Ompelin itselle mekon, siellä alhalla on paksu pitsi (kuvassa ei näy), mitä mieltä olette asun kokonaisuudesta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Venakko Milanna

Vieras
tässä on se tuubimekko

tässä sukkahousut ja kengät, jotka ajatelin sen kans käyttää

Tässä o mun lempi rusetti päähään joka sai Stockalta se oli viimeinen tai ainoa ja hintakin oli aika iso ja sitten ihan vaan tavalliset korut

ja tämä laukku sopii mekon kans mun mielestä

Voi kun haluan jos ynnyttää ja laita ihan mitä haluan päälle:P ja muuten hoita itseä taas kuntoon

Ei tuosta mekosta voi oikein mitään sanoa, kun eihän tuosta näe yhtään miltä se näyttää päältä. Tuossa kuvassa se näyttää vain kangaspalalta. Kuvaa se itsesi päällä, niin saa jonkun käsityksen sen muodosta.

[QUOTE="vieras";25190791]Ok. No mutta asusteet näyttää kivoilta, kengät taas on kamalat.[/QUOTE]

ne on sellaiset mun mielestä tavalliset, kengät, en halua mitään liika, sellaisen mekon kaa

Rehellisesti?

Nuo kengät ja sukkahousut on mun mielestä ihan hirveät. :D
Enkä mä pistäis noita korujakaan. =)

Mutta mä olen minä ja sä olet sinä. Voin vannoa, että jos mun lähipiiri näkis mut noissa, mut passitettais hoitoon. Sulla ehkä eri tilanne. :D

(muoks. laukut siis on ihan ok. Jopa mulle ;))

Viimeksi muokattu:
Alkuperäinen kirjoittaja Kärppänä heinälatoon;25190820:
Rehellisesti?

Nuo kengät ja sukkahousut on mun mielestä ihan hirveät. :D
Enkä mä pistäis noita korujakaan. =)

Mutta mä olen minä ja sä olet sinä. Voin vannoa, että jos mun lähipiiri näkis mut noissa, mut passitettais hoitoon. Sulla ehkä eri tilanne. :D

(muoks. laukut siis on ihan ok. Jopa mulle ;))

Miks hoitoon?

Eiks olis kivempi jos toi pitsi olis ylhäällä? Niinku rinnan päällä.

Ihan sopiva kokonaisuus, sitä vaan en tajua että kaikki pitää tänne selostaa. Mekko on hieno kuitenkin, se mitä tosta nyt selvää saa.

Alkuperäinen kirjoittaja Kärppänä heinälatoon;25191135:
Koska mun tyyli on normaalisti lähinnä klassinen. Hillitty. Jos mut nähtäis noissa, jotain ois erittäin pahasti vialla. :)

Lähipiirini päätyisi täälläkin päässä samaan ratkaisuun. Etenkin tuon rusetin vuoksi.

[QUOTE="...";25191223]Mekko kiva. Mutta pukemalla lisäksi nuo asusteet, on lopputulos venäläinen hutsu-look. :x[/QUOTE]

Se ei ole venäläinen hutsu look, vaa venäläinen tai virolainen tyyli enemmän, miten suuri osaa naisista käyttää. No, mutta en ihmettelee kun kaikki täällä on hutsu pukeutumista, miks kaikki mua aina katso, kun kävelen jossain noissa vaateissa tai mun norm. vaateissa, jos en raskaana oo:D

Se ei ole venäläinen hutsu look, vaa venäläinen tai virolainen tyyli enemmän, miten suuri osaa naisista käyttää. No, mutta en ihmettelee kun kaikki täällä on hutsu pukeutumista, miks kaikki mua aina katso, kun kävelen jossain noissa vaateissa tai mun norm. vaateissa, jos en raskaana oo:D

Mä tunnen paljon venäläisiä menestyviä naisia ja he eivät todellakaan kulkisi kaupungilla shoppailemassa tuollaisessa asussa. He ovat todella tyylikkäitä.

Ihan kivat, tosin mekosta ei juuri selvää saa tuosta kuvasta. Kunhan ei oo liian lyhyt, niin kokonaisuus voi olla jopa tyylikäs. :) Musta noi korut ja kengätkin on kivat.

[QUOTE="sienna";25191265]Ihan kivat, tosin mekosta ei juuri selvää saa tuosta kuvasta. Kunhan ei oo liian lyhyt, niin kokonaisuus voi olla jopa tyylikäs. :) Musta noi korut ja kengätkin on kivat.[/QUOTE]

No on se lyhyt, mutta ei ihan liian lyhyt:D

Yhteistyössä