omituinen työkaveri

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja anni
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

anni

Vieras
siis nyt se teki viimeisen tempun.... ei voi käsittää miten lapsellinen voi 40v mies olla...
alusta alkaen se nuollut meidän lähintä pomoa,nainen... siis mitä kaikkea se onkaan mun selän takana puuhannutkaan,mut yks selvis ku pomo tuli tänään sanomaan et me ollaan sen mikon kans päätetty et sinä meet pääsiäisenä sinne uuteen paikkaan tuuraamaan...siis he ovat päättäneet...no ei siinä mitään,pomo lähti ja kysyin mikolta et mistähän lähtien sinä päätät mun asioista,vähän tiukempaan sävyyn,ni se onneton meni pomolle itkemään etten
mä hyväksy sitä juttua ja et mä huudan sille...
mä tiedän et kun olen ollut poissa päiviä kotona hoitamassa kipeää lasta,korvaukseksi hän on saanut ilmaisia ruokakuponkeja....
kun te näkisitte sen naaman kun ilmoitan et pitää hakea sairas lapsi hoidosta...
siis tähän asti yhtään valehtelematta ja liioittelematta mä olen pitänyt homman kasassa,huolehtinut et työt tulee tehtyä sopimusten mukaan...se on pätenyt puhelahjoillaan...
nyt olen tehnyt päätöksen,et selvät työt molemmille,työt vaihdetaan viikottain ja aion sanoa et turha sit mun kontolle laittaa tekemättömiä töitä,se kantaa myös vastuun,hyvässä ja pahassa...
miksi sillä on niin hirveä pätemisen tarve? siis mikä sitä vaivaa? siis mitä se ajattelee kun käyttäytyy noin,minun kanssanihan sen pitäis toimeen tulla kuntyöt yhdessä pakosta tehdään...?
mulla ei ole puhelahjoja enkä mä osaa nuolla pomojen perää,siis mitä mä siitä hyödyn,ei se työn laatuun vaikuta millään tavalla ja sen kun pitäisi olla ratkaiseva tekijä....
mua korpeaa niin..

Tuollaiset on tosi sanonko millaisia työkavereita.

Teillä vaikuttaa olevan vähän sellainen pomo, joka nauttii siitä että on hännysteleviä alaisia.
Ja tämä työkaverisi on päättänyt peittää heikon osaamisensa pomon mielistelyyn ja valitettavasti tietynlaisen pomon ollessa kyseessä, se tuottaa tulosta.

Tiukan paikan tullessa mielistelevät alaiset säilyttävät työpaikkansa ja nämä hiljaiset työtä kovasti tekevät potkitaan pellolle tai heidän ylitseen kävellään päätöksissä.

Ammattitaitoisen pomon kanssa nuoleskelu ei onnistu, mutta valitettavasti sellaista pomoa sinulla ei ole ja silloin pärjää ainoastaan tuon miehen taktiikalla.

Alkuperäinen kirjoittaja ?:
Alkuperäinen kirjoittaja Anne:
Ammattitaitoisen pomon kanssa nuoleskelu ei onnistu, mutta valitettavasti sellaista pomoa...

Käsi sydämellä nyt hei: Onko loppujenlopuksi monellakaan ammattitaitosta pomoa?

Ei ainakaan tässä firmassa.

Pomo vaati alaiseltaan palveluksia yötä päivää, ja makselee palkkoja, jos sattuu viitsimään...

Minä olen pomo. :D :saint:

Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Baroness of Bastardia:
Alkuperäinen kirjoittaja ?:
Alkuperäinen kirjoittaja Anne:
Ammattitaitoisen pomon kanssa nuoleskelu ei onnistu, mutta valitettavasti sellaista pomoa...

Käsi sydämellä nyt hei: Onko loppujenlopuksi monellakaan ammattitaitosta pomoa?

Ei ainakaan tässä firmassa.

Pomo vaati alaiseltaan palveluksia yötä päivää, ja makselee palkkoja, jos sattuu viitsimään...

Minä olen pomo. :D :saint:

Montaks alaista sulla on? Ja mitäs sä niiltä vaadit :whistle:

Väliportaan pomon on oltava mielikseni jatkuvasti. Eli projektipäällikön suurin projekti on tyydyttää minut niin henkisesti kuin fyysisestikin. Ja usein...

Pari kenttämiestä saavat kyllä puolestani olla rauhassa niiltä osin. Kunhan töitä paiskivat niska limassa ja pienellä palkalla. ;)

Eli erikoisrakentamista, kolme alaista ja välillä enemmän, keikan mukaan.

Yhteistyössä