Oltiin miehen kanssa työttömiä kun tavattiin, yhteenmuuttaessa tuli yhteiset rahat

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja miehen rahat ja yhteiset rahat
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

miehen rahat ja yhteiset rahat

Vieras
Minulla oli reippaasti enemmän tuloja koska minulla on entisestä suhteesta lapsia.
Ihan yhteiset oli rahat ja se maksoi kenellä oli enemmän.

No nyt mies on saanut töitä ja vähän alkanut tulla sellainen asenne, että hänen rahat ja yhteiset rahat. Olen maksanut aina vuokran, koska miehellä ei ollut koskaan tilillä niin paljon rahaa pienestä työttömyystuestaan. Kommentoi kokoajan sitä, että kuinka minun tilin saldoni vain kasvaa, vaikka hän on se joka käy töissä. Hän siis tietysti alkanut maksamaan juttuja enemmän ja näinollen minun tilini saldo on kasvanut, koska minun ei ole pitänyt maksaa suurinta osaa ostoksista.

Ai että mua riepoo tuo asenne. Tekisi mieli sanoa miehelle, että tästälähin meillä on aivan omat rahat. Minä olen maksanut hänen roskaruokiaan, herkkujaan, jokapäiväisiä limsojaan jne, todellakin olisi minun ja lasten ruokaostoksiin pelkästään mennyt murto-osa siitä, mitä tähän asti on mennyt, koska mies on halunnut noita asioita.

Yhteistyössä