Harmaita hiuksia..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja cothis unohti kirj.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
C

cothis unohti kirj.

Vieras
Voi jumalauta! :o
Mun broidi pääsi kesäksi töihin ja mä selvensin sille ennen viikonloppua, että tänään alkaa työt. No, ei jätkää näy eikä kuulu.. ja mä soittelen sille, että missä vitussa se on ja sen muijan luuri on ainoa ku on auki. Muija lyö mulle pokkana luuria korvaan eikä vastaa viesteihin, ja kun se vihdoin vastaa mulle puhelimeen, se väittää kivenkovaan että broidilla alkaa työt HUOMENNA ja se on nyt tuolla huitsin vitussa mökillä leikkaamassa nurmikkoa.
Arvatkaa paloko lakki, mä en oo ainoa joka on riivannut sitä puhelimitse, sanoin ettei oo sun työt et vie se puhelin mun broidille. Broidi oli ihan ulalla, sen muija oli sillekin selitellyt että se sai viestiä et ne työt alkaa huomenna.. mikä muija!! :headwall:

Jos selvensit broidilles et työt alkaa tänään, niin kai sen ois itse pitäny huolehtii et on töissä. Mut luulis et ois muija sit vieny viestin broidilles, mä ainakin mieluummin yrittäsin huolehtii et ukko menee töihin kun ettei mee. Siis ei toki tarttee omastani huolehtii.

Alkuperäinen kirjoittaja siis miten se oli:
Jos selvensit broidilles et työt alkaa tänään, niin kai sen ois itse pitäny huolehtii et on töissä. Mut luulis et ois muija sit vieny viestin broidilles, mä ainakin mieluummin yrittäsin huolehtii et ukko menee töihin kun ettei mee. Siis ei toki tarttee omastani huolehtii.

Joo siis se oli väittänyt saaneensa viestiä broidille, että huomenna. En tajua, jätkä saa kuitenkin ihan luksuspalkkaa kesätöiksi ja sillä on selkee kohde tienaamilleen rahoille. Nyt se sentään on päässyt jo autoon asti ja nokan kohti töitä, kun sain sen puhelimen päähän.

Alkuperäinen kirjoittaja viea:
Alkuperäinen kirjoittaja justiina:
paapomaan alettua saa paapoa loppuun asti

Peesii.Ei kannata lähteä edes tuolle tielle!

Voi kuulkaa.. mä en edes sano tähän mitään :D
Mutta tässä ei nyt ollut ollenkaan kyse siitä.. ennemminkin potkusta perseelle ja maineen säilyttämisestä.

Alkuperäinen kirjoittaja cothis:
Alkuperäinen kirjoittaja viea:
Alkuperäinen kirjoittaja justiina:
paapomaan alettua saa paapoa loppuun asti

Peesii.Ei kannata lähteä edes tuolle tielle!

Voi kuulkaa.. mä en edes sano tähän mitään :D
Mutta tässä ei nyt ollut ollenkaan kyse siitä.. ennemminkin potkusta perseelle ja maineen säilyttämisestä.

kun palkasta vähennetään ekan päivän palkka, se toimii paljon paremmin kuin siskon muistuttelut.

Yhteistyössä