On kyllä pahaa tämä Lidl kahvi

  • Viestiketjun aloittaja "kahvi"
  • Ensimmäinen viesti
loooool
[QUOTE="vieras";28383627]Kahveja on eri makuisia ja suitakin erilaisia. Minusta Lildin kahvit ovat hyviä juuri siksi, että ne ovat erilaisia kuin ikuinen Juhla.-Moska.[/QUOTE]

päivän paras köyhyyden kieltämiseen :)
 
"vieras"
Lidlin vihreässä paketissa myytävä suodatinkahvi on ihan ok - mun makuuni ainakin parempaa kuin Juhlamokka. Sitten välillä siellä on kamppanjoiden yhteydessä myytävänä ihan kelvollisia kahvipapuja, ne pysyvästi valikoimassa olevat BellaRom-pavut ovat aika kehnoja. :)
 
"vieras"
Mikä niistä on pahaa? Se vihreä on ok tavallisen maidon kanssa, mutta soijamaidon kanssa se maistuu kamalalta. Minä en kyllä kovin herkästi erota pahaa kahvia, sen pitää sitten olla _oikeasti_ pahaa, että tajuan. Siis juon ihan ilolla Saludoa, Pirkkaa, Costa Ricaa, sitä Lidlin vihreää kahvia, Kulta Katriina ja Juhla Mokkaa, enkä pahemmin huomaa eroa. X-tra ja Euroshopper kahveissa jo sitten maistankin, että halpaa ja pahaa on. Tosin minusta myös joku Reko Classic on pahaa, vaikka ei ole edes halpaa.
 
"a-p"
Kauppalistalla oli kahvi ja Lidl osui matkalle, joten kuvittelin sieltä voivan kahvia ostaa. Aika monethan käyttää tuota kauppaa ihan päivittäin. Mutta joo, kyllä mä yhdestä kerrasta viisastuin :D Mä en edes ole mitenkään kauhean kranttu kahvin kanssa ja sen verran pihikin, että tuntuu pahalta heittää ruokaa roskiin. Nyt olen koko alkuviikon aamuisin ihmetellyt, miksi kahvi maistuu näin hirveeltä. On tää tietysti tehokas tapa vähentää kahvinjuontia. Tää kahvi sitäpaitsi maistuu ihan vaan vanhalle. Opiskeluaikana muutamalla teenjuojakaverilla oli aina tän makuista kahvia, kun säilöivät sitä pitkään.

Onneksi maikkarin sivuilla oli tänään vinkki, mihin kahvia voi käyttää. Ei muuta kuin kenkiin kahvinporot :D

http://www.mtv3.fi/koti/arki/artikkeli.shtml/2013/04/1744362/tiesitko-kahvilla-saat-pahat-hajut-helposti-pois--hyodynna-kekseliaat-niksit
 
komps komps
[QUOTE="Sirkkeli";28383795]Vihreässä paketissa oleva Lidlin kahvi on tosiaan parempaa kuin Juhlamokka. Rainbow taas vastaa minusta ihan täysillä Juhlamokkaa.[/QUOTE]

Samaa mieltä. :) Juhlamokka ihan yliarvostettua.
 
Faa
Lidlin halvin Perfetto kahvi maistuu keski-eurooppalaisen hotellin aamiaiselta - mutta samasta kaupasta reilunkaupan cafe del Mundon on hyvänmakuista kahvia. No, se ei ole enää sitten halpakahvia.

Halpiskahveista S-liikkeen ja Keskon Rainbow ja Pirkkakahvit ovat minusta ihan OK suomalaiseen makuun. Jompikumpi taisi voittaa iltalehden sokkotestinkin tässä taannoin.
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä