Omituinen vastaus?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ei ymmärrä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

Ei ymmärrä

Vieras
Sanoin miehelle rakastelun jälkeen että tykkään hänestä mutta että hänellä on paljon asioita mistä hän ilmeisesti pitää enemmän kuin minusta. Hän vastasi: "Ei minusta ole ollut puhetta mistään sellaisesta". Eikä muuta. Sitten vain nukuttiin.
Onko tämä nyt jotain lajityypillistä käytöstä vai pitäisikö vetää herne nenuun? Miehellä on paljon harrastuksia jotka vievät aikaa parisuhteelta.

Ja mitäs sinä sitten tarkoitit?!? Vertasitko itseäsi keilapalloon, järjestötoimintaan -vai mihin?

Itsestäni olisi tosi ärsyttävää, jos mieheni alkaisi kiukuttelemaan rakastelun jälkeen ettei ole minulle mukamas tärkeä, tai että jokin muu asia elämässäni on tärkeämpi kuin hän. Siitä saisi helposti kuvan, että ihmisellä on erittäin huono itsetunto ja että toinen haluaa omia toisen 100 %

Täytyyhän puolisoilla olla muitakin virikkeitä ja elämää kuin kumppani, ilman että toinen vertaa itseään ja kyseenalaistaa toisen tuntemuksia. Minäkin jättäisin vastaamatta moiseen kysymykseen tuon kummemmin.

Mitä hait tuolla heitollasi? Pitäsikö hänen punnita joka harrastus ja ihmissuhde ja pistää ne johonkin top10-listalle? Ja sillä listalla tietysti oletat olevasi numero 1.

Jos itse tunnet epävarmuutta omasta asemastasi, mies ei välttämättä ole sellaista tullut edes ajatelleeksi, niin kuin hän sanoikin. Taidat hakemalla hakea riitaa tai kehuja pönkittääksesi itseäsi?

Vaikka olen nainen, en ymmärrä ajatuksenjuoksuasi. Mistä vedät herneen nenääsi? Omista luulemuksistasi ja peloistasi? Palaapa maan pinnalle.

tuo nyt oli vain yksi heitto miehen suusta. ja mies tuskin itse edes tajuaa että sinua vaivaa tuo sen kommentti. itselläni tulee riitaa juuri tuollaisista asioista huonon kommunikaation takia, joko asioiden keskustelu jää kesken tai sitten ymmärtää väärin mitä toinen tarkoitti ja vetää liikaa omia johtopäätöksiä

Alkuperäinen kirjoittaja Ei ymmärrä:
Sanoin miehelle rakastelun jälkeen että tykkään hänestä mutta että hänellä on paljon asioita mistä hän ilmeisesti pitää enemmän kuin minusta. Hän vastasi: "Ei minusta ole ollut puhetta mistään sellaisesta". Eikä muuta. Sitten vain nukuttiin.
Onko tämä nyt jotain lajityypillistä käytöstä vai pitäisikö vetää herne nenuun? Miehellä on paljon harrastuksia jotka vievät aikaa parisuhteelta.

Onpa moukka mies, täysi k.pää

No sanotaan nyt näin. Miehen työn ulkopuolisesta ajasta kaksi kuntoharrastusta vie 50%, nukkuminen 40%, työpapereiden luku (työhön valmistautuminen) 9% ja rakastelu yms. 1%. Väkisinkin tuntuu siltä että muut asiat ajavat minun ohitseni. Vieraita naisia ei ole, missäs välissä niitä nyt ehtisi hoitaa. Miehellä on myös tapana vastailla em. tavalla ettei joutuisi puheistaan "vastuuseen". Tuo vain oli uusi vastaus johon en ennen ole törmännyt.En ymmärrä sitä vieläkään. Turha kysyä mieheltäkään, hän vastaisi varmaan että en ole sanonut mitään sellaista.

Alkuperäinen kirjoittaja Ei ymmärrä:
No sanotaan nyt näin. Miehen työn ulkopuolisesta ajasta kaksi kuntoharrastusta vie 50%, nukkuminen 40%, työpapereiden luku (työhön valmistautuminen) 9% ja rakastelu yms. 1%. Väkisinkin tuntuu siltä että muut asiat ajavat minun ohitseni. Vieraita naisia ei ole, missäs välissä niitä nyt ehtisi hoitaa. Miehellä on myös tapana vastailla em. tavalla ettei joutuisi puheistaan "vastuuseen". Tuo vain oli uusi vastaus johon en ennen ole törmännyt.En ymmärrä sitä vieläkään. Turha kysyä mieheltäkään, hän vastaisi varmaan että en ole sanonut mitään sellaista.

Tuosta yhtälöstä olisi selvästi työ helposti poistettavissa niin saisit 40% enemmän aikaa itsellesi. Tietysti itse pystyt tuomaan riittävästi rahaa talouteen ilman että siihen turhautuu lainkaan aikaa.

Jos tilanne on ollut koko ajan tällainen, luulitko voivasi muuttaa miehesi?
Aloit suhteeseen väärin perustein. Odotuksesi ovat toiset kuin miehen.
Sinulla on vaihtoehtona, joko tyytyä tuohon elämään tai vaihtaa miestä.

Mukana ollaan uupumukseen asti. Voimat ovat kuitenkin toiset kuin isolla miehellä. En jaksa työtäkään tehdä samaan tahtiin. Riittää kun teen molempien puolesta kotityöt mies kun ei paljon pölyjäkään ehdi pyyhkimään.
En valita, en vain ymmärrä. Mieskin sanoo aina että tällainen olen, ota tai jätä.

Minä en kyllä voi tajuta, miksei mies olisi voinut vain yksinkertaisesti sanoa, että niin minäkin sinusta, jos toinen sanoo tykkäävänsä. Ei olisi luullut olevan liian suuri vaiva edes seksin jälkeen. Tai sitten mies ei todellakaan tykkää, kuluttaa vain aikaansa. Tosin ap:lta alhainen veto kyllä se, että syyttää miestä tykkäämisen kanssa samassa lauseessa siitä, ettei mies muka pidä. Varmaan saa miehellä puolustautumisvaiheen päälle.

...että kuinka aloittaja tuli rakastelun jälkeen sanoneeksi miehelleen, että sinulla on paljon asioita, mistä pidät ilmeisesti enemmän kuin minusta... Jotenkaan parisuhteen mahdollisten epäkohtien ruotiminen ei tunnu kovin luontevalta heti rakastelun jälkeen. Tämä on tietenkin vain minun mielipiteeni :)

Minäkin ihmetelin että miksei mies vain sanonut että tykkää. Sitä ikäänkuin odotin. Kun ei mitään kuulunut päätin kysyä että taidat sitten tykätä monesta muusta asiasta enemmän. Vastaus kuitenkin yllätti minut. "Ei minusta ole ollut puhetta mistään sellaisesta". Ei ole ollut puhetta, ei. No nyt on.

Siis eihän tuo ole edes kysymys vaan toteamus. Mitä tuollaiseen (miksi tuollaista) muka pitäisi mennä sanomaan? Pitäisikö naisen huonoa itsetuntoa yrittää epätoivoisesti ruveta seksin jälkeen pönkittämään?

Mitä siltä mieheltä ja suhteelta sitten saat? Seksiä joskus jos mies jaksaa? Ette tee mitään yhdessä, mies ei tee mitään kodin hyväksi, paitsi ehkä hankkii rahaa. Mutta parisuhteen eteen pitäisi kyllä näkyä muitakin toimenpiteitä.

Pistää aina ärsyttämään nämä bimbot pikkuvaimot, jotka paapovat miestään ja sitten valittavat VAIN selän takana. Itse olet osasi valinnut. Tyydy tai tee jotakin radikaalia.