H
Hämillään
Vieras
Miltä kuullostaa ulkopuolisen silmin.. Olemme seurustelleet mieheni kanssa 5 vuotta, miehelläni poika (kouluikäinen) ex puolisonsa kanssa. Tapasin anoppiani muutamia kertoja suhteemme alkuaikoina ja anoppi vaikutti mukavalta ja tapaamiset sujui mallikkaasti, kunnes anoppi alkoi käyttäytymään ykskaks välinpitämättömästi minua ja miestä kohtaan n.6 kk seurusteltuamme. Kuulin mieheltäni että anoppi oli puhunut myös "pahaa" minusta mieheni ex puolisolle, sanonut etten kuulu perheeseen kun ei me edes tunneta yms. Ajattelin antaa asian olla ja jatkaa elämääni "ilman anoppia".. Vuodet vieri ja anoppi soitteli miehelleni lähinnä että mitä olivat jutelleet miehen ex puolison kanssa ja sitä rataa. Jätin menemättä jouluina ja juhlina miehen äidille, eikä sitä edes ihmetelty missään vaiheessa. Nyt viisi vuotta eteenpäin anopin ja ex miniän välit alkoivat hiertymään ja nyt heillä ilmeisesti totaallinen riita + välit poikki systeemi, anoppi on alkanut soittelemaan minulle kuulumisiani, kutsuu kylään jne. Olen hyvin hämmilläni tästä, enkä oikein tiedä miten pitäisi jatkaa, vastaanko anopin kutsuun ja alan olemaan häneen yhteyksissä? Olisi mukava kuulla ulkopuolisen mielipiteitä