Omituisin väite jonka olet kuullu...?

Olimme perhekahvilassa tänään ja äiti tuli sinne 6kk:ta vanhan tytön kanssa... juttelimme niitänäitä ja sitten toteesin että hänen tyttärensä konttaa, siihen tämä äiti kauhuissaan että nyt siltä jäi ryömiminen väliin ja että nyt lapsi ei opi kunnolla puhumaan... vaikka kuinka yritin selittää että ne ei mielestäni kulje käsikädessä, niin hän ei uskonut vaan oli järkyttynyt...

Onko joku muu kuullut vastaavanlaisia kommentteja tai väittämiä???

Toi on vanhan kansan uskomus, jolla ei ole mitään todellisuuspohjaa. Tuo äiti varmaan sekoitti asian siihen, että puhumaan ja kävelemään ei yleensä opita samaan aikaan. "Sanat jää jalan alle".

Anoppi aina hokee, että antaa lapsen huutaa niin keuhkot vahvistuu :|

*
Mummon mukaan mun miehen ex-liiton pojat ja meiän uusperheen yhteinen lapsi ovat täysiä sisaruksia. Kun taas miehen ex-puolison lapsi ja yhteiset pojat mieheni kanssa ovat vain puolisisaruksia.

vieras
Itseasiassa jos lapsi ei koskaan konttaa niin SAATTAA olla jotain häikkää, koska siinä opitaan vuorotahtisuus (käsien ja jalkojen vuorotahtinen käyttö) joka vaikuttaa myös mm. puheentuottamiseen.

Peppukiitäjät on siksi erityissyynissä, mutta ei se mitenkään automaattisesti mitään tarkoita.

melenalle
Alkuperäinen kirjoittaja eijaksakirjautua:
Antaa luulla, jos ei usko, niin olkoon uskomatta. Mutta saanko kysyä mistä moinen nikki tuli mieleen :D
Ja onko tämä ap:lle moneskin kerta, kun nikistä kysellään...?
Ja tiesitkö itse, mitä se tarkoittaa, kun sen nikiksesi valitsit?

eijaksakirjautua:

Antaa luulla, jos ei usko, niin olkoon uskomatta. Mutta saanko kysyä mistä moinen nikki tuli mieleen :D

Ja onko tämä ap:lle moneskin kerta, kun nikistä kysellään...?
Ja tiesitkö itse, mitä se tarkoittaa, kun sen nikiksesi valitsit?

juuh tiiän kyllä mitä tarkottaa...

mieh
"Mummon mukaan mun miehen ex-liiton pojat ja meiän uusperheen yhteinen lapsi ovat täysiä sisaruksia. Kun taas miehen ex-puolison lapsi ja yhteiset pojat mieheni kanssa ovat vain puolisisaruksia."

Niihän se on, sama isä niin ollaan "täysiä sisaruksia". Ja kun nainen tekee lapsia kahen eri miehen kans ni nämä ovat keskenään sisarpuolia.

Kyllä se on sitten tyhymä.
Omituisin ja ehdottomasti naurettavin on tämä: Vuorolisät maksetaan työvuorolistaan suunniteltujen vuorojen mukaisesti vaikka et olisi edes töissä vaan vaikka sairaslomalla =/ En jumalauta meinannut pystyä pokkaa pitämään kun toinen niin tosissaan tätä asiaa kertoi. Löytyy ihan vielä työehtosopimuksesta pykäläkin tästä voi ziisus * huokailee*

öööö
Alkuperäinen kirjoittaja mieh:
"Mummon mukaan mun miehen ex-liiton pojat ja meiän uusperheen yhteinen lapsi ovat täysiä sisaruksia. Kun taas miehen ex-puolison lapsi ja yhteiset pojat mieheni kanssa ovat vain puolisisaruksia."

Niihän se on, sama isä niin ollaan "täysiä sisaruksia". Ja kun nainen tekee lapsia kahen eri miehen kans ni nämä ovat keskenään sisarpuolia.
Eikö sillä naisella ole mitään virkaa niitä sukusoluja jaettaessa? Mie en ymmärrä logiikkaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Ei-niin-hauska-täti Moonika:
Mun anoppi oli kauhuissaan kun leikattiin pojan tukka 1v synttäreille. Tukkaa ei saa kuulemma leikata ennenkuin lapsi puhuu 5 sanaisia lauseita. Muuten kuulemma "leikkaa kielen poikki" eikä lapsi opi puhumaan kunnolla... :xmas:
Oon kuullu saman: "Jos leikkaa puhumattomalta lapselta hiukset, se ei opi koskaan puhumaan"!

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja melena:
Mulla on ollu sama nikki melkeen joka paikassa viimeiset 12vuotta, joten tiiän kyllä...
Voi hyvänen aika. Mä kysyin että tiesitkö nikkiä miettiessäsi ja valitessasi, että mitä se tarkoittaa???

Mutta no, v****ako se mulle kuuluu, älä vastaa jos se on hankalaa.

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Ei-niin-hauska-täti Moonika:
Mun anoppi oli kauhuissaan kun leikattiin pojan tukka 1v synttäreille. Tukkaa ei saa kuulemma leikata ennenkuin lapsi puhuu 5 sanaisia lauseita. Muuten kuulemma "leikkaa kielen poikki" eikä lapsi opi puhumaan kunnolla... :xmas:
Peesi :)

muuttanut
Turvaistuimet on vaan yksi keino lisää rahastaa nykyajan hysteerisia vanhemopia, onhan ne lapset ennenki aina ihan hyvin autossa mukana kulkeneet. Se on Herra joka näistä asioista päättää, joten ne on siis ihan turhia.
Ei siis niin et hän auttas niitä jotka auttaa itteään... ;)

Lapselleni tuli influenssa koska annoin hänen syödä jäätelöä talvella :xmas:

Ihmisen veri on oikeasti sinistä, ja se muuttuu punaiseksi vasta kun ihmiselle tulee haava ja veri pääsee ilman kanssa kosketuksiin :LOL: :headwall:

Poikani puheen kehityksen viivästymä johtui siitä, ettei hänelle puhuttu ja luettu tarpeeksi |O :headwall:

Huuliherpes johtuu siitä, että on nähnyt yöllä pahaa unta (terveisiä Turkin suvulle :wave: )

Yhteistyössä