P
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Minä en edes pidä jäätelöstä, niin miksi olisin kateellinenkaan?
Käytän jos haluan senkin muumio.
Olen kateellinen siitä, että voit nauttia moisesta - ja se sinulla on.
Itse en voi syödä mitään sokerista tulematta kipeäksi.
![]()
Voi harmi. Voitko korvata sokeria jollain makeutusaineella? Mä laitoin jäätelöön intiaanisokeria. Olen muutenkin käyttänyt sitä ruuanlaitossa, se on vaan puristettu sokeriruo'osta ja kuivattu.
En ole kokeillut.
Minulla ei ole vatsalaukkua (poistettiin monta vuotta sitten kasvain ja sen myötä vatsalaukkukin) joten ruoka menee suoraan ruokatorven jälkeen suolesta tehtyyn "mutkaan". Siellä imeytyminen on toisenlaista kuin olisi vatsalaukussa. Kaikki "tuju" eli ravinnerikas ruoka johtaa pahaan oloon.
Ei siis herkkuja enää minulle.
![]()
vitsit .. en voiskaan tarkoitus on saada itseni bikinikuntoon kesäksi.Mut syö sä vaan![]()
Ai hurja. Onko sulla sitten aika rajoitettua, mitä voit syödä?
Lääkärit ja ravintoterapeutti kannustavat syömään jotakuinkin kaikkea mikä vain maittaa. Idea on saada mahdollisimman paljon kaloreja ja pysäyttää painon tippuminen.
(Onneksi minulla sitä oli yllin ja kyllin ennen leikkausta eli lopulta kasvaimen -se toki useampikymmenkiloinen ja sen hillitsemiseen ladatut salpaajat nekin keräsivät nestettä- poston aikaan noin 150 -kiloinen).
Raa'oista vihanneksista osa on tosin "kielletty" , esim, porkkanaraaste voi jäädä "taskuun" ja johtaa kuolioon.
Hitaasti ja varmasti lähenen "palstaihannetta" ja samalla toivon ja rukoilen, etten koskaan sitä saavuta.
Itse viihdyin parhaiten luullakseni 90-110-kiloisena eli periaatteessa kovin ylipainoisena, mutta persoonaani parhaiten sopivana.
![]()
Pöh, mikset anna meidän maistaa? Tuhmaa leuhkia noin. Nyt mun pitää itse tehdä jäätelöä kun alkoi tehdä mieli ja siinähän menee aikaa.![]()
Täng juuEi tietenkään ole salainen. Viimeksi kun tein jäätelöä, siitä tuli tosi kovaa, joten nyt laitoin kermaa enemmän.
4 dl kermaa
2 dl maitoa
1 dl sokeria (tai jos tykkää tosi makeasta, niin enemmän)
4-6 keltuaista (mä laitoin 6)
Ensin keltuaiset ja muna vaahdoksi kevyesti. Sit maito/kerma lämpimäksi ja keltuaismömmö sekaan (tarkotus on vaan ettei se keltuainen jää raakaksi)
Sit jäähtymään koko mömmö ja lopuksi sekaan aika monen passionhedelmän sisällys (mä laitoin 10 kpl)
En tiedä kannattaako passionhedelmää hulluna sekotella jätskiaineeseen, ettei se ala juoksettua, tosin ei mulla juoksettunut. Sit jäätelökoneeseen. Jos ei oo konetta, pitää kai laittaa pakkaseen ja sekotella välillä.
Lääkärit ja ravintoterapeutti kannustavat syömään jotakuinkin kaikkea mikä vain maittaa. Idea on saada mahdollisimman paljon kaloreja ja pysäyttää painon tippuminen.
(Onneksi minulla sitä oli yllin ja kyllin ennen leikkausta eli lopulta kasvaimen -se toki useampikymmenkiloinen ja sen hillitsemiseen ladatut salpaajat nekin keräsivät nestettä- poston aikaan noin 150 -kiloinen).
Raa'oista vihanneksista osa on tosin "kielletty" , esim, porkkanaraaste voi jäädä "taskuun" ja johtaa kuolioon.
Hitaasti ja varmasti lähenen "palstaihannetta" ja samalla toivon ja rukoilen, etten koskaan sitä saavuta.
Itse viihdyin parhaiten luullakseni 90-110-kiloisena eli periaatteessa kovin ylipainoisena, mutta persoonaani parhaiten sopivana.
![]()