Oman immenkalvon rikkominen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja abityttö19v
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

abityttö19v

Vieras
Lukiossa siis puhutaan että oman immenkalvon rikkominen ennen ensimmäistä yhdyntää saattaa helpottaa sitä kipua. Onko ihmisillä täällä kokemuksia siitä?

Alkuperäinen kirjoittaja älä.;30591241:
Olet neitsyt vain kerran, älä pilaa sitä vaan anna neitsyytesi lahjana miehelle joka osaa arvostaa sitä!

Poikaystäväni pystyy sitten sanomaan korkanneensa minut, samalla kun oma nautinto kärsii :D
Että kehotetaan jo teini-iässä olevia uhrautumaan heti ensimmäisestä kerrasta alkaen. Kovaa on meno...

On kokemuksia ja suosittelen. Päivääkään en oo katunut että vein neitsyyden itse itseltäni. Ensimmäinen kerta miehen kanssa olikin sit joku tuiki tuntematon kännihoito, sitäkään en oo päivääkään katunut. Ei sattunut, ei ollut "awkward" tai muutenkaan epämiellyttävää, ja tulipahan homma hoidettua. Ei tiennyt tuo kundikaan että oli mun eka kerta ja hyvä niin.

Se sen sijaan vois vituttaakin jos joku urpo johon olisin kuvitellut olevani rakastunut ois vienyt neitsyyden kivuliaasti ja päälle vielä särkenyt sydämen.

Olen tyytyväinen siihen miten asian hoidin, ja voin suositella.

Moikka!

Itse rikoin juuri sen takia että en halunnut että se jonka kanssa se psyykkinen neitsyys lähtee saisi "nauttia" siitä että korkkasi minut ja koska pelkäsin juuri sitä, että verta tulee ihan älyttömästi ja niinhän sitä sitten tulikin! Yhtä kipeää se kyllä käy varmasti että siinä et säästä mitään mutta saapa nauttia sitten seksistä rauhassa ilman mitään ressiä.

Koko immenkalvo on vähän kiistelty juttu, eikä esim. minulla tai lähimmillä ystävillä ole koskaan seksin aikana, masturboidessa tai tampoonia asettaessa "poksahtanut" mitään, sattunut ja tullut verta.

Liekö immenkalvottomia vai vaan niin venynyt tai väistynyt sivuun, mutta ei kokemusta kivuliaasta ja/tai verisestä seksistä.

Kappas, wikipedia kertoo näin: "Immenkalvo saattaa varomattoman penetraation seurauksena hiertyä rikki ja vuotaa verta, tai siihen saattaa tulla repeämä."

Eli kai mulla vaan on ollut niin rauhallisia ja hyviä panoja, ettei ole mitään tapaturmia käynyt. :D
Sama lähimmillä ystävillä. Jatkossa tietääkin jonkun kertoessa verisistä lakanoista ja kivusta, että on harrastettu väkivaltaista survomista jne.

Koko immenkalvo on vähän kiistelty juttu, eikä esim. minulla tai lähimmillä ystävillä ole koskaan seksin aikana, masturboidessa tai tampoonia asettaessa "poksahtanut" mitään, sattunut ja tullut verta.

Liekö immenkalvottomia vai vaan niin venynyt tai väistynyt sivuun, mutta ei kokemusta kivuliaasta ja/tai verisestä seksistä.

Kappas, wikipedia kertoo näin: "Immenkalvo saattaa varomattoman penetraation seurauksena hiertyä rikki ja vuotaa verta, tai siihen saattaa tulla repeämä."

Eli kai mulla vaan on ollut niin rauhallisia ja hyviä panoja, ettei ole mitään tapaturmia käynyt. :D
Sama lähimmillä ystävillä. Jatkossa tietääkin jonkun kertoessa verisistä lakanoista ja kivusta, että on harrastettu väkivaltaista survomista jne.

Juu, eipä munkaan kumppanilta verta tullut pisaraakaan, ja kivun suhteen kuulemma korkeintaan pikkasen kirpasi. Helposti meni kyllä sisään, en oikeen huomannut mitään ihmeellistä. Monet on kyllä sanonu, että sattu vitusti, eikä tyyliin viikkoon kävelty, mutta kun tarkemmin kyseli, niin taisi olla enemmän syy siinä että laitettiin väkisten muovipussi sisään. Semmosta räpellystä.

[QUOTE="Samu";30591384]Juu, eipä munkaan kumppanilta verta tullut pisaraakaan, ja kivun suhteen kuulemma korkeintaan pikkasen kirpasi. Helposti meni kyllä sisään, en oikeen huomannut mitään ihmeellistä. Monet on kyllä sanonu, että sattu vitusti, eikä tyyliin viikkoon kävelty, mutta kun tarkemmin kyseli, niin taisi olla enemmän syy siinä että laitettiin väkisten muovipussi sisään. Semmosta räpellystä.[/QUOTE]

Ihme touhua joillakin. Muovipusseja tungetaan pilluun.

On kokemuksia ja suosittelen. Päivääkään en oo katunut että vein neitsyyden itse itseltäni. Ensimmäinen kerta miehen kanssa olikin sit joku tuiki tuntematon kännihoito, sitäkään en oo päivääkään katunut. Ei sattunut, ei ollut "awkward" tai muutenkaan epämiellyttävää, ja tulipahan homma hoidettua. Ei tiennyt tuo kundikaan että oli mun eka kerta ja hyvä niin.

Se sen sijaan vois vituttaakin jos joku urpo johon olisin kuvitellut olevani rakastunut ois vienyt neitsyyden kivuliaasti ja päälle vielä särkenyt sydämen.

Olen tyytyväinen siihen miten asian hoidin, ja voin suositella.

Hullua. Neitsyyden arvon vähintään 10000 euroa.

Kyllähän se voi vaikuttaa kivun määrään, ettei ainakaan satu sen repeäminen yhdynnän aikana. Neitsyyttä ei kyllä menetä sillä että sen itse puhkaisee...

Ei ole minullakaan minkäänlaista puhkeamista tai repeämistä tapahtunut ikinä ennen ensimmäisen lapsen syntymää.

Muistan myös lukeneeni, ettei yhdynnässä neitsyelläkään mikään repeä tai vuoda verta, jos rauhallisesti edetään. Kuivuus varmasti voi sattua, jos partneri on täysin pihalla tehtävästään eikä hallitse esileikkiä.

Jos immenkalvo on olemassa, se luultavasti repeytyy. Johtuen ihan siitä, että kalvo ei jousta samalla tavalla kuin muu emättimen kudos. Ja jos se repeää, niin se luultavasti vuotaa verta. Mutta on sitten kokonaan ihan eri asia miten paljon se vuotaa. Jos teiltä repeää kynsinauha tuosta peukalon tyvestä, niin menevätkö lakanat vaihtoon? Luultavasti ei, vaikka kipeää tekeekin. Eli ei se immenkalvon vuotokaan välttämättä näy kovin helposti päälle päin ellei se nuori ori päätä alkaa harrastaa gynekologiaa ja tarkastelemaan paikkoja oikein lähietäisyydeltä. Rakenteelliset erot määrittävät sen miten paljon sitä repeämistä tapahtuu. On tyttöjä, jotka eivät saa pienintäkään tamponia sisäänsä. Kun siihen reikään tökkää peniksen, niin kyllähän siellä joku kudos tekee tilaa. Ja toisaalta, jos kalvo on millimetrin levyinen reunus, niin ei sitä ihan hirveästi tarvitse venyttää seksissäkään.

Ihan itse vahingossa rikoin immekalvon eilen ja se sattu tosi paljon ja verta tuli vähän. Nyt pelottaa se kipu kun uudestaan joskus kokeilen. Onneksi ei tarvitse pelätä että tuntisin sen kivun yhdynnän aikana koska miehistä en pidä.

Kannattaa kokeilla jos pystyisi venyttämään immenkalvoa sen sijaan että sen rikkoo ehdontahdoin. Luin sellaisen ohjeen että laittaa sormen sisään (muista liukuvoide!) ja painaa alaspäin hetken aikaa, ja toistaa sitä muutaman kerran. Sitä sitten toistetaan aina välillä (siis päivien/viikkojen ajan). Luulen että tää on kannattava tapa tehdä se. Ja muista tutkia itseäsi. Joillakin voi olla tosi tiukka immenkalvo. Oo itselles hellä.

Kannattaa kokeilla jos pystyisi venyttämään immenkalvoa sen sijaan että sen rikkoo ehdontahdoin. Luin sellaisen ohjeen että laittaa sormen sisään (muista liukuvoide!) ja painaa alaspäin hetken aikaa, ja toistaa sitä muutaman kerran. Sitä sitten toistetaan aina välillä (siis päivien/viikkojen ajan). Luulen että tää on kannattava tapa tehdä se. Ja muista tutkia itseäsi. Joillakin voi olla tosi tiukka immenkalvo. Oo itselles hellä.
Monella nuorella naisella tampoonien käyttö on hoitanut tehtävän.

Yhteistyössä