omenaviinietikalla?

HELLUREI. Tilasin naturpostista itselleni extra voimakkaita omenaviinietikka-kapseleita. kehotettiin ottamaan päivässä 1-2 kapselia ruokailun yhteydessä. Oottaka kokeillu tuotetta ja onko millasia kokemuksia? Ja entäpä kapseli-määrä,otattako vaan yhden vai tupla-annoksen? Ja yks kysymys viälä,jos vaikutusta oli niin kauanko söittä näitä? kiitos kiitos jo etukäteen....
 
Olen itse ajatellut samaa ainetta mutta ihan nestemäisenä. Eli siis ihan pullo omenaviini etikkaa. Onko kellä kokemuksia? Miten täytyy käyttää?? Sinä joka ostit niitä kapseleita niin kerrothan välillä tuloksista. Kiitos.
 
Mä tilasin kanssa näitä omenaviinietikka kapseleita ja tuli tossa viikko sitten, otan 2 kapselia ruuan yhteydessä nyt sitten katellaan miten toimii kun yksi ystäväni on syönnyt noita pari kk ja on saannut pieneksi jäänneet housutki jalkaan. Sitten toinen kaverini otti omenaviinietikkaa nestemmäisenä, mutta sano suoraan et kyllä pahempaa litkuu sai etsiä ja jonki aikaa sitä joi ei sinä aikanamitään muutoksia kuulemma :)
 
Kiitti vastauksista. Mäki oon muutaman päivän kapseleita napostellu ja saa nähdä mitä tuleman pitää... :/ Tulkaahan kertoon tänne lisäkokemuksianne ku olette syönyt jonkin aikaa...minäkin piipahdan silloin tällöin antaan väliraporttia... ;)
 
Biibi
Tiedättekö sellaisen Laihdutuslimbo-palkinnon, jonka Suomen lihavuustutkijat jakavat vuosittain muka tieteellisin perustein markkinoidulle täysin toimimattomalle laihdutustuotteelle? Tämä omenaviinietikkavalmiste sai kyseisen palkinnon vuonna 2000. Perusteluja nettisivuilta:

Omenaviinietikan mainonnassa käytetään tyypillisiä laihdutusbisneksen väittämiä. "Omenaviinietikkakapselit toimivat eräänlaisena 'rasvapoliisina'. Niiden vaikuttavat aineet antavat täysille rasvasoluille käskyn tyhjentyä ja luovuttaa rasva vereen lihaksiin kuljetettavaksi.Omenaviinietikkakapselit avaavat vatsan, lanteiden, reisien ja takamusten rasvavarastot.Laihdu jopa 5 kiloa 8 päivässä". Ilmoittelussa käytetään epäasiallista mielikuvamainontaa, jota tuetaan naisvartalon kuvilla: "Katso uskomattomia tuloksia. Nyt miehet viheltävät perääni kaupungilla. Minua ei enää kutsuta miss Piggyksi".

Mitään mainittuja ominaisuuksia ei etikalla tai omenaviinietikalla tiedetä olevan. Halpaa pullotavaraa myydään kalliina kapseleina. Omenaviinietikkakapseleita myy mm. Salg Direkt postimyyntinä.


Heidän kotisivuillaan on myös muuta mielenkiintoista, muunmuassa muut Lihdutuslimbo-palkinnon saajat, joihin kuuluvat esimerkiksi vibravyö ja veriryhmätyyppiin perustuva ruokavalio. Osoite on http://www.suomenlihavuustutkijat.fi/ ja palkinnon löytyvät kohdasta "Palkinnot".
 
kite-kat
Joskus aikojen alussa join omenaviinietikkaa laihtumisen toivossa...
Mutta olen sitä mieltä, että ihminen ei laihdu jos ei muuta ruokailitottumuksia ja ala liikkua enemmän... Ei siihen poppakonstit auta eikä kaalisoppakuurit...

MUTTA TÄÄ ON MUN MIELIPIDE!!!!!!! :eek:
 
Liliana79
Mä Sport-lehden ohjeiden mukaan ("Kavennu 10cm kuukaudessa", Sport 1/2003) koitin tässä keväällä laittaa yöksi omenaviinietikkaa teelusikallisen vesilasiin ja juoda sen aamulla, mutta oli kyllä niin järkyttävän makuista - JA HAJUISTA - litkua, etten pystynyt kuin muutamana päivänä itseni pakottamaan kokeiluun. :whistle:
 

Yhteistyössä