omakotitalo+hiiret

Millä ihmeellä mä saan tuonne seinän/katon välissä olevan palkin sisälle hiirenloukun. MENEE HERMO kun jo 3 viikkoo siellä rapistelee eikä mee pois. On loukkuja jo ties missä mut ei satu meneen niihin. Samassa kohdassa aina vaan rapistelee. :kieh: :kieh: :kieh: :kieh: :kieh: |O |O |O en kestä kuunnella sitä enää. haen kohta kirveen ja tuhoon se tonne tai jotain.
Kaikki keinot vastaan otetaan millä sen tuolta pois saan!!! tuntuu et kohta se oikeesti kaivaa ittensä tosta katosta läpi. kun on tota uutta jotain sitä levyy toi katto.
 
Oikeasti kannattaa odottaa ensilunta ja sitten kiertää talo ja katsoa mistä se otus vipeltää sisälle ja laittaa siihen loukku tai myrkkyä. (tosin myrkkyä syötyään se mätänee seinän sisään vaan onpahan hiljaa)
 
miukuliina
saisko sinne ujutettua myrkkyä? vaikka pieneen pussiin ja nastalla kiinni, kyllä ne rotat sen pussin rikki repii, varsinkin, jos pitelet sitä pussia makkaran tai juuston tuoksuisilla käsillä...
 
Nyt löysin kohan mis se on. nyt lähen kaupasta hakemaan sinne jotain myrkkyy en kestä tota ääntä enää ja aamu heräämisiä siihen et rapisee... Inhoon niitä niin kovaa... muutan kohta kerrostaloon takas.
 
miu mau
Alkuperäinen kirjoittaja HoNdATyTTö:
oisko kellään kokemusta tosta ultraääni karkottimesta minkä pinki linkiti
Juu meillä semmosia(kin) meillä ei ainakaan auttanu.Sama meno jatkuu ja hermo menee kohta joka öiseen rouskutukseen!
Aateltiin tuupata kohta kissa tonne vintille jos muu ei auta...
 
hepuli
Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:
http://www.topostop.fi/master1.htm

auttaisko tuommoin ultraääni-karkotin? =)
meil o joku tollanen...auttaa kyllä,mut varmuudeks o viel 2 kissaa(toinen o vast nii pieni ettei mee viel pihal,mut isompi ottaa kyl =)
 
miu mau
ooops ! ei meillä nyt sentää mitää 300e maksavia ultraääni karkottimia ole. Nää on motonetistä ja makso muistaakseni n.20 e kpl? mutta siis ei nää ainakaan toimi!
 
Meil on 3 kissaa tuol pihalla ja hyvii onki. Mutta tuo yks ällötys tuol seinänvälissä on sitkeä kaveri. pitänee hakea tohon vintille yks kissoista. Mut onko se ilkeetä telkee kissa tonne varastoon hetkeksi. tai siis ullakko.
 
hepuli
Alkuperäinen kirjoittaja Auroora:
Meil on 3 kissaa tuol pihalla ja hyvii onki. Mutta tuo yks ällötys tuol seinänvälissä on sitkeä kaveri. pitänee hakea tohon vintille yks kissoista. Mut onko se ilkeetä telkee kissa tonne varastoon hetkeksi. tai siis ullakko.
no jos sitä kissaa ei siel päivätolkul pidä ni kyl sen sin voi laittaa!meil anoppi ja appiukko laitto yhen kissan yöks hallii mis hiiriä ni aamul oli komee saalis ove takana =)
 
millipilli
Mun miehen mummun mökillä on sellainen pistorasiaan kiinnitettävä karkotin ja se toimii. Ainoo vaan, että siitä kuuluu sellanen korkee piippaus ja se on NIIIIIN rasittava. Mä kuulin sen koko ajan, mutta mies ei :whistle: otettiin irti seinästä välillä kun mua rasitti se piippaus niin ei mennyt kun pari tuntia kun alkoi rapina. Sitten takas seinään niin ei rapissut enää sen jälkeen
 
foxilady-harmailee
Mä kuulin jostain, että tolla myrkyllä on semmonen vaikutus, että hiiri tulee janoseks ja hakeutuu sitämyöten pihalle, et ei kuolis sisälle tai seinän väliin tms... en tiedä pitääkö paikkansa.
 

Yhteistyössä