ompas taas....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja MIRKAMÖRKÖ
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

MIRKAMÖRKÖ

Aktiivinen jäsen
17.09.2010
1 470
1
36
43
yks mamma tokas et mun vauva on "läski",mitä helkkarii,vaavi on 4kk.ei se ikäset oo lihavia vaikka kuinka ois pyöreitä.poikanen nyt 9kg ja pituus käy yhteen painon kanssa.kuulemma pitäs laihduttaa vauvaa.....just joo :) puhukoot omiaan...

no niinpä,tän toisen mamman typy on pien ja siro....mun jätkä on äijä mallia ja ruoka-aikaan kotona.mikäs sen ihanempaa ku toiselle ruoka kelpaa...mun muut pojat ku on ollu nirsoja.ja saanko kehua,eka laps joka on rintamaidolla ja kasvaa hyvin,eli en morkkaa pullo lapsia oma kokemus myös niistä :D

No meijänkin poitsu oli vauvana tosi bonanza, mutta ikinä ei neuvolassa siihen puututtu, koska paino oli juurikin rintamaidolla tullut. 4 kk iässä painoa oli 9,7 kg ja vuoden iässä15,1 kg. Kaikki lähtivät heti kun poika alkoi liikkumaan ja nyt 3,5 vuoden iässä painaa vain kilon enemmän, kuin tuo 1 v paino oli.

No meijänkin poitsu oli vauvana tosi bonanza, mutta ikinä ei neuvolassa siihen puututtu, koska paino oli juurikin rintamaidolla tullut. 4 kk iässä painoa oli 9,7 kg ja vuoden iässä15,1 kg. Kaikki lähtivät heti kun poika alkoi liikkumaan ja nyt 3,5 vuoden iässä painaa vain kilon enemmän, kuin tuo 1 v paino oli.
se on ihan hyvä,ei meillä neuvolassa myöskään puututa.ovat vaan ylpeitä tästä jäpikästä joka kasvaa kilon kuukaudessa.

Yhteistyössä