tonttutarle
niinpä, ja saa ne myös syödä yssisseen ku muut ei niistä piittaa...muut ei pidä jouluruuista ja niitä kaapit pullollaan, no, mikäs tässä ku saa yölläkin syödä
Sehan se oli tarkoituskin, rakas ystava.Alkuperäinen kirjoittaja Terveisiä maalta;27754727:Miksi teit kaapit pullolleen, kun varmaan tiesit, että menekki ei ole kovin huima?
Meillä kävi toisin päin. Anoppi kauppas lanttulaatikkoa ja mä sanoin ettei paljon tarvii, ku ei sitä kumminkaan syö muut ku minä. Ja yht' äkkiä se oli lapsistaki parasta ruokaa ikinäSehan se oli tarkoituskin, rakas ystava.
Kyllahan se tiedettiin jo alussa ettei ne syo niita jouluruokia.
Sehan ON parasta ruokaa ikina.Alkuperäinen kirjoittaja Terveisiä maalta;27754742:Meillä kävi toisin päin. Anoppi kauppas lanttulaatikkoa ja mä sanoin ettei paljon tarvii, ku ei sitä kumminkaan syö muut ku minä. Ja yht' äkkiä se oli lapsistaki parasta ruokaa ikinä
Niin kyl onkin... Mulla on sitä eväänä yöpalalleSehan ON parasta ruokaa ikina.
On kyl hyvää.Koira tykkää kans, mut kyl viimesen kerran söi lanttulootaa. On sit melkosia pieruja tullut haukulta.Alkuperäinen kirjoittaja Terveisiä maalta;27754750:Niin kyl onkin... Mulla on sitä eväänä yöpalalle