Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Tarkotetaanko tolla nyt nimitystä? Eihän se vanukasta ole oikeasti vaan siemenlimaa.Mitäs virkamiehet sählää
Ekokauppa Ruohonjuuri: Saisiko olla chia-vanukas? Supersuositut reseptit, olkaa hyvä!
Chia-vanukkaat ovat valitettavasti poistuneet deleistämme, koska Suomen viranomaisten tulkinnan mukaan chiasta ei voi valmistaa vanukasta.
Juu turussa asunOnko multa nyt jäänyt jotain huomaamatta? Etkö sinä asu Turussa tai Turun seudulla? Kun jossain oli, että asuisitkin Helsingissä?
Joo, mutta ei sillä tavalla, että on jotain raakaa kananmunaa tai sellaisia.Tarkottaako raakakakku, ettei sitä tarvitse kypsyttää uunissa?
Täytyy joskus maistaa.
Kaffeet keitän vasta kuudelta kun nautin Emmerdalesta raajat rahilla.![]()
Ai miksei uskois? Turkuhan on tunnetusti Suomen persereikä...Ei uskois...
Etkä asu?? Ootko muka muutanu!Juu turussa asun
Äläs nyt meit turkulaisii aaveit loukkaa...Ai miksei uskois? Turkuhan on tunnetusti Suomen persereikä...
No vitsi vitsi, asutaan edelleen Lahdessa.Etkä asu?? Ootko muka muutanu!
Tulkaa pois sieltä peppureiästä. Ansaitsette parempaa.Äläs nyt meit turkulaisii aaveit loukkaa...
No vitsi vitsi, asutaan edelleen Lahdessa.
klikkaa hiiren oikealla ja näytä kuva valikko sitten siitäAika jännä, tuntuu ettei av mammat osaa linkitellä kuvia. Mulle ei ainakaan tuo näy.![]()
Aha. Mitä se mun olinpaikka teille edes kuuluu?Kukaan lahtelainen ei sano "Lahdessa".
minäkin asun lahdessaKukaan lahtelainen ei sano "Lahdessa".
Jaa en tiedä, voi olla.eikös hellarit oo perinteisesti olleet irtolaisia
Ei kuulukaan, mutta kiinnostaisi tulla kahville.Aha. Mitä se mun olinpaikka teille edes kuuluu?
En vaan oo kutsunut sua.Ei kuulukaan, mutta kiinnostaisi tulla kahville.