Alkuperäinen kirjoittaja Rytkäätys:
Joo, kyllä näitä sattuu, mut paha mieli jää. Ja en kyllä muutenkaan ole täydellistä äitiä nähnytkään. :/
Kaksplussa on täynnä täydellisiä äitejä.
Mä taas poden pahaa mieltä ja morkkista kun muksujen hiihtoloma alkoi.Yleensä niiden isä on pitänyt niitä hiihtolomilla,ainakin osan hiihtolomaa.
Me ei olla sen kanssa puheväleissä niin mulle ei ole kerrottu mitään.
Eilen 16 vee soitti isälleen ja kysyi että otatko sä meidät kun alkaa nyt se hiihtoloma.
Äijä räkäkännissä ja oli tokaisuut ehkä otan ehkä en ota mitä te sillä tiedolla teette.
Poika vastasi että olis se nyt kiva tietää ja äidinkin että kun se menee kauppaan niin ostaako ruokaa miten.Äijä siihen tokaisi: ei ole minun aikaani ja paskanen nauru päälle.
Tänään kuopus soitti koulun jälkeen että otatko meidät niin ei osaa sanoa kun on laskutkin vielä maksamatta että äitinnekö siellä taas painaa päälle että pitäis teidät saada jaloista pois.
Mulle tuli taas niin paskaäitifiilis ettei tosikaan enkä todellakaan ole niitä väkisin tuuppaamassa mihinkään,mulla on täällä miehenkin lapset koko viikon kun hänellä on töitä.
Jotenkin sitä vaan taas osaa tästäkin asiasta ittensä syyllistää vaikkei se mun vikani ole että lasten isä on tuollainen paskapää.