Riita miehen kanssa. Ylireagoinko?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Aapee"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Nyt mies istumaan pöydän ääreen ja asiallista keskustelua! Ymmärtääkö mies (tai edes ap itse), että pärjäisit todennäköisesti paremmin rahallisesti ilman tuota miestä. Saisit erinäisiä tukia ja päälle elatustuet. Älä nainen ole tyhmä, ja alistu tuollaiseen käytökseen. Teille varmaan paras ratkaisu olisi yhteinen taloustili, jonne kumpikin laittaisi tietyn prosenttisumman tuloistaan (esim 60%). Näistä maksettaisiin yleiset menot, lapsen menot jne. Omalla 40% osuudella saisi sitten ostella niitä tietokoneita, jos haluaa.

Asia on nyt selvitetty kotona juurta jaksaen. Mies pyysi vilipittömästi anteeksi ja sanoi ettei tarkoittanut sanojaan niin kuin ne ymmärsin. No, ehkä niin.

Lupasi myös rahaa talvirenkaisiin ja maksaa ensi kuussa ruokamenot, kun palkkaa tulee tosiaan vain kahdelta päivältä.

Oli myös pahoillaan, ettei ole osallistunut vauvan vaatekuluihin. Perusteli sen sillä, että itse olen vaatteita hankkinut, eikä hän ymmärtänyt, että olisin tarvinnut niitä varten rahaa. Uskottavaa, koska hänelle täytyy aina vääntää rautalangasta kaikki. Lisäksi ihan oma-aloitteisesti lupasi kustantaa seuraavan (ja toivottavasti viimeisen) ultran polimaksun. Itse olen ylimääräisistä ultrista maksellut jo reippaat 100€.

Lapsen kuluihin lupasi osallistua myös tulevaisuudessa. Tarjoutuipa jopa maksamaan minun sukulaislapseni (läheinen myös miehelle) syntymäpäivä- ja joululahjatkin.

Ja ei, emme eroa, vaikka moni teistä niin toivookin.:)

• Tykkää
Reactions: hallittu kaaos

Yhteistyössä