No jaa. Mä olen 35-vuotias ja voin sanoa, että
mä en
ikinä tule pettämään ketään. En ole koskaan pettänyt tähänastisessa elämässä, enkä tule jatkossakaan sitä tekemään. Muiden tekemisistä en voi sanoa mitään. Mä tunnen itseni sen verran hyvin, että olen täysin varma asiasta. Mun luonteellani ei petetä. Mulle on ihan sama, uskooko joku sitä vai ei, tai pitääkö minua naiivina tuon asian takia. Jos multa 30 vuoden päästä tullaan kysymään, oletko koskaan pettänyt, vastaus on edelleen en.
Kuten sanottu, puolisoni (jonka kanssa olen ollut yhdessä tähän mennessä yli 16 vuotta) pään sisään en pääse ja hänen tekemisistään en voi 100 % varmuudella tietää. Lähtökohtaisesti meille kummallekin uskollisuus on yksi parisuhteen kulmakivistä, mutta niin kai ne kaikki sanovat.

Ei se haittaa. Olen onnellinen tässä ja nyt. Jos eteen joskus tulee ikäviä asioita miehen pettämisen merkeissä, niin murehdin niitä sitten siinä vaiheessa. Mä en ala elämääni käyttämään epäilyihin ja kyttäämiseen. Mieluummin rakastan täysillä ja keskityn positiivisiin asioihin.
Jos mun puolisoni pettäisi, niin mä voisin yhden kännipanon antaa anteeksi. Kyllä se paljon puimista asian tiimoilta vaatisi, mutta en mä olisi valmis heittämään suhdettamme hukkaan yhden virheen takia. Jos taas mies toistelisi noita virheitään tai pitäisi yllä salasuhdetta, niin tuolloin minusta kyse ei enää ole muusta kuin miehen tietoisesta valinnasta. Hän ilmeisestikin hakisi jotain sellaista, mitä minä en pysty antamaan. Siinä kohtaa ero olisi paras ratkaisu, en halua elää sellaisen ihmisen kanssa, jolle minä en jollain tasolla riitä. Eli en minäkään kaikkea anteeksi antaisi.