Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Työäiti:onko linkkiä vai pitääkö ihan itte guuglata?
Alkuperäinen kirjoittaja tripptrapp:Mun pitäis valita kone kahesta;
Brother XL2230 -ompelukone
Singer Simple 3116 -ompelukone
Vaikka mä kuinka luen noita esittelyjä,ni en ymmärrä kumpi on parempi. Takuu molemmissa sama. Auttakaa kiitos :flower:
Alkuperäinen kirjoittaja tripptrapp:Osaako kukaan kertoa mitä eroa noilla koneilla on? Hinta on sama.
Alkuperäinen kirjoittaja meah:Mä ottaisin brotherin.
Aika jännä, että tossa koneen tiedoissa ei mainita, mutta kyllä niissäkin on yleensä tuo vähintään vastaava tarvikepakettikin paininjalkoineen ja härpäkkeineen mukana.
Alkuperäinen kirjoittaja meah:Mä ottaisin brotherin.
Aika jännä, että tossa koneen tiedoissa ei mainita, mutta kyllä niissäkin on yleensä tuo vähintään vastaava tarvikepakettikin paininjalkoineen ja härpäkkeineen mukana.
Alkuperäinen kirjoittaja tripptrapp:niin mä haluisin et sil vois niitä vetoketjujakin ommella
Alkuperäinen kirjoittaja meah:Alkuperäinen kirjoittaja tripptrapp:niin mä haluisin et sil vois niitä vetoketjujakin ommella
Silloin kun mä ostin ekan (halvimman mitä sai) brotherin, niin siinäkin jo oli vetoketjupaininjalka mukana. Eiköhän tuossakin ole.![]()