Oluesta kyse

Olen kokeillut nyt noita kaupan tulleita pienpanimoiden oluita. Ne on todella laadukkaita ja hyvä verrattuna suurpanimoiden bulkkituotteisiin. Hieman kalliimpia vaan, mutta ei niitä tarvitsekaan laatikkomäärää juoda.
 
vierailija
Onhan vaikka joku tumma stout (jota viimeksi maistoin) tosi hyvää verrattuna kaupan peruslageriin. Mutta ei sitä silti viitsi kovin usein juoda, kun litrahinta on samaa luokkaa kuin Alkossa viinillä. Lähes aina jos olutta juo niin tulee juotua sitä peruslageria joka maksaa "vain" reilut pari euroa litralta.
 
Rmrm kirjoittaa ihan totta. Aina välillä hiplailen oluthyllyjen hienoja suomalaisia pienpanimoitten olutpulloja. Hymyilyttää olueiden nimet esimerkiksi. Tänään ostin pullon Vakka-Suomen Panimo Oy:n
Prykmestar Talviolut nimistä tuotetta. Ja laadukasta oli ja hyvää. Hutikkaan ei pullosta tullut kun oli vain 3,8%. Mutta siis hyvää.
 
Suomalaisten pienpanimoitten oluet maistuvat melkein järjestäen kaikki sellaiselle katajamaiselle, tosi kitkerälle. Kun olet maistanut yhtä, voit melkein ennakoida, miltä se toinen maistuu.

Olen tykästynyt tsekkioluisiin, niissä ei ole kitkeryyttä laisinkaan. Saksalaisistakin löytyy hyvänmakuisia tummia oluita. Erityisesti minun mieleen on suklaiset oluet. Onhan ne kalliita toki, mutta eipä niitä tolkuttoman paljon edes juoda.

Suomalaisista portereista erityiskiitoksen saa Sinebrychoffin porter. (y)
 
Saa ilmiantaa, jos jostain Pirkanmaan suunnalta löytyy Paloaseman Panimon Nokipalo- olutta. Sitä en ole onnistunut vielä saamaan käsiini.
 
suomi oluesta olen maistanut ainakin kukko ja aura olutta.
Kukossa on mieto hiivan maku jota en oikein olisi välittänyt maistaa.
Aurassa taas on maku joka ei jotensakin enää maistu hyvälle,siinä on joku sivumaku mikä ei pidemmän päälle enää nappaa.Ehkä siinä on sen verran vahva oluen maku joka sitten omassa suussa ei enää pidemmän päälle maistu hyvälle.
 
Rmrm kirjoittaa ihan totta. Aina välillä hiplailen oluthyllyjen hienoja suomalaisia pienpanimoitten olutpulloja. Hymyilyttää olueiden nimet esimerkiksi. Tänään ostin pullon Vakka-Suomen Panimo Oy:n
Prykmestar Talviolut nimistä tuotetta. Ja laadukasta oli ja hyvää. Hutikkaan ei pullosta tullut kun oli vain 3,8%. Mutta siis hyvää.
Nyt menee täysin asian vierestä, mutta mitä hittoa tuossa profiilikuvassasi oikein tapahtuu :confused:
 

Yhteistyössä