Ompelin aikani kuluksi...*kuva*

Alkuperäinen kirjoittaja wiivi84:
ihana..mistäs tuo on tehty??
meijän esikko haluis et äiti ompelis ninja asun..hmm en oikein tiiä miten tekis..mä kun oon vaan ommellu yksinkertasii juttuja..
Sisävuori (ja noi korvien etuosat) on fleeceä, ja päällinen on hiukan suolaisen hintaista karvakangasta, jonka ostin tosta kirkonkylän kangaskaupasta.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Hieno. Jos kaulanalusnauhat siirtää etiäppäin niin lakin reunat ei illota.
Ajattelin kans, että vähän vois siirtää. Tosin tossa kuvassa se ei ole kunnolla kiinni ja likka könöttää vähän hassusti, mutta se ei antanut mun asetella paremmin sen enempää itseään, kuin hattuakaan :D

kerran olen esikolle tehnyt fleecestä lohikäärme pipon ja muuten olen vain kutonut..
Nyt sitten vaan reenaamaan, ei tuo kummoinen homma ollut, ehkä tunnin verran meni...

Tosin nyt menee jo rutiinilla, kun olen "muutamia" vaippoja tuolle kummilikalle viime aikoina väsännyt.

Boogyman
Alkuperäinen kirjoittaja meah:
kerran olen esikolle tehnyt fleecestä lohikäärme pipon ja muuten olen vain kutonut..
Nyt sitten vaan reenaamaan, ei tuo kummoinen homma ollut, ehkä tunnin verran meni...

Tosin nyt menee jo rutiinilla, kun olen "muutamia" vaippoja tuolle kummilikalle viime aikoina väsännyt.
Kohta se on sulle ammatti :)

Alkuperäinen kirjoittaja Boogyman:

Tuskin on markkinoilla mulle rakoa, eiköhän ton sortin putiikkeja ala olla jo pilvin pimein.

Tänään hain kyllä muita töitä, toivottavasti tärppää :)

Boogyman
Alkuperäinen kirjoittaja Boogyman:

Tuskin on markkinoilla mulle rakoa, eiköhän ton sortin putiikkeja ala olla jo pilvin pimein.

Tänään hain kyllä muita töitä, toivottavasti tärppää :)
Pidän peukkuja :)

Ihmemaan Liisa
Hienoja ompeluksia :) Mistähän mä taikoisin sen tilan, jossa mahtuisin rauhassa levittelemään kankaitani ja nuppineulojani...ompeluterapia tulis nyt(kin) tarpeeseen ;)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
tosi sievä mut mun mielestä ois kivempi ilman noita korvia... en oo koskaan tajunnu miks vauvoja tai lapsia pitäisi pukea pieniksi nalleiksi tai pupuiksi.
Voihan tuollaisen tehdä ilman korviakin, helpompaahan se niin on.
Mä vaan jotenkin tykkään niistä nallen ja pupun korvista noissa myssyissä (makukysymys =)), ja nuo isommat lapset itse osaa pyytääkin, että "laita siihen korvat myös" :D.

Yhteistyössä