Omituinen juttu - mitäs sanotte ja mitä teen?

Voiko Venäjän lähetystöön tehdä tutkintapyynnön / rikosilmoituksen kohtelustaa maassa?

Tulin poikaystäväni luota Moskovasta Helsinkiin, ja Moskovan kentällä huumekoira haisteli ja nuuski laukkuani sekä minua kun kävelin jonossa kohti chek in - aluetta. Kaksi venäläistä virkapukuista naistulli-työntekijää ottivat minut sivuun jonossa ja tutkivat käsikassini pintapuolisesti ja tivasivat mistä olen tulossa huonolla englannillaan. Kerroin poikaystäväni osoitteen ja esitin kaikki paperit yms. Naiset puhuivat keskenään venäjää ja ohjasivat minut sivuhuoneeseen, jossa laukkuni käännettiin pöydälle ylösalaisin, kaikki paketit ja jopa valokuvakehys avattiin jossa oli poikaystäväni kuva. Viisumia syynättiin tosi pitkään ja kassini vuorikin tutkittiin. Toinen kyseli englaniksi "Hashis? Amfetamine? Efedrine? Bubrenorfin? Ja ruksi kansioon kun sanoin joka kohtaan "no." Aloin hermostua ja itku ei ollut kaukana - kun toinen naisista sanoi että heidän täytyy tutkia myös minut, koska koira on "saanut vainun jostain." Molemmat laittoivat kumihanskat käteensä ja toinen pyysi minua avaamaan poninhäntäni, tottelin koska ajattelin että parempi niin. Nainen pöyhötti hiuksiani ja etsi pitkään sieltä jotakin, turhaan. Sitten minut ohjattiin metallisen pöydän viereen ja pyydettiin "kumartumaan sitä vasten." "Sorry but we must check you" sanoi nuorempi nainen ja nosti hameeni ylös ja laski pikarini puoleen reiteen je pyysi levittämään jalat "kunnolla" ja "työntämään takapuolta enemmän esiin" kuten ymmärsin. Toinen riisui korkokenkäni, tutki ne laittoi takaisin jalkaani. Samassa tunsin että pyllyyni työntyy toisen sormi, ja tutkii paikkoja huolella, myös pimpsani tutkittiin ja koko homma pelotti minua todella paljon, pelkäsin että jos minut vaikka lavastetaan syylliseksi. Naiset puhuivat venäjää ja naureskelivat välillä. Lopuksi toinen nainen pyysi minua ottamaan "rinnat esiin" ja vedin liivit alas ja tissini pulpahtivat näkyville, ne käänneltiin ja liivit tutkittiin ja koira haisteli nekin - mutta ei ollut kiinnostunut. Tämän jälkeen sain luvan pukeutua ja minulle pahoiteltiin episodia, koiran vainu oli vain ollut tosi voimakas.

Tsekkauduin sisään koneeseen ja olin vihainen, katkera ja häväistyn oloinen! Ajattelin tehdä asiasta valituksen - hassua kylläkin: Poltin pilveä pari kertaa poikaystäväni asunnossa lomani aikana, mutta tätä eivät tullinaiset saaneet tietää!
 
Pitäisköhän sinun kirjoittaa nämä viestisi tuonne "Eroottiset tarinat" osastoon...

Monta "juttua" olet kirjoittanut totena, mutta välillä olet sinkku, välillä yh välillä naimisissa ja raksa tms.

Ihan hauskoja juttuja, mutta pidetään tällä osastolla kiinni totuudesta.
 

Yhteistyössä