Oltiin miehen kanssa viihteellä ja tultiin riidellen kotiin!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja argh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Harva päihde saa ihmistä niin sekaisin, kun alkoholi.

Alkoholi on suurimpia ongelmia ja vähintä mitä pitäisi tehdä olisi tuoda baareihin pakollisena miedommat vaihtoehdot.

Jeps, me tullaan 100% varmuudella miehen kanssa joka ikinen kerta riidelleen kotiin JOS jossain joskus käydään. Miespolo kuvittelee että viina loppuu kapakasta jollei sitä kisko varmuuden vuoksi kaksin käsin hullunlailla :headwall: Ja kun kärsin emetofobiasta niin sitten onkin hurjan kivaa kuulostella että mihin se tällä kertaa laatoittaa.

Joten elämä on laiffia selvinpäin!!! :heart:

Meillä just yks pariskunta eros 10 vuoden jälkeen, kun viimeset vuodet meni aina siihen, et kännissä ne tappeli ja eros ja selvinpäin selvitti asiat ja palas yhteen ja seuraavana viikendinä taas sama homma jne jne. Nyt eivät voi edes samoissa baareissa käydä, vaikka erosivatkin sovussa ja ovat paljon tekemisissä toisten kanssa, mutta kun pelkäävät, että jos näkevät toisensa kännissä, ni menee taas tappeluksi ja sitä eivät halua.

Mie en ymmärrä tuommosta, et kännissä pitää tapella! Itse jos joku asia rupeaa kännissä ärsyttämää, ni mielummin odotan seuraavaan päivään, et ollaan sit selvinpäin ja voidaan selvittää asiat. Kännissä kun riidat ja kaikki kinat saa nii paljon suuremmat mittakaavat. Myö käydään miehen kanssa silloin tällöin viihteellä ja juodaan molemmat, mut tapella ei. Tänään taas lähdetään ja hasukaa pitämään.

Tuo on muuten jännä juttu tuo viina. Esim. marokossa alkoholi on kokonaan kielletty, mutta suurin osa (mies)väestöstä polttelee pilvee ihan tosta noin vaan. Ja maaseudulla on isoja hasisviljelmiä.

Täällä taas on ihan toisin päin, pilven polttelu on lailla kielletty, mutta alkoa saa vetää niin paljon kuin jaksaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Becka:
Siis kuulemma hyvillä mielin tulevat ja loppuillasta on jo riita päällä kun alkoholi alkaa vaikuttaa. On mustasukkaisuutta ja muuta draamaa. Itseasiassa mun ex on muiden töiden ohella myös portsari joten aika monta tarinaa olen kuullut

Mä olin ennen tällanen kamala akka humalassa. Vedin ihan överit baarissa ja oikeestaan aina alotin tappelun jostain ihan mitättömästä miehen kaa.
Onneks oon tajunnu sen ja nykyään kun joskus tosi harvoin missään ollaan samaan aikaan viihteellä (tai ylipäätä oon viihteellä ) niin meillä on oikeesti HAUSKAA :D Kun rakas vaimokin ymmärtää millon pistää hanat kiinni ja voidaan sitten pussailla vielä kotonakin eikä vaan mököttää =)

Sitten vaan ottaa nykyään päähän kun Muut ei oo tajunneet tätä ja draamaa piisaa vaikka muille jakaa (ihan kavereidenkin kesken).

Mä mietin ja mietin, mutten saa mieleeni että oltaisiin miehen kanssa koskaan riidelty kun ollaan oltu yhdessä viihteellä :o :D

Tuttavapari sen sijaan tappelee joka hiton kerta. Arvatkaa tekeekö mieli lähteä niiden kanssa mihinkään, kun molemminpuolinen v*ttuilu alkaa jo kahden oluen/siiderin jälkeen, ja jatkuu läpi illan, aina seuraavan päivän iltaan asti (silloin tulee tekstiviestejä vartin välein tyyliin "siis toi on taas niin idiootti, täys p*ska" jne).

Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Mä mietin ja mietin, mutten saa mieleeni että oltaisiin miehen kanssa koskaan riidelty kun ollaan oltu yhdessä viihteellä :o :D

Tuttavapari sen sijaan tappelee joka hiton kerta. Arvatkaa tekeekö mieli lähteä niiden kanssa mihinkään, kun molemminpuolinen v*ttuilu alkaa jo kahden oluen/siiderin jälkeen, ja jatkuu läpi illan, aina seuraavan päivän iltaan asti (silloin tulee tekstiviestejä vartin välein tyyliin "siis toi on taas niin idiootti, täys p*ska" jne).

Kokemusta on vastaavasta pariskunnasta. Ei tosiaan viitsinyt enää edes lähteä.

Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Saahan baarista limua, jos älyää pyytää.

Minulle ei ole ongelma ottaa sitä limua. Kuitenkin siellä baarissa on niitä, jotka ovat ottaneet sitä alkoholia. Lisäksi niistä osa on sitä mieltä, että limun litkijä on uhka heille, joten hyvin usein selvää kohtaan käyttäydytään agressiivisesti.

tästähän on pitkä ketju kehkeytynyt :) Oikeasti kyse oli siitä, että jos osaa tanssia kunnolla niin miksi pitää nostella vaan jalkojaan???? Meidän kestoriidanaihe.

Ja tuo paukkujen terästäminen on kyllä minulle ok, mutta ei nyt sentään raakaa viinaa aletaan lasitolkulla juomaan, lopputulos voi olla tosi yllättävä.

Alkuperäinen kirjoittaja näin:
Taksikuski totesi aikoinaan, että jos kyydissä on kahden jälkeen humalainen pariskunta, joka ei riitele, niin kyseessä on aviorikos.

:)

Kauheeta! Mä en ikinä puhu yhtäkään poikkipuolista sanaa ukolle, jos joku hemmetin taksikuski sen kuulisi! Niin känniin en tule!

Ei sitten varmaan mikään ihme, että erittäin moni on aiheetta epäillyt... Ikinä en ole pettänyt tai edes suudellut vierasta.

Alkuperäinen kirjoittaja argh:
Nyt on nukkumassa ja tekisi mieleni tehdä jotain rajumpaa jäynää - onko ehdotuksia??????????????????????????

Vedä housut alas reisiin ja kirjoita paperilapulle

"Oli kiva ilta.
Rakkaudella,
[tähän jonkun keksityn miehen nimi]"

Mun ystävä on portsari ja sanoi että harva pari pääsee ilman riitaa kapakasta ulos jos on juoneet.

Minkä sorttisen räkälän portsari mahtaa olla? Kuulostaa nimittäin erittäin oudolta!

Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:

Mäkään en muista kertaakaan juottolassa käydessäni riidelleeni miehen kanssa!

Tosin, jos olen alkoholia käyttänyt (vähäinenkin määrä saattaa riittää ), niin seuraavana päivänä olen helposti erittäin huonolla tuulella, mutta en ikinä muista siinäkään tilanteessa miestä nimitelleeni miksikään (eikä myöskään toisinpäin).

Alkuperäinen kirjoittaja papukaijan ruokottomat puheet:
Mun ystävä on portsari ja sanoi että harva pari pääsee ilman riitaa kapakasta ulos jos on juoneet.

Minkä sorttisen räkälän portsari mahtaa olla? Kuulostaa nimittäin erittäin oudolta!

Oletko itse ollut ravintolassa selvinpäin?

Kyllä edellämainittu taksikuskin kommentti näkyy baarissakin. Sovussa lähtevä pariskunta kello kahden jälkeen on todennäköisesti tekemässä aviorikosta.

Harvemmin on meilläkään tapana matsia ottaa kotiin tullessa. Ja tanssia saa musta jokainen ihan omalla tyylillään :D Exän kanssa ei kuljettu baareissa, koska jotain kränää tuli aina.
Sitäkin harvemmin meillä keskenään vaan yleensä hänellä jonkun muun kanssa, vähemmästäki siinä itsekin tulee kiukkuseksi.

Alkuperäinen kirjoittaja papukaijan ruokottomat puheet:

Oletko itse ollut ravintolassa selvinpäin?

Kyllä edellämainittu taksikuskin kommentti näkyy baarissakin. Sovussa lähtevä pariskunta kello kahden jälkeen on todennäköisesti tekemässä aviorikosta.

Olen joskus ollut ravintolassa selvinpäin, jos olen halunnut tanssia eikä mulla ole ollut rahaa juomiseen. En tosin kovin monta kertaa..

Lähes selvinpäin olen ollut monesti enkä silti ole noita tappeluita niin kauhean paljon nähnyt!

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
tästähän on pitkä ketju kehkeytynyt :) Oikeasti kyse oli siitä, että jos osaa tanssia kunnolla niin miksi pitää nostella vaan jalkojaan???? Meidän kestoriidanaihe.

Ja tuo paukkujen terästäminen on kyllä minulle ok, mutta ei nyt sentään raakaa viinaa aletaan lasitolkulla juomaan, lopputulos voi olla tosi yllättävä.

Ehkä sä oot PAKOTTANUT ukkos tanssikurssille ja sitä vituttaa olla niin munaton että on vielä mennyt sinne ja nyt maksaa potut pottuina olemalla "tanssitaidoton".

Taksikuski totesi aikoinaan, että jos kyydissä on kahden jälkeen humalainen pariskunta, joka ei riitele, niin kyseessä on aviorikos.

:)

Meidän tapauksessa ei näin... kyseessä on onnellinen pariskunta, kumpikin tiiviisti keskittynyt sylissä nököttäviin grilliruokapaketteihin. :D Illan kohokohta, kun pääsee kotiin mutustamaan hampurilaista...

Yhteistyössä