Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja piprane ema:oliks pakko kertoo.... sen täytyy olla hyvää![]()
Alkuperäinen kirjoittaja dalive:MULLEHETIKAIKKI!!!!!!! :heart: :heart: :heart: :heart:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ostin eilen siwasta omarsuklaata ja onneksi koira söi sen. :X
Alkuperäinen kirjoittaja ?:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ostin eilen siwasta omarsuklaata ja onneksi koira söi sen. :X
Tiiäthän, että suklaa on koiralle myrkyllistä??