omituista painetta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hennuliini
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hennuliini

Vieras
Mulla on nyt viikon ajan ollut omituista paineen tunnetta virtsarakossa. Kaikki alko alunperin jonkinnakosella vatsapopolla reilu viikko sitten ja vahan myohemmin tuli taa paineen tunne. Kirvelya ei ole pissatessa, omituinen tunne tosin jossain tuolla sisalla. Kavin laakarilla ja han ei pitanyt tata erikoisena. Olin huolissani koska mulla on ollut todella paha virtsarakontulehdus ja tassa oli aluks samoja oireita, mutta lievempana tosin. Valilla tosin on hetkia kun en tunne mitaan omituista tunnetta. En tieda etta onko taa vaan mun paani sisalla :)

hei,
minulla ollut pitkään samoja vaivoja. Minulla todettiin noin 8v. sitten emättimessä hyvälaatuinen kasvain. Nyt se on kasvanut niin, että painaa yhä enemmän virsaputkea aiheuttaen jatkuvaa paineen tunnetta.

Paineen tunne voi johtua myös kuukautiskiertoon johtuvista muutoksista. Itse olen huomannut oireiden pahenevan erityisesti kierron keskivaiheella.

varmasti ihan normaalia ja ohi menevää. Jos vaivat jatkuu niin menisin lääkäriin uudestaan (jopa ihan gynelle).

Tsemppiä, rauhaisaa mieltä.