V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Ei haittaa. Osaan kyllä kuokkiakin.En vaan oo kutsunut sua.
Älä stressaa, en mä kerro kelleen et asut oikeesti Rovaniemellä. Ups.No vitsi vitsi, asutaan edelleen Lahdessa.
Vai pitäisikö sanoa katu?Oletkin varmaan matu.
No katotaan osaatko sä tulla tänne Oulaisiin.Ei haittaa. Osaan kyllä kuokkiakin.
Viimeksi näin sut Keuruulla. Telttamajoituksessa.No katotaan osaatko sä tulla tänne Oulaisiin.
Mä hyppäsin just Seinäjoen junaan, luulin että siellä ootte.No katotaan osaatko sä tulla tänne Oulaisiin.
Kipeät ihmiset harrastaa tuollaista.Googlen kuvahaulla tuntuu löytyvän Peyoten tiedot (vertailee aiempia ja uusia profiilikuvia).
Ehkä, mutta aikuisen ihmisen pitäisi ymmärtää suojata yksityisyytensä.Kipeät ihmiset harrastaa tuollaista.
Nyt haloo Pejootti! Miten pystyt suojelemaan lapsiasi somen vaaroilta, jos itsekin olet noin naivi asian suhteen?Ehkä, mutta aikuisen ihmisen pitäisi ymmärtää suojata yksityisyytensä.
Googlen kuvahaulla tuntuu löytyvän Peyoten tiedot (vertailee aiempia ja uusia profiilikuvia).
Sinä sieltä mitää löydä.Googlen kuvahaulla tuntuu löytyvän Peyoten tiedot (vertailee aiempia ja uusia profiilikuvia).
Oho. Oonkohan mä kirjottanut sen mun omassa kampaamossa tai kynsistudiossa...Mää löysin vaan sen Peyoten kirjottaman eroottisen novellin...
Oho. Oonkohan mä kirjottanut sen mun omassa kampaamossa tai kynsistudiossa...
Okei... Aika erikoista kun ei ole ollut tapana kirjoitella sellaisia.Ihan täällä kaksplussalla.
Ihan kiva blogi sulla.Okei... Aika erikoista kun ei ole ollut tapana kirjoitella sellaisia.
Sikäli hyvä, että ei tää nyt ainakaan vakuuta teidän nettitaidoista ollenkaan.