OMAR-suklaata saa nyt ihan lähikaupasta...

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nanna1980
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Nanna1980

Aktiivinen jäsen
06.08.2007
1 796
0
36
kuulkaas nyt kanssasisaret, Fazerin omar-suklaata myytiin jo s-marketissa, eli saa nyt muualtakin kuin lidlistä

huomionarvoinen asia

ja toinenkin uutuus oli tullt fazerilta, pieni patukka, sitruunajogurttitäytteellä. :p :wave: :attn: :attn:
 
Alkuperäinen kirjoittaja ?:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ostin eilen siwasta omarsuklaata ja onneksi koira söi sen. :X

Tiiäthän, että suklaa on koiralle myrkyllistä??


Tiedän, mutta meidän koira ei tiedä. On varastanut elämänsä aikana useamman levyn. Nyt oli tonkinut tämän viimeisimmän päivällä mun yöpöydän laatikosta. Töistä kun tulin, oli pelkät kääreen rippeet lattialla ja koira luimuili pöydän alla piilossa.

 
tein havainnon,että cittarissa se levy maksaa 2,09 :o kun taas Lidl:ssä 1,79..voi olla,että hinnan muistan väärin,kun ei tullu kertaakaan katottua sitä koko 8 tunnin aikana :xmas: mutta alta 2 ? kuitenkin
 

Yhteistyössä