Omistushaluinen/sairaalloisen mustis mies..

  • Viestiketjun aloittaja ÄÄÄ
  • Ensimmäinen viesti
ÄÄÄ
Mies on suhteen alusta asti avannut minulle kuuluvat postit, tiliotteet puhelinlaskut yms siis kaikki.. Kaikki täytyy olla hänen tarkan vartioinnin alla. Kerran tein selväksi et nyt muuten riittää, joka ainoaa tiliotetta en Sinule rupea rivi riviltä selittämään. Itse olen aina rahani tienannut kovalla työllä. Siitä seurasi älytön raivo ja nyrkkiä kaapin oveen.. YLipäätään raha tuntuu olevan sille Jumala!
Siskosten eikä työkavereiden kesken VOI olla sellasia asioita mitä ah, ihana mieheni ei saisi tietää. Ylipäätään hyvä olisi jos minulla ei olis muuta elämää kuin vain työ ja KOTI! Kuten arvaatte, alkaa ahdistaan aika rajusti. Sosiaalisten tilanteiden pelkoon syön lääkitystkin.

Nyt parin yötuurin jälkeen olen herännyt karmeaan mölöön, milloin on puhelin ratsattu ja löydetty "outoja viestejä" Milloin taas joku posti aukaistu ja sieltä löytynyt jotain "kamalaa".
Siis nykyisin äijä säännöllisesti ratsaa käsilaukun, puhelimen tietokoneen, vaatekaapit ja kaikki. Pistää merkille et nyt on uudet farkut, mistä kotoisin?? Vaateita kai saan itselleni ostaa.
käsilaukussa outo kuitti, missä RAVINTOLASSA on käyty?
No juna-asemalta ostettu kessuaski ja iltasanomat
FAcebook on saatana hänen mielestään ja minusta ei saisi edes omalta koneelta löytyä kuvia. Kun ne on kuitenkin sinne faceboookiin menossa.
Onpa tuo kerran kuulemma löytänyt jotain seuranhaku ilmoituksia minusta netistäkin, vaikka 100% en seuraa ole IKINÄ hakenut netistä, enkä hae!!!

Siis olen NIIN AHDISTUNUT KUTEN TEKSTISTÄ VARSIN SAA SELVÄNKIN!!

Mies on kotona ahkera ja kiva kun sille päälle sattuu, mutta nämä syö kokoajan enempi ja enempi jalkoja alta!!

KOKEmuksia? mielipiteitä? jäänkö odotteleen taas uutta ratsiaa?
 
siis ihan hirveetä!!!

miten ihmeessä olet alunperin suostunut moiseen kun kirjoitit, että suhteen alusta asti??

lähtisin heti. välittömästi tuollaisesta suhteesta pois. olet kuin vanki. puistattaa ja pelottaa sun puolesta.

miksi olet tuollaisen hirviön kanssa?
 
Kuulostaa kyllä kamalalta..Rakastuit kamalaan kontrollifriikkiin...Hän ei omista sinua. Ehkä hän ei osaa luottaa kehenkään? Jotain pelkää varmaan, mut ei tota tarvitse sietää. On sairaalloista hänen epäluottamuksensa ja sinun yksityisyyden kunnioittaminen..On loukkaavaa kun aviopuoliso riivaa itseään ja sinua neurooseillaan. Suostuisiko hän hoitoon? Pariterapiaa? Sano että et kestä suhdetta jossa ei luoteta. Toisaalta pelottaa hänen epäkunnioituksensa ja omistushalunsa, mitenköhän hän reagoisi jos jättäisit hänet? :-(
 
ÄÄÄ
Tähän on vuosien mittaan kasvanut ja turtunut, mut nyt
olen ruvennut oikeasti kelaan kaikkia asioita ja tullut siihen tulokseen et ei tää voi olla normaalia!!
Nyt kun vielä vois itselleen hyväksyä sen et toinen on seko
enkä minä. Vuosien mittaanhan minusta on tehty horo ja vaikka mik esim. sen takia et ostan nättejä kenkiä, farkkuja yms MIEHEN KANSSA KESKUSTELEMATTA!! Mutta omilla rahoilla. ja saan hnen mielestä liian korkeita puhelin laskuja ja kaikkia paskaa!!
TUNTEET on näiden vuosien jälkeen täysin, TÄYSIN nollilla!! SIis miten tollaseen voi olla mitään muita tunteita, kuin RAIVO JA ÄLLÖTYS. Terapiaa tarvii nyt molemmat, mut ei parisuhdetta varten!!
Ja sitte vielä kun ukko hermostuu
niin sovinto tehdään, kun herra haluaa! Ja anteeksi ei pyydellä , Pillulla kuitataan kaikki! Ja heti oot persläpi jos et persettä ole valmis antamaan!!
Ja se vielä, et mies ei minun kotona ollessa (Uskalla)
lähteä mihinkään. kaikkia menojaan suunnittelee sen mukaan et mä oon töissä. ELi ei voi jättää minua "vartioimatta" kotiin. Monesti tekee mieli huutaa Et PAINU NYT KUN MINÄKIN OLEN KOTONA!!!!!
Ehkä nyt uskallan ja viitsin ruveta tekeen itseni eteen jotakin!!
Esim. töistä tai työmatkalta kun tulee niin oikeen ahdistaa tulla kotiin. Jouduimma olemaan mummolassa kerran remontin takia yötä, niin oli ihanan helppo olla!! En saa kotona olla oma itseni! Mielipiteet asioihin pitää olla tarkkaan valikoituja, mielellän miehen ajatukseen sopivia.
Jos suhteessa tällainen tilanne, niin seksiäkään ei tee mieli. Ymmärrettävää?? Monena (yönä?) aamuna olen herännyt siihen et röörissä on joko sormi tai kalu! Saan aivan järjettömän raivarin sellaseen herätykseen, niin tämä äijä suuttuu!! Onko siinäkin minuss vika?

Poika kysy yks päivä et onko meil pattereita?
Ukko urisi, et sano äitilles et käskee jonkun äijän sieltä työpaikalta tuoda, kun meill on niin paska perhe,et ei meillä oo. Poika jäi haavi auki kattoon ja nauro hölmösti. Olen viimeiset 1,5 vuotta toivonut hartaasti et joku tauti tulis ja kaatais tuon, ettei erota tarvi. mut mikäpä sen pahan tappaa.
Nyrkkiä ei vielä minuun ole kohdistanut
mut kun hermostuu niin karjuu ja osoittelee hullunkiilto silmissä, vaikka näkee, et melkein alleni paskon yleensä jo pelkästään kovasta äänestä!!
Olen koittanut vannotta jo vuosia, et minun nimellä tulevat postit on
MINUN vaikka ollaankin AVIOLIITOSSA! (niinkuin hän aina muistuttaa) Mut lukipa suhteen alkuaikoina anoppini mun kirjeenkin salassa, yllätin hänet! Eli ei ole paska kauas tipahtanut!!

Eilen mies tuli ojentamaan et olit sitte lapsille luvannut että menette yökylään, etkä ole minulle ole puhunu mitään..
Sillon aukaisin suuni; sanoin, et miksi mun SInulle olisi pitänyt puhua, kun en muutakaan ole puhunut?!? Sanoin et se on saanut minut poljettua syvälle suohon ja että nyt täytyy ruveta jo toimimaan, ennen kuin on myöhäistä. Sanoin et olen ajatellut oman asunnon vuokraamista, koska nyt tarvin OMAA AIKAA näiden ajatusten kasaamiseen!!
Miehen vastaus oli, et ei kannata nyt hätäillä, HÄN KYLLÄ VOI LÄHTEÄ kaverin luokse "töihin kaupunkiin aina joksikin päiviksi. Ei kuulemma ole elämällä mitään merkitystä ilman minua, lupaa muuttua jne.. Lapsille sanoi, ettää elkää menkö yökylään, ku isillä on nyt niin paska fiilis. ( äidin fiiliksistä ei puhuttu). Mutta edelleen raivo ja viha on päällimmäisenä, en usko et tässä tilanteessa voin saman katon alla ruveta paranteleen itseäni..Mies sanoi
että okei myönnän, et olen liian mustis susta. Minusta tuo vaikuttaa joo palöjon muultakin. Tuumasi vain et miten voin jäädä tänne ilman emäntää?!? Niinpä..
 
ÄÄÄ
Mies (jota edelleenkään en rakasta) heittäytyi yvin hiljaiseksi ja surumieliseksi.. Sitten suunnittelee auton vaihtoa. ELi täysin unotanut (?) eilisiltainen asumuserokeskustelu!! TULEN HULLUKSIIIIIII :'(
 
voi sinua, tuntuu pahalta puolestasi :hug:

tuollainen mies ei muutu, tuollainen käytös on sairasta. aivan järjetöntä.

jos olisin sinä alkaisin vaan hommata omaa asuntoa (en tiedä voitko tuollaiselle miehelle asiasta kertoa) ja kun asunnon saisin niin lähtisin lapsen( tai lasten) kanssa. varaisin ajan lastenvalvojalle, jonne he kutsuvat miehen sopimaan tapaamisista ja elatusmaksuista.

muista että sinulla on yksi ainoa elämä, tee siitä sellainen jossa olet onnellinen ja voit hyvin. ethän tahdo antaa tuollaista mallia lapsillesi, että perheessä on yksi aikuinen, joka päättää kaikesta ja ei ota toisten oikeuksia huomioon lainkaan. lähtien tuosta postisi lukemisesta, puhelimen tutkimisesta, huoraksi haukkumisesta kun ostat vaatteita tai kenkiä plus varmasti kaikesta muusta vielä pahemmasta ei lapsesi voi selvitä aikuiseksi saaden normaalia käsitystä ihmisten välisistä suhteista. eli ajattele itsesi ohella myös lastasi ja toimi nopeasti.

sinulla on oikeus normaaliin elämään niillä ehdoin kuin itse tahdot.

toi yksi homma on raiskaamista jollet ole itse sitä tahtonut. todella ällöttävää!!! se on muuten rikos parisuhteessakin, mutta teidän suhteessa voisi nostaa rikosilmoituksen vaikka mistä asioista mm yksityisyydensuojan jatkuvasta loukkaamisesta. tiedätkö, että suomessa on ihmisiä määrätty suuriin rahallisiin korvauksiin toisen sähköpostin lukemisesta.

miehesi on sairas mutta sinun tehtävä ei ole jäädä häntä parantamaan ja hänelle apua hankkimaan. sinun tehtävä on pelastaa lapsesi ja itsesi heti.
 
En nyt täysin ymmärrä, että jos mies on ollut tuollainen alusta asti, niin kuinka olet suostunut avioon ja vieläpä lapsiakin hankkimaan? Mutta toki nyt kun on asiat tällä mallilla, niin ei voi muuta sanoa kuin pakene ja nopeasti. Hankit sen kämpän ja lähdet lapsesi/lapsiesi kanssa nopeasti muualle. Tuo mies on todella sairas. Eikä hänestä näemmä voi tietää, mitä seuraavaksi keksii. Suojele lapsiasi ja itseäsi, kuten yllä on sanottu, sulla on vain tää yksi elämä. Älä tuhlaa sitä tuollaiseen ala-arvoiseen mieheen, joka ei sua kunnioita. Ja todellakin, voit nostaa syytteen raiskauksesta, sillä tuo todellakin on rikos vaikka kuinka olettekin aviossa.
 
ÄÄÄ
mustasukkaisuus, harhaluuloisuus ja ylikontrollointi. Miehelle sanoin että sinä olet hoidon tarpeessa, mut meinas et hoitaa taudit ensin päänsä sisällä. Yritin monta kertaa sanoa et lähden tökkiin, ei anna periksi. Aamu kun koittaa niin ei "muistakkaan" mist on puhuttu. Suunnittelee MEIDÄN tulevaisuutta yms...
 
Teillä lapsia? Sinuna lähtisin äkkiä ennen ku sairastut pahasti... Ei tollanen o tervettä käytöstä. Ei mies sua omista eikä voi noin kontrolloida, ei lukee sun posteja, ei vaatia raportteja, ei ratsata kassia eikä puhelinta. Eihän sulla nainen o enää omaa elämää eikä minääkään...Sä vaan myötäilet miestä päästäkses mahdollisimman vähällä riidalla. Voimia! Toivottavasti pääset irti. (Ihan sama mitä mies ajattelee, kunhan ei sua jäis häiriköimään)
 

Yhteistyössä