Omituinen puhelu hoitajan kanssa tänään.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hassu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja itsekin hoitaja:
aika törkeää mun mielestä.. luurin toisessa päässä voi olla henkilö joka ei voi saada lapsia ja tällainen loukkaavaa.

eikä ole hoitajan tehtävä diagnosoida yhtään mitään..

Tuota mäkin ajattelin... Tai entä jos on joku kauan yrittänyt joka sitten saa tuosta valheellista toivoa :|

Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:
Alkuperäinen kirjoittaja itsekin hoitaja:
aika törkeää mun mielestä.. luurin toisessa päässä voi olla henkilö joka ei voi saada lapsia ja tällainen loukkaavaa.

eikä ole hoitajan tehtävä diagnosoida yhtään mitään..

Tuota mäkin ajattelin... Tai entä jos on joku kauan yrittänyt joka sitten saa tuosta valheellista toivoa :|

Niinpä :/ Tai raskautumista suunnitteleva / haaveileva joka oli juuri päättämässä että järkisyistä saa vaava vielä odottaa tuloaan..

yks: Millaiset oireet sulla siis oli? Ihan oikeasti infektio JA plussa?

kyllä, oli infektio ja plussa esikoisesta. eka vti mitä minulla on ikinä ollut.

nyt just loppui ab-kuuri elämäni tokaan ivirtsatie fektioon ;) ja olen raskaana neljännellä kuulla :D

Alkuperäinen kirjoittaja yks taas täällä:
yks: Millaiset oireet sulla siis oli? Ihan oikeasti infektio JA plussa?

kyllä, oli infektio ja plussa esikoisesta. eka vti mitä minulla on ikinä ollut.

nyt just loppui ab-kuuri elämäni tokaan ivirtsatie fektioon ;) ja olen raskaana neljännellä kuulla :D

No onpas hassua :) Minulla on ensimmäinen aikuisiän 'vti', pienenä (4-5v) noita oli muutamia. Yritin jo googlettaakin mutten löytänyt mitään yhteyttä :/

Jos joku muistaa tämän ketjun, niin ajattelin vähän päivitellä tilannetta.

Tänään oli pakko mennä jo ihan oikealle lääkärille, ja tulehdus oli noussut munuaisiin asti. Nyt sitä ollaan kipeänä ja kolmatta päivää kuumeessa. Että sellasta :/

Kysyin vielä lääkäriltä tuosta mitä ensimmäinen hoitaja oli sanonut, kummeksui sitä vain ja sanoi että ehkä hoitaja oli tarkoittanut sanoa että jos olet raskaana ja nousee kuume / tulee selkäkipua niin pitää olla erityisen varovainen. Näin päin tuossa onkin järkeä.

Jääköhän munuaisiin edenneestä tulehduksesta pysyviä vaurioita? :"(

Yhteistyössä