alunperin aloin? Muutenkaan ei ole viime vuosina ollut parisuhde hyvässä kunnossa. Ajattelin, että ihana pitkästä aikaa herätä kiireettömästi hotellihuoneessa ja käydä valmiilla aamupalalla...

Siis mun olisi pitänyt heti kun kuukautiset alkoivat aamupäivästä laittaa hänelle tekstari, että ne alkoivat. Ja näin hän olisi saanut rauhoittua eikä sitten olisi suuttunut asiasta kun kerroin hänelle vähän ennen aiottua lähtöä...

• Tykkää
Reactions: vaavi9.7.
Huh mikä mies. :( Lähde ensi viikonloppuna hotelliin ja nappaa dildo kainaloon, eikö se tuolla logiikalla vastaa ihan samaa kuin viikonloppu miehen kanssa. Mies voi sitten vahtia lapset. :D

[QUOTE="hih";25982715]Kylhän sitä voi sekstailla suihkussaki, jos menkat sattuu oleen.[/QUOTE]

Mulla on niin kivuliaat kuukautiset ensimmäiset kolme päivää, etten pysty käyttämään edes tampoonia.

[QUOTE="...";25982714]siis oikeesti?? mä olisin vedelly varmaan pitkin korvia :O hitto mikä tampio (anteeks ny vaan) todella törkeää.. mä olisin suuttunu kyllä ihan kunnolla.. ihan ku ei vois muuten viettää aikaa ku nussien -.-[/QUOTE]

Kyllä minäkin suutuin... Kuului varmaan kilometrin päähän mun avautuminen :ashamed:

Olen lukenut näitä viestejä niin ihmettelen että miten helvetissä kukaan mies voi edes olla teidän kanssa, aivan kamalia tiukkapipoja ja tyhmiä, ei mistään mitään tietoa ja silti pitää päätä aukoa joka paikassa.

No onpa sulla törkeä mies... Meillä oltais kyllä lähdetty reissuun ihan sen takia että päästäis vähän kotiympyröistä pois.. Eikä meilläkään menkkojen aikana harrasteta seksiä joten sit oltais tehty jotain muuta :) Eri asia tietty jos huone olis ollu kylpylähotelliin ni sit oltais peruttu reissu kun en tykkää kylpylässäkään menkkojen aikaan käydä..

[QUOTE="Aapee";25982733]Mulla on niin kivuliaat kuukautiset ensimmäiset kolme päivää, etten pysty käyttämään edes tampoonia.[/QUOTE]

No hae apua. Eletään vuotta 2012 eikä tuollaisesta tarvii kenenkään kärsiä.

[QUOTE="Aapee";25982750]Kyllä minäkin suutuin... Kuului varmaan kilometrin päähän mun avautuminen :ashamed:[/QUOTE]

no ei mikään ihme :O mä olisin ihan varmasti räjähtäny miehen silmille :D vielä kun tosiaan kaikkee muutakin mukavaa voi siellä makkarin puolella tehdä kun sitä perinteistä yhdyntää.. ja kun omalle kohdalle ajattelee, ni olisin varmasti odottanu innolla viikonloppua. olis muakin toki menkat harmittanu, mutta toi miehes käytös oli kyllä jotain oikeesti käsittämättömän törkeää..

[QUOTE="Aapee";25982733]Mulla on niin kivuliaat kuukautiset ensimmäiset kolme päivää, etten pysty käyttämään edes tampoonia.[/QUOTE]

No onpa kiva olla sitten kivuissaan jossain hotellilomalla...

Mutta pönttö mies sulla.

Puhuitko ap itsesi pussiin? Onko siis niin kipeät menkat että viikonloppu olis menny sängyssä kipuillen ja sinun angstatessa? Jos tietää että on menkkojen aikaan hankalaa niin hae ihmeessä kunnon lääkkeet kipuihin. Ymärrettävää että mies pettyi, mutta oli kyllä silti aika törkeä. Toisaalta en hyvää suhdetta vielä noin pienestä jaksas ainakaan purkaa. Ootkos muuten kotiäiti, kun kerran koti noin paljon ahdistaa?

[QUOTE="Lissu";25982775]Niin että sä tulkitset tämän niin, että ap:n miestä hiertää nyt ap:n älyllinen ja moraalinen taso? :D[/QUOTE]

Se että teitä lähes kaikkea aina vituttaa ja hiertää miehen joku tekemä tai joku sanoma. Vastaukset on aina jätä se, olisin hakannut, olisin huutanut.. Siksi olisi varmaan parempi että olisitte ihan julkisesti lesboja kun tuntuu tuo yhteinen aura löytyvän joka asiassa mutta miehen kanssa ei oikeastaan ikinä.

Yhteistyössä