A
abityttö19v
Vieras
Lukiossa siis puhutaan että oman immenkalvon rikkominen ennen ensimmäistä yhdyntää saattaa helpottaa sitä kipua. Onko ihmisillä täällä kokemuksia siitä?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja älä.;30591241:Olet neitsyt vain kerran, älä pilaa sitä vaan anna neitsyytesi lahjana miehelle joka osaa arvostaa sitä!
Koko immenkalvo on vähän kiistelty juttu, eikä esim. minulla tai lähimmillä ystävillä ole koskaan seksin aikana, masturboidessa tai tampoonia asettaessa "poksahtanut" mitään, sattunut ja tullut verta.
Liekö immenkalvottomia vai vaan niin venynyt tai väistynyt sivuun, mutta ei kokemusta kivuliaasta ja/tai verisestä seksistä.
Kappas, wikipedia kertoo näin: "Immenkalvo saattaa varomattoman penetraation seurauksena hiertyä rikki ja vuotaa verta, tai siihen saattaa tulla repeämä."
Eli kai mulla vaan on ollut niin rauhallisia ja hyviä panoja, ettei ole mitään tapaturmia käynyt.![]()
Sama lähimmillä ystävillä. Jatkossa tietääkin jonkun kertoessa verisistä lakanoista ja kivusta, että on harrastettu väkivaltaista survomista jne.
ei välttämättä ku ei jännitä sitte niin paljo eikä oo sitä sähläystä ja ku pikkuhiljaa venyttää sitä ite ja tietää mitä tekeeIhan yhtä paljon sattuu jos tekee ite. En ymmärrä pointtia.
On kokemuksia ja suosittelen. Päivääkään en oo katunut että vein neitsyyden itse itseltäni. Ensimmäinen kerta miehen kanssa olikin sit joku tuiki tuntematon kännihoito, sitäkään en oo päivääkään katunut. Ei sattunut, ei ollut "awkward" tai muutenkaan epämiellyttävää, ja tulipahan homma hoidettua. Ei tiennyt tuo kundikaan että oli mun eka kerta ja hyvä niin.
Se sen sijaan vois vituttaakin jos joku urpo johon olisin kuvitellut olevani rakastunut ois vienyt neitsyyden kivuliaasti ja päälle vielä särkenyt sydämen.
Olen tyytyväinen siihen miten asian hoidin, ja voin suositella.
Monella nuorella naisella tampoonien käyttö on hoitanut tehtävän.Kannattaa kokeilla jos pystyisi venyttämään immenkalvoa sen sijaan että sen rikkoo ehdontahdoin. Luin sellaisen ohjeen että laittaa sormen sisään (muista liukuvoide!) ja painaa alaspäin hetken aikaa, ja toistaa sitä muutaman kerran. Sitä sitten toistetaan aina välillä (siis päivien/viikkojen ajan). Luulen että tää on kannattava tapa tehdä se. Ja muista tutkia itseäsi. Joillakin voi olla tosi tiukka immenkalvo. Oo itselles hellä.
Siinä onkin lajha kun finninaamainen poika yrittää kalvoa pökkiä puhki sillä semikovalla meisellilläOlet neitsyt vain kerran, älä pilaa sitä vaan anna neitsyytesi lahjana miehelle joka osaa arvostaa sitä!