Minun mieheni ei koskaan sano, että olen kaunis, tai mitään muutakaan positiivista ulkonäöstäni. No, en minä kaunis olekaan. Muilta miehiltä saan aina kiinnostuneita katseita, joista olenkin päätellyt, etten älyttömän rumakaan voi olla.
Olen ollut mieheni kanssa jo melkein 10 vuotta, 2 lastakin on. Perhe-elämä on ok, turvallista.
Muutaman kerran olen kysynyt mieheltä, että olenko hänen mielestään ruma, kun ei koskaan sano mitään mukavaa ulkonäöstäni. Silloin hän sanoo, että näytät ihan hyvältä. Nykyään kaipaisin kehumista. Olen huomannut, että seksielämä kärsii, kun en tunne itseäni haluttavaksi mieheni silmissä. VOI, kun olisi ihanaa joskus kuulla mieheni suusta että kylläpä sä oot söpö, tai että silmäsi on tosi kauniit, tai edes JOTAIN.
Minulla oli tapana kehua miestäni, tai siis sanoa, mitä ajattelen: että hän on komea, ihana, seksikäs, mikä hänessä näyttää hyvältä jne jne. En ole enää pariin vuoteen sanonut mitään tällaista, ja kerroin miehelle syynkin siihen; miksi kehuisin häntä, kun hän ei koskaan sano minusta mitään kivaa.
Joskus mietinkin, että olisiko tuolla jossain mies, joka pitäisi minua kauniina ja erityisenä...