OMAKEHUKETJU!!! Saa haista!!!

pakko sanoa
Kroppa on timmissä, ei sellua, ei löysiä. Oon treenannut pikkutytöstä saakka. Kiitos perintötekijöiden, niin ei ole raskausarpiakaan. Eikä mun naamakaan mikään hirviä oo. Tosin pikkuvirheitä aina ainakin itse löytää.
 
  • Tykkää
Reactions: SporttisMama
Minäpäs osaan tehdä todella hyvää ruokaa ihan ilman ohjeita ja vaativammatkin herkut onnistuu niin suolaisista kuin makeista. Oon suorittanu kaikki kouluni määräajassa ja itselleni riittävin arvosanoin. Ulkonäöstä ei oo kehuttavaa vielä mutta katotaan puolen vuoden päästä xD
 
Aries 78
Rento, huumorintajuinen, en osaa stressata asioita joten ei ole pinnakireänä jatkuvasti :) Lihaksikkaat reidet ja pohkeet, kiitokset nuoruuden jääkiekko harrastuksen.. kuulemma ihan ok näköinen ;)
 
ettäs tiiätte
Mä oon ihan törkeen hyvä nukkumaan. Oon myös tosi hyvä leipomaan. Tuun hyvin toimeen lasten kanssa, vaikka omia ei ole. Mä oon hyvä panemaan. Mä oon hyvä meikkaamaan. Mä oon hyvä kuuntelemaan. Mä oon hyvä nauramaan. Mä oon hyvä askartelemaan. Mä oon hyvä vaimo. Mä oon onnistunut pysymään mun ihannepainossani ilman mitään ponnisteluja.
 
Minulla on korkeampi älykkyysosamäärä kuin kellään tähän ketjuun kirjoittaneella ja lisäksi olen juonut ainakin toiseksi eniten viinaa tästä porukasta.
Minä voisin pikkupäissäni haastaa tuon älykkyysosamääräjutun.
Toisaalta olen sitä mieltä että se ylipäätään on ikinä testattu, on suunnaton häpeän aihe isälleni.

Ja älykkyys ei muuten korreloi fiksuuden. pärjäämisen, arjen hallinnan yms kanssa.
Osa älykkäistä pärjää. Osa ei.
Osalle äly jopa vamma.

:)
 

Yhteistyössä