Omituista välivuotoa, nyt menkat myöhässä???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja M
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

M

Vieras
Voiko joku tulehdus aiheuttaa tämmöstä vai mitä ihmettä???

Menkat on nyt 3 vuotta ollut kellontarkat. Ei koskaan oo tullu aiemmin tai myöhemmin, kun 28 päivän kierto ja vuoto on aina erittäin rumsasta.
Tässä kierrossapa viikko ennen menkkojen normaalia alkua tuli rusehtavaa vuotoa menkkakipujen kanssa 3-5 päivän ajan. Ei edes suojaa tarvinnut, kun tuli niinniin vähän. Ja nyt oikeita menkkoja ei sitten kuulukaan.

Normaalia, vai pitäskö tässä varata aikaa lääkäriin?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja M:
Hormonihäiriö

Pitääköhän tämmösissä häiriötapauksissa mennä lääkäriin vai voinko vaan odotella rauhassa?

Odottele nyt jonkun aikaa ja mene sitten. Mutta ensin tee raskaustesti. Oletko muuten lihonut tai laihtunut?

Ei huomattavaa painonmuutosta. Pari kiloa saanut tiputettua 2kk aikana.

Mulla oli tossa tilanteessa ns. kiinnittymisvuoto kun olin yllättäen raskaana. Voihan sulla tosiaa olla jotain muutakin. TEkisin raskaustestin silti. Ja sitten lekuriin.

Mulla oli tossa tilanteessa ns. kiinnittymisvuoto kun olin yllättäen raskaana. Voihan sulla tosiaa olla jotain muutakin. TEkisin raskaustestin silti. Ja sitten lekuriin.

Kai se on testi tehtävä, jos ei tän viikon aikana menkat tule.
Aika järkytys olisi, olla raskaana sterilisaation jälkeen!

Alkuperäinen kirjoittaja M:

Kai se on testi tehtävä, jos ei tän viikon aikana menkat tule.
Aika järkytys olisi, olla raskaana sterilisaation jälkeen!

Vastahan täällä oli joku toinenkin tullut raskaaksi sterilisaatiosta huolimatta. Kannattaa tehdä se testi.

Yhteistyössä