"Huoh"
Huh huh, on hauskaa mässätä toisten ongelmilla... Haistakaa akat paska. Ette tekään ole täydellisiä.
jos kyseessä on sama henkilö niin kirjotin tuonne aikaisemmin minkä tarinan minä hänestä olen kuullut. mutta tällä henkilöllä olen aina vain nähnyt sateenvarjon mukana mutta tuotakaan en aina ja on aina istunut foorumissa ! ja tällä henkilöllä kanssa näyttäisi olevan tupee !Sama tyyppi taitaa olla kyseessä. Taitaa myös käyttää jotain värivoidetta kasvoillaan, on monesti meikatun näköinen. Harmiton, en ole ikinä nähnyt puhuvan kenenkään kanssa, mutta toisaalta sääliksi käy . Päällään siis vaalea puku ja päässä tupee, vartoskelee milloin missäkin, ennen aikaan sen näki joka päivä sokoksen edessä tai kompassilla. Olisi kyllä kiva tietää enempi tästä tuoeemiehestä!
Tommonen Jeesuksen julistaja on myös Vantaan Myyrmäessä. Käy siellä Citymarketissa yleensä. Säikähdän jos se alkaa juuri jossain selän takana huutamaan niitä Jeesus-juttujaan ja juoksee kaupan päästä päähän julistaen. Espoon Lepuskissa on myös eräs mies joka säikyttelee ohikulkijoita, on kuulemma mykkä mutta on kyllä huudellut joitakin sanoja ohikulkijoille. Aina aurinkolasit päässä. Espoon keskuksessa pyöri myös aikoinaan semmoinen kuuromykkä-narkkari, en tiedä onko nykyään elävien kirjoissa...Turussa on Jeesus-mies, joka jo mun ala-asteaikoina kulki samoissa busseissa, istui ensin ihan hiljaa paikallaan, kunnes yhtäkkiä karjaisi että "Jeesus Kristus on meidän herramme! Taivaan häät alkavat pian!" tms.
Sitten on Kaupungin vanhin huora. Keski-ikäinen naisihminen, jolla on aina sangen mielenkiintoiset meikit (Tikkurilan värikartta) ja päällä "seksikkäät" verkkosukkikset, minihame, jne. Puhuu yksikseen ja saa yhtäkkiä kamalia raivokohtauksia jos joku ohikulkija erehtyy vilkaisemaan häneen päin, tai edes hengittää hänen kohdallaan.
Keski-Suomen "kylikset" on tuttuja, muistan myös salkkumiehen. Kyllähän näiden ihmisten taustalta löytyy mielenkiintoisia ja surullisia tarinoita. Tasan ei aina mene onnenlahjat...Tietääkö kukaan Jyväskylässä sen miehen jolla vaalea tupee, aina puku päällä ja kirjoittaa jotain ylös vihkoonsa. Salkkukädessä kulkee. Mikä hänen "tarinansa" on?
Laukaassa oli paljonkin noita "kylähulluja", Hiihatari Hannu tuli nyt ekana mieleen , oikein avulias ja ystävällinen mies joka viihtyi hiihtareissaan. Kovasti touhusi kaikessa mukana.
ollaan siis samasta kaupungista Kiharaa ei ole näkynytkään pitkään aikaan.. Onhan meillä myös se setä joka ajelee pyörällä ja nostaa jokaiselle vastaantulevalle autolle kättä. Iloinen kaveriTäällä on ainakin Tero-Ville ja Kihara , kylän kingit
Mies tietää kans nenä-Kallen, Hullu-Sirkan, Kusimuori, Nyplääjävaarin, Vierin Erkki, Joki Kallen,
Kiukkosen Penan !!
tuo mies tuntuu aina pyörivän keskustassa. Mun mielestä kammottavaa kun se pyörii niin paljon teinien seurassa :xhmm.. eipä äkkisältään tule mieleen, mutta tiedätkös sellasta joka aina rupattelee nuorten kanssa sellanen mulkosilmä ja talvisin pukeutuu pilkkihaalariin
Tietääkö kukaan Jyväskylässä sen miehen jolla vaalea tupee, aina puku päällä ja kirjoittaa jotain ylös vihkoonsa. Salkkukädessä kulkee. Mikä hänen "tarinansa" on?
...Viimeksi tänään bongattu Väinönkadun ja Kauppakadun kulmassa! Tupee vain liehui tuulessa kun paineli vaalean pukunsa kanssa jonnekin
Samaan kiinnitin huomiota. Lisäähän se hahmon traagisuutta, mutta taitaa ainakin useimpien kohdalla olla pelkkää legendaa.hassua, miten monesti kerrotaankaan jonkun "lukeneen liikaa", tai menettäneen lapsensa/miehensä jossain onnettomuudessa.. Ei varmaan useimmiten pidä paikkaansa.
Tää kaveri on kai Koskelan pyörijä. Liikkuu Koskela-Kumpula -alueella. Pysähtelee kaivonkansien kohdalla ympäri ja mm. nousee bussiin 55, menee yhden pysäkinvälin ja jää pois. Kävelee takas samalle pysäkille, mistä lähti.Helsingissä kulki (ainakin silloin kun siellä vielä asuin) tummiin vaatteisiin pukeutunut mies mustan nahkakantisen kirjan kanssa. Tää setä teki aina omituisia pakkosuorituksia, ennen kuin astui metroon, piti lattialaatat kiertää tietyllä tavalla. Ennen liukuportaisiin menemistä piti joku portti tai vastaava kiertää muutama kertaa ja kääntyä pari kertaa eestas.
Tosi harmiton, mun tietoon ei ainakaan koskaan oo tullu et ois ees koskaan sanonu kenellekkään mitään.
Hää on Pullo-Eki, oikein mukava papparainen. Ei niinkään "kylähullu", tietty jos ei tunne niin oudoksuu. Itse säikähdän aina kun menee ohitte sellanen mies pyörän kanssa, kohalla aina kovaan ääneen huutelee ja puhelee vähän niinkuin itekseen. Tuntuu että aina on liikkeellä, paitsi nyt en oo nähny n. kuukauteen.Torniossa on joku papparainen, joka menee potkurilla kesät talvet ympäri kaupunkia kilometritolkulla. Toistakymmentä pussia tyhjiä pulloja saa kyytiinsä aina kiinitettyä. Oikein iloinen ja tervehtii useimpia. Varsinkin niitä, joilta pääsee hymy sen kohdalla. Nimenkin olen joskus kuullut, mutten muista. Onpa muute hauska ketju.
Ennen tuo "Sähköjänis" joi jatkuvalla syötöllä, nykyään täysin raitis. Ihan harmiton ja hupainen äijä, kunhan vain on pää kunnossa. Aina ei vissiinkään ole ollut.oli se joku esa.. sähköjänis?
hauska puliveivari, en oikee muista mitä kaikkee teki mut eikö mahtanu kiivetä kirjaston katolle juopottelemaan ja käski jostain laitakaupungilta pikkupoikien soittaa hälle ambulanssi, teeskenteli että on saanu jonku kohtauksen että sai ilmasen kyydin kaupunkiin..