Oma synnytyksen jälkeinen maha ällöttää, ahdistaa ja masentaa, mitä tälle vois tehdä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja repsahtanut
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Löytyykö ketään joka on saanu tämmösen mahan muuttumaan ja miten? Onko tää teidän mielestä ihan hirveä? Ainaki toi nahka tuntuu roikkuvan vaan koko aika pahemmin :(

Liikuntaa, liikuntaa! Mutta muista olla armollinen, sinä olet synnyttänyt.. niin, kaunkos siitä on aikaa? Tosilla menee jopa vuosi toipua ja minäkin pääsen liikkumaan ilman kipuja vasta nyt 4kk jälkeen =)

n.9 kuukautta. Kadehdin tosiaan naisia kenen maha litistyy. Mulla tuli kiloja ku jouduin lepäämään melkein puolet raskaudesta. On tää inhottavaa ku on kesä ja kroppa on näin karsee.

Samanlainen on mullakin ja se on vielä täynnä raskausarpia, eli iho on ihan sellainen ryppyinen vatsan kohdalta. Rasvaa olen saanut vatsan kohdalta jonkin verran pois, mutta kun laihdun, menee vatsan iho vielä ryppyisemmäksi:(

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
n.9 kuukautta. Kadehdin tosiaan naisia kenen maha litistyy. Mulla tuli kiloja ku jouduin lepäämään melkein puolet raskaudesta. On tää inhottavaa ku on kesä ja kroppa on näin karsee.

En minäkään päässyt loppuvaiheessa liikkumaan, tiedän miltä susta tuntuu :hug: Kesä ja paljastavat vaatteet ja synnytyksen jälkeinen vartalo on kamala yhdistelmä sille vartalon kantajalle. Kuule, ala liikkua. Siitä tulee hyvä mieli vaikka tuloksia ei heti näkyisikään. Älä yritäkään tunkeutua liian pieniin vaatteisiin vaan hyväksy nykyinen koko ja pukeudu ennen kaikkea niin, että sun on hyvä ja varma olla :hug:

Eikä sun maha edes ole paha. Mulla on siinä kamala aarrekartta eikä mikään lohduta sen suhteen, kun siihen ei liikuntakaan auta.

En tarkottanut loukata ketään, mutta mulle tämä vartalon muutos on järkytys. Mikään vaate ei istu. Mun oma isäkin äskettäin sanoi "hei nyt sun maha ei pullota kun sulla on väljempi paita" ja mulla oli päällä sellanen perus "miesten" t-paita. :( Syömisiä koitan vahtia mutta en tiiä miten kova dieetti/kuntokuuri pitäis alottaa että tästä litteämpää sais. Kellään neuvoja?

Mä en tosiaan käytä paljastavia enkä mitään kesäisiä vaatteita. Tummia vaatteita vaan mutta nykyään on hirveen vaikee löytää mitään. Aina kirraa t-paidatki mahasta.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
En tarkottanut loukata ketään, mutta mulle tämä vartalon muutos on järkytys. Mikään vaate ei istu. Mun oma isäkin äskettäin sanoi "hei nyt sun maha ei pullota kun sulla on väljempi paita" ja mulla oli päällä sellanen perus "miesten" t-paita. :( Syömisiä koitan vahtia mutta en tiiä miten kova dieetti/kuntokuuri pitäis alottaa että tästä litteämpää sais. Kellään neuvoja?

Unohda dieetit, vaihda ruokavalio kokonaan ja liiku. Näin muutos on pysyvämpi ja herkutkin on silloin tällöin sallittuja =)

Ja isät sanoo ihan typeriä joskus, älä kuuntele niitä.

Yhteistyössä