Olympiastadionin lähellä parkkipaikka?

Huomenna olis tarkoitus tulla kuuntelee Bon Jovia, tulen autolla ja mä mietin kuumeisesti että mihinkä kannattaa yrittää saada autoa jotta sen saa konsertin jälkeenkin sieltä sitten pois? Eikä kovin kauas kun en tiedä kuinka ajoissa pääsen....

Joku halli joka olis yöllä auki? Mitä kadunvarsia kannattaa koittaa?
 
"sanna"
Mä kyselin vinkkejä sunnuntaiksi, kun tullaan kaisafestiin, niin ehdotettiin hakaniemen sillan alle. Jos säkin veisit sinne =D Sitten ehdotettiin tulemaan junalla loppumatka ja jättämään auto johonkin asemalle, mutta ei ole aikaa junailuun...
 
Jos mulla olis aikaa niin mä menisin hyvissä ajoin ja saisin auton hyvään paikkaan, mutta kun mulla ei ole aikaa. Mä pääsen lähtee vasta "liian" myöhään joten pitäis päästä mahd lähelle.

Taitaa olla mahdoton yhtälö toteuttaa. Kun ei kukaan asu lähellä jolla olis autopaikka maksettu :)
 
"böö"
Mä teen joskus Helsingissä niin, että jätän vaan auton siihen mihin hyvin saan ja maksan sitten parkksiakot. varsinkin jos pidemmäksi aikaa tarvitsee paikkaa eikä ole aikaa etsiä paikkoja.
 
..
iho ja allerrgiasairaalan pihalla on ilmainen parkki siitä pääsee nelosen ratikalla töölöön. kishallin parkkipaikalle tuskin pääsee kun olympiastadioni parkki on tapahtuman vuoksi kiinni niin asukkaiden autot on sitten siinä kishallin parkissa.. luulen myös että väenpaljouden vuoksi voi olla vaikea päästä autolla liikkeelle tapahtuman jälkeen jos auto on niin lähellä. mutta voin olla väärässä.
 
iho ja allerrgiasairaalan pihalla on ilmainen parkki siitä pääsee nelosen ratikalla töölöön. kishallin parkkipaikalle tuskin pääsee kun olympiastadioni parkki on tapahtuman vuoksi kiinni niin asukkaiden autot on sitten siinä kishallin parkissa.. luulen myös että väenpaljouden vuoksi voi olla vaikea päästä autolla liikkeelle tapahtuman jälkeen jos auto on niin lähellä. mutta voin olla väärässä.
Itse oletan asian olevan juuri noin, ettei pääse pois keskustasta hyvin.
Otanpa selvää tuosta iho ja allergiasairaalan parkkiksesta. Kiitti.
 

Yhteistyössä