Entä jos toisi useammankin aseen? Ja kyse siis ei ole miekoista tai paperiveitsistä, vaan "pyssyistä", tuliaseista.
Omantunnon kysymys kesäpäivän ratoksi.
Omantunnon kysymys kesäpäivän ratoksi.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja saara:No kyllä mä varmaan soittaisin poliisille.
Alkuperäinen kirjoittaja juuh:Riippuu aika paljon tuttavasta. Jos olisi pienikin vaara, että noilla aseilla vahingoitettaisiin ihmisiä, niin ilmoittaisin poliisille!
Jos kyse keräilijästä, joka hankkii aseet omaan vitriiniinsä, niin sitten ehkä en olisi niin huolissani.
Alkuperäinen kirjoittaja juuh:Riippuu aika paljon tuttavasta. Jos olisi pienikin vaara, että noilla aseilla vahingoitettaisiin ihmisiä, niin ilmoittaisin poliisille!
Jos kyse keräilijästä, joka hankkii aseet omaan vitriiniinsä, niin sitten ehkä en olisi niin huolissani.
Alkuperäinen kirjoittaja utopia:Mulle tarkoitettu ilmeisesti..Ilmoittaisin jollen tietäisi että joku muu on sen jo tehnyt. Tämä työkaveri meni kännispäissään paljastamaan asian jossain ravintolassa ja jäi sitten kiinni. Ei työpaikalla kukaan tiennyt ennen tuota. Mutta kaveri siis tosiaan kykeni aseet tuomaan surutta raja yli, normi lennolla.
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:Alkuperäinen kirjoittaja utopia:Mulle tarkoitettu ilmeisesti..Ilmoittaisin jollen tietäisi että joku muu on sen jo tehnyt. Tämä työkaveri meni kännispäissään paljastamaan asian jossain ravintolassa ja jäi sitten kiinni. Ei työpaikalla kukaan tiennyt ennen tuota. Mutta kaveri siis tosiaan kykeni aseet tuomaan surutta raja yli, normi lennolla.
No, sinun juttusi aiheutti tämän gallupin, mutta osoitin sen ihan kaikille. Mitä työkaverillesi kävi?
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:Miksi et?Alkuperäinen kirjoittaja Minerva McGarmiwa:En yhtään mitään
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:Miksi et?Alkuperäinen kirjoittaja Minerva McGarmiwa:En yhtään mitään
Huomasitko otsikossa sanan JOS?Alkuperäinen kirjoittaja ff:en tunne sellaista porukkaa, niin ei tarvii pohtia