omakohtaisia suositteluja yhdistelmävaunuille (kova kantokoppa)

"Eräs"
Meillä on oran yhdistelmävaunut kovalla kantokopalla ja hyvin ovat toimineen, vaikka ovat 10v vanhat ja nyt käytössä kolmannella lapsella. Vaunuja on käytetty kovasti, koska en omista autoa ja eteenpäin on päästy kaikenlaisissa keleissä. Joskus jos lunta on enempi satanut olen kiskonut vaunuja perässäni tai siirtynyt ajotielle, minkä aura-autot ovat kerenneet puhdistamaan lumesta.
 
!
Emmaljunga City cross. Ihan ehdoton! Mulla ollut käytössä jo viisi vuotta ja ovat kovasta käytöstä huolimatta vieläkin kuin uudet. Todella kevyet myös ratasosan kanssa ja jousitus on mahtava. Jousituksen jäykkyydellä on kolme eri säätöä eli saa helposti lennossa vaihdettua jäykkyyttä tarpeen mukaan. Renkaat eivät juurikaan kerää lunta talvella ja rullaavat hangessakin pyörän rakenteen vuoksi helposti. Tykkään myös siitä ominaisuudesta ettei renkaita tarvitse pumppailla ja koko komeuden saa helposti kasaan, kopan ja ratasosan suuntaa on myös kätevä vaihtaa kesken matkan vaikka heittoaisaa ei olekaan.
 
"Jii"
Meillä Emmaljungan City Crossit City-kopalla. Kevyet ja helpot työntää hankalassakin maastossa. Koppa on tilava talvivauvallekin ja ratasosan istuimeen mahtuu vähintään kolmevuotiaaksi. Kasaan taitettuna ei vie edes kauheesti tilaa.
 
täytyy googlettaa nuo vaunut. Olimme jo melkein ostamassa Brion vaunuja, mutta huomattiin että ne olikin pienet, siis se erillinen kovapohjainen kantopussi -mikä lie oikealta nimeltään. emmaljungaa ollaan hieman katsottu, mutta hinta on aikas karsea. toisaalta käyttöä niille varmasti löytyy jne. jne.
 
"vieras"
Brio Kombi. Meillä oli teleskooppi light-runko ja niissä on paras jousitus kaikista vaunuista, joita olen kokeillut. Hyvin kulki lumessakin, mies on lintuharrastaja ja kuljettiin vaunujen kanssa pitkin kaiken maailman pöpelikköjä ja hienosti toimivat.
 

Yhteistyössä