Ompelukone

  • Viestiketjun aloittaja Ompelukone
  • Ensimmäinen viesti
Ompelukone
Hei voinko antaa vaimolle syntymäpäivälahjaksi ompelukoneen ja/tai autonavigaattorin? Ompelukone jotta voi ommella venepressun ja navigaattori jottei eksy koko ajan. Vaimo varmaan haluaisi koruja tai vaatteita..

t: mies
 
höh
Höhlä, mikset osta sitä mitä tiedät että vaimosi haluaa. Itselleni kävisi kumpi vain. Olen saanut lahjaksi mm. kannettavan, kännykän, autonavogaattorikin olisi kiva. Olen myös saanut kukkia, koruja yms.

Mitä milloin tarvitsee ja haluaa.

Kaipa sinä nyt itse tiedät sen parhaiten..

 
Saana
Lahja pitää ostaa saajan mukaan. Jos luulet että vaimo haluaa koruja tai vaatteita niin sitten ostat sellaisia. Jos vaimo tykkää ommella, ompelukone on oikein mukava lahja. Autonavigaattorista voisi olla hyötyä jos hänellä on esimerkiksi liikkuva työ. Itselleni kelpaisi kumpi vaan, ja ne korutkin :)

Se on ihan siitä kiinni mitä uskot vaimosi haluavan. Lahjaa ei kannata ostaa vain siksi että lahja ""pitäisi"" ostaa. Lahja ostetaan lahjan saajaa ilahduttamaan, muuten sillä ei ole mitään merkitystä.
 
mulle kelpaisi
Mutta niinhän naisetkin tekevät (tai osa heistä). Ostavat miehille lahjaksi pehmonalleja tai jotain hierontaöljyjä, koska itse tykkäisivät saada niitä lahjaksi. Eikä miesraukka ilkeä sanoa lahjan saatuaan, että en halunnut hierontaöljyä, vaan alistuu ja kiittää kauniisti. Tuskinpa miehetkään niin hirrrveästi haluaisivat saada lahjaksi ruutupaitoja tai sukkia. Mutta naiset haluavat niitä heille ostaa, koska se kuuluu asiaan ja naiset halavat pukea miehensä itse valitsemiinsa asusteisiin.

Itse hyppisin riemusta, jos saisin ompelukoneen. Tarvitsen sellaista ja olenkin miettinyt sen ostamista.
 
Satu
Minä voin ottaa sen ompelukoneen jos ei vaimosi pidä siitä. Mutta osta sitten kerralla kunnollinen, ei maksa kuin 3000 euroa. Synttärit on joulukuussa, joten ei muuta kuin pikapikaa ompelukonekauppaan :)
 

Yhteistyössä