Omituinen ongelma liittyen seksiseuran hakuun netistä.

  • Viestiketjun aloittaja liian kiva?
  • Ensimmäinen viesti
kpk
okei, eli teidän mielestä mun pitäs antautua vaikka mille puliukoille ja muille ällötyksille, löytääkseni jonkun edes kohtuullisen tapauksen? Siinä tapauksessa annetaan olla.
No niin, ja näin vaadittiin siis öööh... missä?

Et selvästi edes halua yrittää ymmärtää mitä sinulle sanotaan, joten alan hiljalleen ymmärtää, miksi se miestenkin innostus viestitellä kanssasi laantuu jo alkuunsa. Ja joo, taitaa tosiaan olla kaikkien kannalta parempi, että olet ilman jatkossakin.
 
liian kiva?
Vika on varmaan juuri siinä kuvan panttaamisessa. Rehellisesti, en mäkään haluaisi kuluttaa aikaani ja vaivaani siihen, että keskustelen netissä 3 päivää miehen kanssa, ja sit kun se kuva kolmen päivän lätinöiden jälkeen irtoais niin vastassa olis joku Martti Ahtisaari. :x

Miksi et voi antaa kuvaasi heti, ja silloin myös saat vastapuolelta kuvan? Ei se kuvan antaminen tarkoita että sitoudut silloin tätä miestä panemaan, vaan voit sanoa ihan reippaasti että sori, et oo mun tyyppiä mutta hyvää jatkoa! - jos miehen kuva jo tökkii. Jos kuva taas miellyttää, pyydä kahville. Kahvit sit johtaa johonkin jos johtaa..
Kolme päivää? Kuka on mistään päivistä puhunut? Ongelma on siinä että keskustelua halutaan käydä korkeintaan kahden lauseen verran ennen kuvan pummaamista, ja nekin lauseet on yleensä jotain "ootko nainen?" tai "mistä päin?" tyyppisiä kysymyksiä.
 
"katta"
Ei edes fyysisesti ihannemies? En mä mitään unelmamiehiä kaipaakaan, vaan normaalipainoista, ei-ylikarvaista tai ylipumpattua miestä. Ei mun vaatimukset kovin kummoisia ole, mutta jos vaan en syty ylipainoisista, karvaisista tai bodarimiehistä niin sittenkö mun kuuluu olla kokonaan ilman? Juuri noita asioita jotka luettelit, halusiin ensin vähän tutustella ennen kuin edes päätän haluanko ko. meiehlle alkaa olemassaoloani todistelemaan. Mutta ei, kun heti pitäs kuvaa olla laittamassa ja soittamassa jne. Ja jos se ensitapaaminen ei voi teidän mielestä olla kahvilassa, niin missä sitten? Sen miehen kotona? Ja mitä luulette että vähääkään sekopäämpi tapaus tekee jos menen johonkin yksityisasuntoon ja siellä alan selittämään että en mä oikeastaan haluakaan sun kanssa panna?
Kerroin jo ratkaisun sun ongelmaan mutta sä jaksat jankuttaa niiden kanssa joiden kanssa olet eri mieltä :D
 
liian kiva?
No niin, ja näin vaadittiin siis öööh... missä?

Et selvästi edes halua yrittää ymmärtää mitä sinulle sanotaan, joten alan hiljalleen ymmärtää, miksi se miestenkin innostus viestitellä kanssasi laantuu jo alkuunsa. Ja joo, taitaa tosiaan olla kaikkien kannalta parempi, että olet ilman jatkossakin.
harvemmin ne miehet alkaa mun kanssa kuitenkaan kinaamaan tai laukomaan ihan typeriä juttuja, joten luonnollisesti en myöskään heidän kanssaan kirjoittele samaan sävyyn kuin tässä. Ilmeisesti tässä on nyt vastaajilla meneillään joku kampanja tiputtaa mut takas maan pinnalle, mutta ei teidän hei ihan oikeasti tarvitse, mä kyllä tajuan omat rajallisuuteni ihan ilman tuntemattomien huuteluakin.
 
nainen24 v.
Kolme päivää? Kuka on mistään päivistä puhunut? Ongelma on siinä että keskustelua halutaan käydä korkeintaan kahden lauseen verran ennen kuvan pummaamista, ja nekin lauseet on yleensä jotain "ootko nainen?" tai "mistä päin?" tyyppisiä kysymyksiä.
No ne on aika oleellisia kysymyksiä :D onko oikea sukupuoli ja kuinka kaukaata... ei sitä hesasta lappiin viitti ehkä panomatkalle lähteä jatkuvasti.

Niin, en sitten tiedä millainen säädös sulla on noiden lauseiden määrän tai päivien suhteen... kuinka monen jälkeen kuva irtoaa...

Kuulostaa vähän hankalalta ja sellaiselta, ettei seksiseuran haku netistä sovi sulle. Ehkä kannattaisi vaikka hakeutua joku viikonloppu lähibaariin ja etsiä sieltä suoraan se paikan komein uros, niin ei tartte pelätä kuvien leviämistä yms. Toki riskinä on että sekin on sarjamurhaaja jonka aikeet paljastuu vasta kolmannella panokerralla, mutta kaikkeen liittyy riskejä :p
 
Täytyy varmaan sitten kokeilla, uusi ilmoitus voisi olla tällainen:

*kuva toosasta, mieluiten pyllyn puolelta niin että pakaratkin pääsee kuvaan*

Täällä 28-vuotias nainen, haluan kyrpää! ps. en ole mikään prinsessa, eli kaikki käy!
Tuollaisen ilmon jos tosiaan laittaisit nettiin, niin puolet miehestä muistaisi "jos se näyttää liian hyvältä ollakseen totta, niin se ei ole totta"-varoituksen ja toinen puoli viestittäisi "Voisitko jättää ulko-oven auki ja mennä makkariin tuohon asentoon, niin käväisen sitten vetäisemässä sinua ruokatunnilla".
 
"Sari"
Siis ongelma ei ole siinä etten haluaisi antaa kuvaani ollenkaan, vaan pointti oli se etten halua antaa sitä heti kun ollaan suunnilleen päivää sanottu. Kun kieltäydyn, vaativat saada soittaa, mutta en mä halua numeroanikaan jakaa ties mille hörhöille. Seuraava toteamus onkin sitten että olen feikki/mies, ja siihen se koko viestittely yleensä sitten jääkin. En mä koe että ois mun velvollisuus jotenkin todistaa että olen juuri se jonka sanon olevani. Jos ei tuon verran voi heittäytyä että vastaisi edes muutamiin ihan jutusteluviesteihin ennen kuin alkaa niitä todisteita pummaamaan. Enhän mäkään mene esim. baarissa pummaamaan miehiltä et näytäs kikkeliä, onko tarpeeksi iso niin ku väität.
Oletko käynyt kenties livechat-sivuilla? Huomasin saman ilmiön siellä. En minäkään kaikille halua kuviani jaella, vaan ensin haluan vähän selvitellä taustoja. Pienestä jutustelusta voi saada jo viitteitä, viiraako miehellä pahasti.
 
"vieras"
Ei hyvää päivää.

En ihmettele yhtään miksi olet sinkku jos jo pelkkä seksiseuran etsimisprosessi on noin vaikea. Asiat voi tehdä helpolla tavalla tai sitten juuri noin...

Miksi et voisi antaa kuvaasi heti kättelyssä vastapuolelle? Jos kuva on ainoastaan sun kropasta? Pelkäät, että joku runkkaa sille (hyi miten ällöä?), mutta neiti etsii kuitenkin itse seksiseuraa? Oletko jotenkin niiden runkkarien yläpuolella? Eikö sua itseäsi kiinnosta heti nähdä vastapuolen kuva ennen kuin alkaa yhtään enemmän juttua viemään eteen päin?
 
[QUOTE="vieras";28357841]Ei hyvää päivää.

En ihmettele yhtään miksi olet sinkku jos jo pelkkä seksiseuran etsimisprosessi on noin vaikea. Asiat voi tehdä helpolla tavalla tai sitten juuri noin...

Miksi et voisi antaa kuvaasi heti kättelyssä vastapuolelle? Jos kuva on ainoastaan sun kropasta? Pelkäät, että joku runkkaa sille (hyi miten ällöä?), mutta neiti etsii kuitenkin itse seksiseuraa? Oletko jotenkin niiden runkkarien yläpuolella? Eikö sua itseäsi kiinnosta heti nähdä vastapuolen kuva ennen kuin alkaa yhtään enemmän juttua viemään eteen päin?[/QUOTE]

Oho, melko omituista jos tuossa yhteydessä tuosta loukkaantuu.
 
No, tavallaan ymmärrän sen, että miehet jotka tekevät tuota kovin paljon, varmaan leipääntyvät siihen turhaan jutusteluun / huijauksiin, ja siksi vaativat todisteita, vaikka se tietty huono idea onkin, koska naisellahan ei ole tuossa mitään "kiinni" ja hänen on siksi helppo vetäytyä.
 
"vieras"
Hae seuraa baarista. Näet heti mitä on tarjolla ja ihan yhtä hyvin voit tästä miehestä saada vakipanon mikäli haluat. Jotenkin vaikea kuvitella että netissä seksiseuraa etsivät on niitä "parhaita" miehiä ja tuskin sä ketään peräkammarin penttiä haluisit kuitenkaan tavata.
 
tööt tööt
Olen sinkku, mutta mullakin on himoni. En halua pysyvää parisuhdetta juuri nyt, mutta seksisuhde olisi oikein passeli, jos siis sellaisen vaan löytäisi. En ole kovinkaan suorapuheinen, joten baarissa en halua mennä ehdottelemaan seksisuhdetta suoraan, eikä yhdenillan jututkaan oikein kiinnosta samalla tavalla. Päädyin siis nettiin hakemaan seuraa, monellekin eri sivustolle.

Syy siihen miksi joudun koko ajan etsimään uuden kanavan seuranhakuani varten, on se että mä olen ilmeisesti liian hyvä ollakseni totta. :D En sano tätä ylimielisesti, vaanlähinnä turhautuneena. Olen hoikka, nätti, kohtuullisen nuori (28v), seksuaalisesti kokeilunhaluinen, ja mielestäni ihan mukavakin. Itsetuntoni on kohdillaan...
Luulisi että hoikka, nätti ja nuori nainen löytää "vakipanon" baaristakin. Eihän sinun tarvitse olla se, joka ottaa seksin puheeksi. Baarit vilisevät miehiä, jotka etsivät (vakituistakin) seksiseuraa mutta eivät parisuhdetta. Sinun luulisi olevan suoranainen unelma ainakin 80% baarissa pörräävistä miehistä.
 
liian kiva?
[QUOTE="jep";28357729]Ihan yhtä lailla sun kuvasi voi jostain facesta joutua jonkun runkkarin arkistoihin... että olet kyllä vähän skitso tuon kuvan panttaamisen kanssa...[/QUOTE]

Mulla varmaankin on facebookissa PIKKUISEN erilaisia kuvia kuin ne joilla seksiseuraa hakisin...
 
liian kiva?
No ne on aika oleellisia kysymyksiä :D onko oikea sukupuoli ja kuinka kaukaata... ei sitä hesasta lappiin viitti ehkä panomatkalle lähteä jatkuvasti.

Niin, en sitten tiedä millainen säädös sulla on noiden lauseiden määrän tai päivien suhteen... kuinka monen jälkeen kuva irtoaa...

Kuulostaa vähän hankalalta ja sellaiselta, ettei seksiseuran haku netistä sovi sulle. Ehkä kannattaisi vaikka hakeutua joku viikonloppu lähibaariin ja etsiä sieltä suoraan se paikan komein uros, niin ei tartte pelätä kuvien leviämistä yms. Toki riskinä on että sekin on sarjamurhaaja jonka aikeet paljastuu vasta kolmannella panokerralla, mutta kaikkeen liittyy riskejä :p
Ja sulle on ilmeisesti älyssä vikaa kun et millään tunnu tajuavan lukemaas oikein. Ei jaksa jaagata tätä yhtä ja samaa asiaa koko ajan, lue uudelleen jos jäi epäselväksi jotain.
 
liian kiva?
Tuollaisen ilmon jos tosiaan laittaisit nettiin, niin puolet miehestä muistaisi "jos se näyttää liian hyvältä ollakseen totta, niin se ei ole totta"-varoituksen ja toinen puoli viestittäisi "Voisitko jättää ulko-oven auki ja mennä makkariin tuohon asentoon, niin käväisen sitten vetäisemässä sinua ruokatunnilla".
Niin tätä mä yritän tässä tolkuttaa, mutta ilmeisesti nimenomaan seksiseuran hakemisessa on niin utopistiset "säännöt" ettei me tavalliset ihmiset niistä oikein ymmärretä. :D
 
liian kiva?
[QUOTE="vieras";28357841]Ei hyvää päivää.

En ihmettele yhtään miksi olet sinkku jos jo pelkkä seksiseuran etsimisprosessi on noin vaikea. Asiat voi tehdä helpolla tavalla tai sitten juuri noin...

Miksi et voisi antaa kuvaasi heti kättelyssä vastapuolelle? Jos kuva on ainoastaan sun kropasta? Pelkäät, että joku runkkaa sille (hyi miten ällöä?), mutta neiti etsii kuitenkin itse seksiseuraa? Oletko jotenkin niiden runkkarien yläpuolella? Eikö sua itseäsi kiinnosta heti nähdä vastapuolen kuva ennen kuin alkaa yhtään enemmän juttua viemään eteen päin?[/QUOTE]

No itseasiassa mua kiinnostaa huomattavasti enemmän se että kyseessä on tervejärkinen ihminen, ja nimenomaan ei mikään säälittävä runkkari joka ei edes tiedä miten naisen kanssa tosi elämässä ollaan. Siksi en halua heti kättelyssä sitä kuvaani jakaa. Ja joo, ois musta ällöä tietää että joku runkkaa mun kuville, eihän se seuralainen ole tulossa pelipaikoillekaan runkkaamaan mun päälle, vaan toivon mukaan panemaan. Ja kyllä, ihan oikeasti ajattelen olevani säälittävien runkkareiden yläpuolella, etkö sinä sitten? Säälittävä runkkari ei sitten ole henkilö joka koskaan on edes kerran runkannut, siitä ei nyt tarvitse alkaa irvimään. Oletan että jokainen tajuaa mitä runkkarilla tarkoitetaan.
 
liian kiva?
Mistä päin on tosi oleellinen kysymys, kun Suomi on niin iso maa.
ei ollut nyt varsinaisesti kyse sen kysymyksen sisällöstä, vaan pointti oli se että kysellään pari kysymystä jotka ei millään tavalla valota mitään toisesta osapuolesta, ja sitten ois jo tarvetta kuvalle. Eikö miehiä tosiaan kiinnosta seksiseurassakaan se, että partnerit ylipäätään kiihottuisivat samoista asioista?
 
Helppoa kuin heinäseiväs
Ei kyllä ollut mulla mitään vaikeuksia löytää netistä seksiseuraa muutama vuosi sitten sinkkuna. Yleensä prosessi meni seuraavasti:

* Vastasin hyvän kuuloiseen ilmoitukseen tai joku vastasi minulle
* Kysyin vastausmeilissä muutaman selventävän kysymyksen, lähinnä selvitin ettei mies voi olla esim samassa paikassa töissä.
* Jos edellinen ok, kysyin kuvaa
* Jos kuva ok, lähetin oman kuvan takaisin
* Jos vastapuolikin hyväksyi kuvan (100% eli aina), sovimme lyhyet treffit "livetsekkausta" varten esim. kahvilaan tai jonnekin muulle julkiselle paikalle.
* Lyhyet treffit joissa näkee onko toinen livenäkin miellyttävä
* Jos treffit molempien puolelta ok, sovittiin sitten seuraavaksi "seksitreffit".
* Jos sekstailun jälkeen molemmat tyytyväisiä, voitiin sitten saman toiminnan merkeissä tapailla useamminkin.

Käsittääkseni tämä on se "normaali" tapa, ymmärrän kyllä erinomaisesti miehiä ettei heitä huvita tuhlata aikaa mahdollisiin feikkeihin. Jos et uskalla antaa kuvaasi sen jälkeen kun nuo pari ekaa kohtaa on tarkistettu ja miehen kuva nähty, et ole kovin todennäköisesti menossa muutenkaan hommassa pidemmälle joten miksi tuhlata aikaa? Pistät vaan tarpeeksi kovan seulan tuohon alkuun, niin ei sitä omaa kuvaa joudu kovin monille jakamaan.
 
Helppoa kuin heinäseiväs
"* Kysyin vastausmeilissä muutaman selventävän kysymyksen, lähinnä selvitin ettei mies voi olla esim samassa paikassa töissä. "

Selvennän tätä vielä, eli toki tässä vaiheessa latelin myös omat ehtoni tyyliin "vain turvaseksiä, ei suuseksiä, tykkään siitä ja tästä mutten tuosta" jne.
 
vierass
Ymmärrän ap:ta ettei heti halua laittaa kuvaansa tai puhelinnumeroa. En laittaisi itsekään tuollaisessa tilanteessa, paitsi sitten ehkä vartalosta. Vähän tosiaan haluaisi toisesta jotain tietää, vaikka ei tositarkoituksella liikkeellä olisikaan. Ja tapaaminen ehdottomasti julkisella paikalla. Ehkä siihen ilmoitukseen voisi jo laittaa, että haluaa edes vähän tutustua toiseen ensin.

Tai sitten pitää hakea sitä seuraa tositarkoituksella. Itselläni oli joskus aikoinaan profiili yhdellä sivulla ja ihan tositarkoituksella seuraa hain. Muutaman kanssa treffattiinkin ja eivät olleet vaatimassa kuviakaan, kelpasi että näkee vasta paikanpäällä. Siihen aikaan tosin ei jokaisella ollut kamerakännyjä ym. ja itselläni ei tosiaan ollut edes kuvaa itsestäni koneella, eikä myöskään digikameraa vielä. Numeron annoin kun treffejä sovittiin ja jossain kahvilassa tavattiin sitten. Muutaman tyypin kanssa käytiin vaan kerran kahvilla ja se jäi siihen. Parin kanssa sitten tapailtiin vähän pidempään, mutta viimeistään parissa kuukaudessa kävi ilmi, että seksiseuraahan ne vaan vailla oli, eikä halunneet mitään vakavaa. Jäi nuo nettitreffailut sitten siihen.

Ja kerran kaverin kanssa ihan vitsinä tehtiin joku profiili, missä haettiin seksiseuraa. Vastauksia tuli useita ja ei kuvaa kukaan kummemmin kaivannut tai numeroakaan. Sovittiin vaan treffit johonkin paikalliseen baariin ja kaikille ukoille tietty just samaan aikaan. Ja itse tottakai oltiin paikalla ja ihmeen paljon sinne tiettyyn kellon aikaan niitä yksinäisiä miehiä tulikin.. Tuntomerkit naisesta oli tottakai ihan eri mitä meistä itsestä ja eihän ne muutenkaan meitä ois osannut epäillä. Joo, ei ehkä kovin fiksu pila ollut, mutta silloin se oli hauskaa. Ja ei ne kaikki miehet mitään ällötyksiä olleet, ihan tavallisen oloisia ja näköisiä. Eli luulis että seuraa kuitenkin löytyy, kunhan vaan jaksaa olla kärsivällinen. Ja laittaa alkuun vaikka kropastaan kuvan tai hankkii prepaid liittymän, jos ihan oikeasti haluaa sitä seksiseuraa. Luulis että miehiä olis pilvin pimein, ketkä ei vakavaa suhdetta halua. Minä en itseäni pidä mitenkään kauniina, jotkut niin ovat sanoneet. Vartaloni on kyllä miesten mieleen (yleensä) kun on hoikka ja isorintainen. Ja tosiaan sitä seksiseuraa olis saanut helpostikin. Sitäkin olen kokeillut, mutta ei ole mun juttu.
 
Helppoa kuin heinäseiväs
Tai sitten pitää hakea sitä seuraa tositarkoituksella.
Jos oikeasti haluaa vain seksiseuraa, niin miksi ihmeessä? Seksiä saa niiiiin paljon helpommin, ja lisäksi on ihan reiluakin että suhteen säännöt ovat molemmille selvillä.

Lisäksi sellainen raadollinen totuus, että nainen saa seksiä keskimäärin huomattavasti paremman näköisiltä miehiltä kuin joita hän saisi kanssaan parisuhteeseen. Ainakin itselleni seksisuhteessa kumppanin fyysinen viehättävyys on erittäin tärkeää, joten senkin puolesta kannattaa suoraan hakea seksiä, niin saa paljon helpommin erittäin hyvännäköistä seuraa :D. Ja kyllähän se muutenkin helpottaa asioita kun voi puhua suoraan, eikä aikaa hukkaannu turhaan riiaamiseen kummankaan puolelta.
 

Yhteistyössä