Ompelin itselle mekon, siellä alhalla on paksu pitsi (kuvassa ei näy), mitä mieltä olette asun kokonaisuudesta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Se ei ole venäläinen hutsu look, vaa venäläinen tai virolainen tyyli enemmän, miten suuri osaa naisista käyttää. No, mutta en ihmettelee kun kaikki täällä on hutsu pukeutumista, miks kaikki mua aina katso, kun kävelen jossain noissa vaateissa tai mun norm. vaateissa, jos en raskaana oo:D

mullakin on/on ollut työkavereina virolaisia ja venäläisiä nuoria naisia ja vanhempia naisia ja ei ne kyllä noin pukeudu :D

[QUOTE="eje";25191301]Vaikuttaa oikein näppäriltä kuteilta. Esim. just vaikka vauvan kanssa vaunuilemassa![/QUOTE]

kyllä mä voin näinkin mennä vauvan kaa, keskustaan helposti:)

No mä arvaasin että joku kysyy:), no siks kun L koko ei tarkoita että heti ylipainoselle, vaan se menee pituuden mukaan, sekä kun L kokoiset ei menee riikki herkästi, kun ne istu jalassa paremmin

Asusteet liian "monimutkaisia". Kun laukku on noin krumeluuri en laittais enää noin erikoisia koruja, vaan jotain hillitympää. Mutta tiedän että teillä venäläisillä on erilainen maku, eikä niistä asioista voi kiistellä. Itsekin olen kyllä kaiken kiiltävän ja kimaltavan ystävä;)
Laitatko jonkun jakun/boleron yläosaan. Tälleen talvikelillä asu ehkä vaatii sen...

Asusteet liian "monimutkaisia". Kun laukku on noin krumeluuri en laittais enää noin erikoisia koruja, vaan jotain hillitympää. Mutta tiedän että teillä venäläisillä on erilainen maku, eikä niistä asioista voi kiistellä. Itsekin olen kyllä kaiken kiiltävän ja kimaltavan ystävä;)
Laitatko jonkun jakun/boleron yläosaan. Tälleen talvikelillä asu ehkä vaatii sen...

en mä nyt, vaan kesällä joskus ajatelin käyttää:D, silloin kun vauvan saan ja tiputan raskauskiilot, treenan itseä

Onko se sun ammatti:) wau? Teetkö sä ihmisille esim tilauksessa vaateita vaan ihan harrastuksena sulla se on nyt? Kysyn vaan kun mä en voi löytää itselle hyvää ompelija mistään ja haluan 2 sellaista mekkoa, mitä en oikein uskalla itse tehdä

Myyn malleja yrityksiin. En siis ompele itse enää muuta kuin harrastuksena.

vai hutsunnäköinen. oletteko samoja, joiden mielestä naisen pitää saada pukeutua vaikka miniminariin ilman, että kukaan tulee lähentelemään, ehdottamaan härskejä ja tarjoamaan rahaa? missäs ne tyypit nyt on?

Yhteistyössä