On ihanaa olla näyttävän näköinen

• Viestiketjun aloittaja Tyytyväisyys
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Lumoava. Hänen pitäs kyllä äkkipikaseen vipeltää hollywoodiin ja varmaan hänestä tulis Suomen ensimmäinen supertähti. Sellaista megasäteilyä tuosta neidosta hehkuu.

Suzyanne
Minun käy kyllä oikeasti Tuksua sääliksi. En ymmärrä miten voi olla mahdollista ettei hän itse ymmärrä etä on kaukana kauniista naisesta, eikä hän osaa tanssia. Eikä tämä ole ilkeyttä tai kateutta, vaan ihan fakta. Voisi olla ainakin nöyrempi ja hehkuttaa vähemmän itseään, niin tekisi itsestään ehkä vähän vähemmän naurettavan.

Yksi juttu mitä olen myös joskus epäillyt, mitäs jos Tuksu onkin vain roolihahmo? Joku on keksinyt että luodaanpa tälläinen blondibimbon prototyyppi ja katsotaan miten kansa reagoi. Ja Tuksu olisikin oikeasti ihan tavallinen, normaali nainen joka naureskelisi tyhmille ihmisille jotka luulevat hänen olevan tosissaan.

...
Alkuperäinen kirjoittaja Suzyanne:
Yksi juttu mitä olen myös joskus epäillyt, mitäs jos Tuksu onkin vain roolihahmo? Joku on keksinyt että luodaanpa tälläinen blondibimbon prototyyppi ja katsotaan miten kansa reagoi. Ja Tuksu olisikin oikeasti ihan tavallinen, normaali nainen joka naureskelisi tyhmille ihmisille jotka luulevat hänen olevan tosissaan.
Melkeinpä toivoisin asian olevan näin. o_O

Toisaalta jos Tuksu on vain hahmo, se olisi törkeää kansaa kohtaan ;P

Suzyanne
Alkuperäinen kirjoittaja ...:
Alkuperäinen kirjoittaja Suzyanne:
Melkeinpä toivoisin asian olevan näin. o_O

Toisaalta jos Tuksu on vain hahmo, se olisi törkeää kansaa kohtaan ;P
Tavallaan se olisi mainostemppu, joka joskus paljastettaisiin. Nythän mediakin on tavallaan Tuksua vastaan, koska pitää häntä julkisuudessa, tekee hänestä juttuja ja videoita kaiken kansan nähtäväksi, ja antaa kansan pitää häntä naurunalaisena. Minusta sekin on aika väärin.

Muistan vähän samantapaisen hahmon takavuosilta, Sepi Kumpulainen. Hänkin luuli oikeasti olevansa tähti, ja hyvä muusikko, vaikka kansa vain nauroi hänelle. Uskon kyllä että hän oli ihan oma itsensä, jota kyllä pahoin pelkään Tuksunkin olevan. Monesti vaan toivon että koko juttu olisi huijausta. Ihan Tuksun itsensä takia.

Yhteistyössä