Omituisia ääniä kuultu ympäri maailmaa!

  • Viestiketjun aloittaja hyi
  • Ensimmäinen viesti
Mitä äänenkäsittelyn asiantuntijat ovat asiaa tutkineet ja analysoineet niin kuulemma äänenkäsittelyssä on selvästi käytetty jotain tiettyä työkalua, jonka voi tunnistaa ja tosi moni on maininnut ääniä tietyistä elokuva-soundtrackeista napatuksi... Mene ja tiedä.

Raamatun mukaan seitsemästi pitäisi pasuunan kajahtaa (viimeinen pasuuna vissiin kaikkein kovimmin) ja kunkin kajahduksen jälkeen tapahtua tiettyjä vitsauksia. Luulisi oikean pasuunan kajahtavan sitten sillä tavalla että se kuuluisi JOKA PUOLELLA MAAILMAA YHTÄ AIKAA!
 
Viimeksi muokattu:
"vieras"
Mitä äänenkäsittelyn asiantuntijat ovat asiaa tutkineet ja analysoineet niin kuulemma äänenkäsittelyssä on selvästi käytetty jotain tiettyä työkalua, jonka voi tunnistaa ja tosi moni on maininnut ääniä tietyistä elokuva-soundtrackeista napatuksi... Mene ja tiedä.

Raamatun mukaan seitsemästi pitäisi pasuunan kajahtaa (viimeinen pasuuna vissiin kaikkein kovimmin) ja kunkin kajahduksen jälkeen tapahtua tiettyjä vitsauksia. Luulisi oikean pasuunan kajahtavan sitten sillä tavalla että se kuuluisi JOKA PUOLELLA MAAILMAA YHTÄ AIKAA!
kait tiedät miten maailma loppuu ainakin minä tiedän , otin selvää!
Ei mitään raamatun höpinöitä! Maailma loppuu sillon kun aurinko nousee eri suunnasta kun se nykysin nousee! Ja tää on totta! mieti sitä!
 
[QUOTE="vieras";25472005]kait tiedät miten maailma loppuu ainakin minä tiedän , otin selvää!
Ei mitään raamatun höpinöitä! Maailma loppuu sillon kun aurinko nousee eri suunnasta kun se nykysin nousee! Ja tää on totta! mieti sitä![/QUOTE]

Itse uskon Raamatun ilmoitukseen. Jos Raamattu käskee tarkkailla mm. erilaisia merkkejä taivaalla (mitä kaikkia ihmeellisyyksiä on jo tähänkin mennessä raportoitu) ja aurinko sattuisi nousemaan eri suunnasta kuin tavallista niin eikö se ole yksi aika selvä taivaan merkki? Kyllä sen tajuaa mikä on normaalia ja mikä poikkeavaa. Merkit on selviä kun niitä alkaa tulemaan.
 
"vieras"
[QUOTE="Riina";25472070]Se taitaa olla se sama, joka sekoili eilen illalla lasten huoltaanottoketjussa. Ei päätä eikä häntää sen jutuissa, mut tyylin tunnistaa.[/QUOTE]

oikeuteen niin niistä pitää olla hyss,hyss juttuja niin ainakin lukee papereissa! joten ihan väärää henkilöö kusetatte! Kiva kun yritetti mutta huijaria ei vaan vedetätetä
 
"Riina"
[QUOTE="vieras";25472137]oikeuteen niin niistä pitää olla hyss,hyss juttuja niin ainakin lukee papereissa! joten ihan väärää henkilöö kusetatte! Kiva kun yritetti mutta huijaria ei vaan vedetätetä[/QUOTE]

Jep, sama sekopää.
 
"vieras"
Itse uskon Raamatun ilmoitukseen. Jos Raamattu käskee tarkkailla mm. erilaisia merkkejä taivaalla (mitä kaikkia ihmeellisyyksiä on jo tähänkin mennessä raportoitu) ja aurinko sattuisi nousemaan eri suunnasta kuin tavallista niin eikö se ole yksi aika selvä taivaan merkki? Kyllä sen tajuaa mikä on normaalia ja mikä poikkeavaa. Merkit on selviä kun niitä alkaa tulemaan.
se on tullakseen jos tulee? Hei kaikki kuolllaan vaikka ei maailma loppuskaan! On se tietysty hienoo nähä mitä tapahtuu kun maa ja ilma loppuu! Hei eletään niin pitkään kuin mahdollista ja otetaan kaikki siitä irti! Kukaan ei viellä oo todistanu mitä tapahtuu kuoleman jälkeen!
 
"vieras"
[QUOTE="Riina";25472209]Jep, sama sekopää.[/QUOTE]

keksi uus haukkuma nimi niin ehkä voin uskoa...Siis minulle hakkuma ketju oon oikeestaan otettu hei oon julkkis!!!! muistatte minut!:). Mikä ois tuo netti hörhön/seköpään julkkis nimi:). Voi v..ttu! Ei voi olla totta! ei missään muualla kun netissä! Pistänkö kuvan jotta tunnistatte!:). Kun vedätän tuolla liikenteessä! En kyllä suosittele että tulette aukkomaan päätä suoraan!
 
vier
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;25470433:
Ja nuoria vihreitä miehiä tarjoilemassa vähissä pukeissa pangalaktisia kurlauspommeja? Hmm...mikä ettei... :p

Kuulostaa hyvältä! Kopatkaa mut mukaan täältä Kalliosta? Tunnistat minut kookkaasta mutta aistikkaasta foliopäähineestä ja ruudullisesta pyyhkeestä.
 
ennustettu on
Jos nyt unohdetaan äänet ja puhutaan vaikkapa perhesurmista Raamatun kantilta niin lukekaapa Ilm.6:3-4

"Ja kun Karitsa avasi toisen sinetin, kuulin minä toisen olennon sanovan: "Tule!" Niin lähti toinen hevonen, tulipunainen, ja sen selässä istuvalle annettiin valta ottaa pois rauha maasta, että ihmiset surmaisivat toisiaan; ja hänelle annettiin suuri miekka."

"Luuletteko, että minä olen tullut tuomaan maan päälle rauhaa? Ei, sanon minä teille, vaan eripuraisuutta.
Sillä tästedes riitautuu viisi samassa talossa keskenään, kolme joutuu riitaan kahta vastaan ja kaksi kolmea vastaan, isä poikaansa vastaan ja poika isäänsä vastaan, äiti tytärtänsä vastaan ja tytär äitiänsä vastaan, anoppi miniäänsä vastaan ja miniä anoppiansa vastaan." Luuk. 12:49-53

Onko sattumaa että ilmenee ääniä, merkkejä taivaalla, äkillisesti lisääntyneitä perhesurmia, massiivisia kalojen kuolemia, lintujen tippumisia taivaalta ja ties mitä?

http://www.heinola.org/~patato/cef2275.pdf
 
"vieras"
Jos nyt unohdetaan äänet ja puhutaan vaikkapa perhesurmista Raamatun kantilta niin lukekaapa Ilm.6:3-4

"Ja kun Karitsa avasi toisen sinetin, kuulin minä toisen olennon sanovan: "Tule!" Niin lähti toinen hevonen, tulipunainen, ja sen selässä istuvalle annettiin valta ottaa pois rauha maasta, että ihmiset surmaisivat toisiaan; ja hänelle annettiin suuri miekka."

"Luuletteko, että minä olen tullut tuomaan maan päälle rauhaa? Ei, sanon minä teille, vaan eripuraisuutta.
Sillä tästedes riitautuu viisi samassa talossa keskenään, kolme joutuu riitaan kahta vastaan ja kaksi kolmea vastaan, isä poikaansa vastaan ja poika isäänsä vastaan, äiti tytärtänsä vastaan ja tytär äitiänsä vastaan, anoppi miniäänsä vastaan ja miniä anoppiansa vastaan." Luuk. 12:49-53

Onko sattumaa että ilmenee ääniä, merkkejä taivaalla, äkillisesti lisääntyneitä perhesurmia, massiivisia kalojen kuolemia, lintujen tippumisia taivaalta ja ties mitä?

http://www.heinola.org/~patato/cef2275.pdf
Siis uskovaiset ei mitään hätää jotkut vaan pelleili! Raamattua oon lukenut ja enkä jaksanut 10 sivua eteenpäin kun siellä vaan peloteltiin! Jos et tää näin niin et pääse taivaaseen! Voivotusta! koko kirja ! miks se on niin suosittu?
 
"vieras"
Näitä ääniä on alkanut kuulumaa jo 2010 elokuussa mm.venäjällä, sittemmin lisääntyneet moneen maahan usassa kuulunut myös monessa osavaltiossa.

http://www.abovetopsecret.com/forum/thread678017/pg1
googlella löytyy...vaikka mitä
taitaa olla vuosisadan huijaus? Tai ihminen onnistui vihdoin ja viimmein sen maapallon sitten tuhoamaan lopullisesti?
 
Tombba
Äänet esim Ukrainassa (ja vissiin Suomessakin!) ovat Ilmestyskirjan ns pasuunatorvia, joihin Jumalan enkelit puhaltaa ja joita maan päällä muistuttaa ikuvanhat Israelin kansan oinaansarvesta tehdyt Shofar-torvet, joita käytettiin kansan yhteen kokoamiseen (sotaan tai juhlaan) ja joita alla olevassa Youtube-videossakin demotaan.

Kato Strange sounds around the world are apocalypse trumpets? - YouTube

Ääni on muuten hämmästyttävän samansukuinen, eikä ihmekään. Niinhän se tuleekin olla, koska Raamattuun voi luottaa. Tällä kertaa puhaltajina ovat enkelit. Elämme mieleenkiintoisia aikoja, eikä kyse ole mistään kolmannen dimension scifi-leffasta, vaan ihan oikeasta reaalielämästä.

Ilmestyskirjassa (jossa kuvataan nykyajan loppuhetkiä) mainitaan:

"Ja minä näin, ja minä kuulin kotkan, joka lensi keskitaivaalla, sanovan suurella äänellä: "Voi, voi, voi maan päällä asuvaisia niiden jäljellä olevain pasunain äänten tähden, joihin kolmen enkelin vielä on määrä puhaltaa!" Ilm 8:13

Ennen minäkin naureskelin näille höyrypäiden juttuina, mutta enpä enää. Sen verran on elämässä tapahtunu, ja olen vakuuttunut. Jumala on ja elämme tämän maailman ajan loppua, vaikka viimeistä päivää emme tiedäkään.

Suosittelen kaikille - sinullekin - samaa, mikä toi minullekin rauhan sydämeen. Eli:

1. Hylkää kaikki itsekkyys elämässäsi sekä viha, kosto, katkeruus, pettäminen jne suhteessa toisiin ihmisiin. 2. Kerro Jumalalle, että olet pahoillasi, että et ole uskonut häneen ja hänen hyviä elämänperiaatteita. 3. Luota Jeesukseen vapahtajana, joka ristillä kuoli sinunkin syntiesi takia. 4. Kutsu Jeesus sinun elämääsi vapahtajaksi ja johdattajaksi. 5. Ja lopuksi ole kiitollinen siitä, että olet Jumalan lapsi - tuli sitten millaisia aikoja tahansa maailmaan.

Lisää pasuunoista Raamatussa: Raamattu - Koivuniemen Raamattuhaku ja Nettiraamattu - Web-Raamattu ja Mobiiliraamattu - 1933/1938, 1933/38 33/38 -raamatunkäännös (Kirkkoraamattu) - Ilmainen Raamattu netissä, Raamattu-haku, Mobiili-Raamattu ja Netti-Raamattu!
 
köh
Itelle tuli ekana mieleen HAARP. Toisena, maapallo olisi ajautunut madonreijän kohdalle, jonka kautta multiuniversumista kantautuu ääniä.

Muuten, esim Jupiterin äänimaailma kuulostaa aika samanlaiselta. Kaikki planeetat "pitävät ääntä", vaikkakin kosmos on tavallaan tyhjiö.

HAARP – Wikipedia
Multiversumi – Wikipedia
Madonreikä – Wikipedia
Oletko paljonkin perehtynyt kosmologiaan, kun tuollaista epäilet? :D
 

Yhteistyössä