Oltiin laivalla ja oli ihan pakko kytätä ihmisiä kun huomasin, että suurin osa

  • Viestiketjun aloittaja kyttääjä
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja se rahvas:
kun ei oo niin isoruokanen ni on jotenkin mukavampi ottaa samalle lautaselle sit vähän kaikkee ku juosta hakemassa hippunen kerrallaan, kyllähän siinäkin joltain tippuis silmät lautaselle ku kattois kun mä juoksen neljän minuutin välein ottamassa teelusikallisen jotain...
Jos syö teelusikallisia niin seisova pöytä ei ole järkevin paikka syödä.
 
Tosi rahvas plörö joka ei jaksanut kirjautua
Alkuperäinen kirjoittaja se rahvas:
kun ei oo niin isoruokanen ni on jotenkin mukavampi ottaa samalle lautaselle sit vähän kaikkee ku juosta hakemassa hippunen kerrallaan, kyllähän siinäkin joltain tippuis silmät lautaselle ku kattois kun mä juoksen neljän minuutin välein ottamassa teelusikallisen jotain...
Sama juttu täälläkin,
meneppä sitten muutaman minuutin välein jonottamaan 15min että saat taas ruokaa lautasellesi.
Taitaa vaan nämä valittaa joilla vara mennä sille risteilylle kerran 10v ja luulee silloinkin olevansa jossakin hienommassakin paikassa :LOL:
Paras on se kun nämä kyseiset ihmiset pukeutuu kaikkein parhaimpiinsa jonkin risteilyn takia ja alkavat valitamaan jo terminaalissa kuinka tuollakin on vaan tavis farkut ja collegepaita,
ei edes pukua ole saanut päälleen,
tai jos naisella on ne tavis farkut ja lenkkarit niin johan tulee kommentteja :LOL:
Ehkä laiva ei ole oikea paikka arvostella toisten lautasmallia tai pukeutumista,
toiset kun saattaa mm. tuon Tallinnan välin ylittää ihan miltei päivittäinkin ystäväänsä ttapaamassa joten silloin en koe että minun kuuluu olla ykköset päällä,
eikä tuo matkailu silloin minulle enään ole niin 'hienoa' ja uutta johon pitää toisten silmää miellyttääkseeen vaan panostaa,
sama kun huutaisin teille ruokakaupaan tullessanne että tänne ei tulla meikkaamattomina tai tavis vaatteissa,pukupakkokin olisi hyvä olla rukakaupoissa :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja se rahvas:
kun ei oo niin isoruokanen ni on jotenkin mukavampi ottaa samalle lautaselle sit vähän kaikkee ku juosta hakemassa hippunen kerrallaan, kyllähän siinäkin joltain tippuis silmät lautaselle ku kattois kun mä juoksen neljän minuutin välein ottamassa teelusikallisen jotain...
Jos syö teelusikallisia niin seisova pöytä ei ole järkevin paikka syödä.
Ja mitähän se kelleen kuuluu missä minä sen syön,
saman rahan minäkin siitä maksan.
 

Yhteistyössä