V
vieras
Vieras
Lämmityspuut lämmittää meillä kolmeen kertaan; 1 kun ne pätkitään ja halotaan 2 kun ne kärrätään sisään kuivuttuaan 3 kun ne poltetaan
Aika hyvä hyötysuhde B)
Aika hyvä hyötysuhde B)
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja röppö:Sit ku alan laskee paljon mulla menee rahaa joka kevät,kun ostan multaa yms kun laitan pihan kuntoon..
Alkuperäinen kirjoittaja röppö:No mun mielestä on,mutta meillä ei ole talvisin ollu patterit päällä ollenkaan enää,kun pistin ukkoon vauhtii ja ollaan varaavaa takkaa lämmitetty..siinä säästää pitkän pennin.
Puut ollaan saatu tutuilta ni niistä ei ole tarttenut pulittaa..
Roskat ei katoa itekseen,kuten kerrostalossa..Se maksaa...
Vesi maksaa...
Kiinteistövero...
Sit ku alan laskee paljon mulla menee rahaa joka kevät,kun ostan multaa yms kun laitan pihan kuntoon..
Kyl se omakotitalo imasee rahaa nopeesti..
Alkuperäinen kirjoittaja röppö:No mun mielestä on,mutta meillä ei ole talvisin ollu patterit päällä ollenkaan enää,kun pistin ukkoon vauhtii ja ollaan varaavaa takkaa lämmitetty..siinä säästää pitkän pennin.
Puut ollaan saatu tutuilta ni niistä ei ole tarttenut pulittaa..
Roskat ei katoa itekseen,kuten kerrostalossa..Se maksaa...
Vesi maksaa...
Kiinteistövero...
Sit ku alan laskee paljon mulla menee rahaa joka kevät,kun ostan multaa yms kun laitan pihan kuntoon..
Kyl se omakotitalo imasee rahaa nopeesti..
Alkuperäinen kirjoittaja EtanaLilli:Alkuperäinen kirjoittaja oikeassa:Alkuperäinen kirjoittaja EtanaLilli:sehän riippuu ihan siitä et onko esim varaavaa takkaa ja kuinka paljon jaksaa puuta polttaa.. ja kuinka paljon asiota voi tehdä yösähköllä, pyykin peseminen yms.. me ollaan vasta äsken laitettu patterit päälle kun toi takka kyllä hoitaa hommasa jos päivittäin kerekee polttaa.. En vaihtais kyllä enää mistään hinnasta esim. kerrostaloon...
varaava takka ei nyt paljoa lämmitä
Varaava takka/sauna säästää paljon kuhan poltat kolmisen pesällistä kerralla siitä saa lämpöä kolmeksi päiväksikin..yhdestä pesällisesti ei tule mitäänhyötyä...Taitaa puhua nyt ihminen jolla ei varaavaa takkaa ole...meillä tippunu lämmityskulut/sähkölaskut vaikka suorakaukolämpö ja ihan sillä et lämmitetään ja vaihettiin halogeenivalot pienimpiin ja lattialämmitys vain öisin säästö oli vuoden aikana yli 500e!!!
Alkuperäinen kirjoittaja röppö:Joo omakotitalosta en enää luopuisi
Ja joka kevään mullat on pakko hankkia..PAKKO!
M haluun et piha on siisti ja kukat kasvaa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Micosa:Omakotitalon kulut sen kummempia kuin muissakaan asumismuodoissa.
Silloin se tirpaisee kun joku esim.lämmitylaite menee rikki.
Alkuperäinen kirjoittaja kkk:Alkuperäinen kirjoittaja Micosa:Omakotitalon kulut sen kummempia kuin muissakaan asumismuodoissa.
Silloin se tirpaisee kun joku esim.lämmitylaite menee rikki.
Ja taloyhtiössä se kirpaisee joka kerta kun jollain naapurillakin menee jotain rikki![]()