Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja 24.03.2006 klo 10:54 Neilikka kirjoitti::wave: Minä myös! 26v. äippä, just kyllä muutettiin Ylöjärven puolelle :ashamed:
Tyttö on reilu 7kk.
Alkuperäinen kirjoittaja 24.03.2006 klo 14:17 tytsky kirjoitti:\Alkuperäinen kirjoittaja 24.03.2006 klo 10:54 Neilikka kirjoitti::wave: Minä myös! 26v. äippä, just kyllä muutettiin Ylöjärven puolelle :ashamed:
Tyttö on reilu 7kk.
Hei neilikka!
Me muutettiin kans vähä aika sitten Ylöjärvelle. Meillä kohta 10 kk. tyttö. Oletko tutustunut jo muihin äiteihin? Perhekerkot toimii hienosti ja sielä tutustuu.
Alkuperäinen kirjoittaja 27.03.2006 klo 14:10 Neilikka kirjoitti:\Alkuperäinen kirjoittaja 24.03.2006 klo 14:17 tytsky kirjoitti:\Alkuperäinen kirjoittaja 24.03.2006 klo 10:54 Neilikka kirjoitti::wave: Minä myös! 26v. äippä, just kyllä muutettiin Ylöjärven puolelle :ashamed:
Tyttö on reilu 7kk.
Hei neilikka!
Me muutettiin kans vähä aika sitten Ylöjärvelle. Meillä kohta 10 kk. tyttö. Oletko tutustunut jo muihin äiteihin? Perhekerkot toimii hienosti ja sielä tutustuu.
Moro moro! En oo vielä tutustunu, yks tuttu muutti just täältä Nokialle lapsensa kans ja sen jälkeen on ollu aika hiljasta. En oo vielä saanu raahattua itteeni ja tyttöä tohon seurakunnan kerhoon, vaik se olis ihan tossa vieressä :ashamed:
Missäpäin Tytsky ja muut Ylöjärven äipät asuu? me asutaan Vuorentaustassa. Olis kans kiva saada lenkkikaveria ja leikkikaveria!
Alkuperäinen kirjoittaja 30.03.2006 klo 15:23 Abramis brama kirjoitti:Kertokaas Ylöjärveläiset äidit minkälainen kerhotilanne siellä on. Onko 2-3 vuotialille minkäänlaisia kerhoja? Asuntopaperit sinne vetämässä ja kiinnostais :wave: