Alkuperäinen kirjoittaja Pikku Mii:
Meiltä löytyy legenda mistä Klamydiakin laulaa:Amigo,vaan itse en kyseistä miestä juurikaan muista..Sitten oli pikku-Tiitu tms?Mä olin tuolloin vielä niin nuori..
Mut hyvin on mielessä aivan ihana tyyppi:Raimo..koditon mies joka tallas Vaasan katuja n.35vuotta..Mies ois saanut asunnon jos ois lopettanut ottamisen,mut valitsi sit kuitenkin tuon kaduilla elämisen pullon kera.Usein sitä ihmeteltiin kovilla pakkasilla et kuinka ukko tarkenee..Aika raihnainen ja vanhahan se oli,mut niin sulonen ja hyvä sydäminen jotenkin.. =) Joitain vuosia sit kuulin et kyllästy ja lähti seinäjoelle johki asuntolaan..Usein tulee mietittyä et vieläköhän elää..Sit oli Joulupukki..käveli kaupungilla tuhatta ja sataa..pitkä valkoinen parta ja laskettelulasit.Kesäsin henkselihousut,ei muuta.Ei oo häntäkään näkyny enää. :/ Ja sitten on yks mummo,en tiedä onko hän saanut sen kummempaa nimeä,mut viilettää kans kaupungilla tuhatta ja sataa sekä jupisee itsekseen jotain.Reippaasti yli 70v mutta vauhtia riittää.Näen hänet joka päivä kaupungilla.Huhun mukaan juoksee tarjouksia metsästäen kaupoissa.Asustaa vissiin 4kilometrin päässä keskustasta,mut aina jalkasin liikenteessä.Vitsi kun ois itelläkin niin hyvä kunto sit joskus.
Siinähän noita jo olikin..
mäki oon tosta pikku-tiitusta kuullu...
vieläkö vaasan katuja tallaa "väinämöinen"? Eli valkonen parta ja samanlaiset suojalasit päässä ku koulus kemian tunneilla.. kesäisin ilman paitaa.. KÄvelee pitkiäkin matkoja!
Oon joskus kuullu et se olis ammatiltaan ollu lääkäri, mut flippas vuosia sitten ja alko käveleen.
sit en muista oliko tää vaasas vai vai missä mut sellanen pieni mummo yleensä seisoo saman kadun varrella päivästä toiseen ja kattelee autoja ja huitoo niille kenellä ei oo valoja.
Legendan mukaan sil olis oma laps jääny siin kohin auton alle..
voi olla et muistanki väärin..