T
Tikru
Vieras
Olen seurustellut nykyisen mieheni kanssa neljä kuukautta. Olemme olleet aika tiiviisti yhdessä viikonloppuisin lähes koko tämän ajan. Hänellä on kuitenkin harrastus, joka vie viikonloppuisin jonkun verran aikaa ja on joskus mennyt koko viikonloppukin näkemättä. Asumme erillämme, mutta samassa kaupungissa. Hänellä on sellainen työ, että lähes joka viikko hän on ainakin yhden tai useamman yön reissussa. Olen huomannut, että jos olemme koko viikon molemmat samassa kaupungissa, niin hän haluaa jonkun yön viettää erillään. Töiden jälkeen olemme yleensä erillämme ja näemme vasta illalla eli käytännössä menemme yökylään toistemme luokse. Olen huomannut, että hän kaipaa omaa aikaa ja ei kai siinä mitään pahaa olekaan...kai? Itsestäni tuntuu siltä, että olisi kiva viettää enemmän aikaa yhdessä, kun siihen kerran mahdollisuus olisi. Aikaisemmat parisuhteeni ovat olleet sellaisia, että olemme alusta lähtien viettäneet todella tiiviisti aikaa yhdessä. Nyt olen antanut homman mennä hänen ehdoillaan eli en ota yhteyttä kuin vasta myöhään ellei hän ehdi ensin. En halua antaa sellaista käsitystä, että elämäni pyörisi hänen ympärillään. Mietin vain sitä, että ei kai tämä ole huono merkki, jos tässä vaiheessa on halua olla erillään. Vai onko niin, että en tahdo osata ""perinteistä seurustelua"" pitkien tiiviiden parisuhteiden jälkeen? Hän antaa minun ottaa mielihyvin omaa aikaa, mutta minä en sitä oikeastaan halua. Saan olla ihan riittävästi itsekseni ja kavereiden kanssa silloin, kun hänellä on menoja. Jos alkaisin vielä itse suunnittelemaan omat menoni milloin sattuu, niin ei kai tässä enää paljon ehdittäisi nähdäkään.