Omat menot parisuhteessa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Maisa"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"Maisa"

Vieras
Kuinka paljon teillä/puolisoillanne on omia menoja, harrastuksia ym.?

Mua tympäsee, kun mies on joka ilta menossa (urheilemassa, kavereilla kylässä ym.) ja itse istua kökötän kotosalla. Olisi ihan kiva nauttia illat parisuhteen omasta ajasta tms. En kauheasti jaksa touhuta työpäivien jälkeen ylimääräistä, kerran viikossa käväsen jumpalla ja toisen kerran lapsen kanssa yhteisessä harrastuksessa. Jos itsellä on menoja mies kyllä jää lapsen kanssa kotiin, mutta jos (niin kuin tavallisesti) olen illan kotona, häipyy mies teilleen.

No meillä kyllä parisuhde taitaa tulla molemmilla ensimmäisenä, ollaan rakastavan parin lisäksi myös erittäin hyvät ystävät ja kiinnostuneita samoista asioista. Tykkäämme touhuta yhdessä kaikennäköistä. Lisäksi meillä on omia menoja, mies tykkää käydä silloin tällöin (kerran parissa kuussa keskimäärin) ulkona kavereiden kanssa ja mm. futista katsomassa, minä kaffettelen ystävien kanssa. Saimme juuri ensimmäisen lapsen ja lapsen hoito on tarkoitus hoitaa täysin yhdessä (siis vastuu hoidosta). On kuitenkin mielenkiintoista nähdä miten jatkossa ajankäyttö jakaantuu.

Kummallakin on omia menoja, mut on myös reilusti sitä yhteistä aikaa. Nyt lapsen myötä oon ite toistaseks luopunu omista yksinäisistä menoista, jos kavereillakin käyn, niin mulla on 5kk vauva mukana. Mies on käyny jonkin verran viihteellä kavereitten kanssa, ei paljoo kuitenkaan. Vastuu lapsen hoidosta kannetaan yhessä ja onneks mies viihtyy kotona meijän seurassa :). En vielä uskalla yö hoitoon lasta antaa, mun mielestä vielä liian pieni olee yön erossa musta. Helmikuussa aattelin lähtee vähän viihteelle kaverin kanssa, tulee vuoden ulkomaan reissulta takas Suomeen, niin aateltiin juhlistaa sitä yhessä ja onhan siinä on ollu sit vuos väliä kun ollaan viimeks nähty.